Instämmer helt, hade jag blivit tvingad (under pistolhot) att antingen knulla en nigger hona eller en hund hade jag utan tvekan valt hunden. Niggers är fula och fulla av AIDS, hundar brukar åtminstone vara söta och någon AIDS har de inte.
Jag håller mig till vita, på samma sätt som araberna håller sig till folk.
Dom vill inte att deras döttrar och söner ska ha sexuellt umgänge med andra folkslag, även om det händer.
Har aldrig en försökt mig på en sand-neger och skulle inte villa heller fyfan dom är ju oftast så jävla ja rent utsagt fula. och detta var den minst hemska jag kunde hitta...men så säger deta inte mycket men jag tycker så här ser dom alla ut 25-30+ http://www.mrsnake.com/videos/v318135-desi-arab-amature.php
Har haft en neger som KK under en viss tid.
Liten späd med fin rumpa och bröst. Piercingar i tunga nipples mycket duktig kuksugerska.
Tog henne även i 2an och när jag drog ut den såg det ut som om hon färgade av sig.
Tröttnade efter ett tag då hon blev besatt av mig och var en jävla moralkärring.
+ att jag kände mig äcklad efter jag hade kommit varje gång. Trots att hon gjorde mig så himmelsk kåt.