2010-07-05, 10:35
Medlem
Smakade fittan annorlunda?
de smakade Julmust Special

Var det lite läskigt?
nej det var kul.

Fick ni se rövhålet? Såg det roligt ut att det var samma färg som rumpan?
tittade inte.

Tajt fitta?
inte särskilt tajta, ofta lite grövre typ biffigare än vitas.

Jag har 1000 frågor om negerknull!
Okej!

Vildare än vita?
nej

Mer villiga på diverse rövsex/spema osv?
Mer viliga än vem? Jag? Kanske, , ,

Fina pattar?
njae, men stora.

kom att tänka på nu att de jag känt har luktat ganska konstigt: en luktade cigarr fast hon inte rökte, en som muskot; en doftade citron, nästan som att hon försökte använda citrondoften för att maskera en annan doft - vem vet?
Citera
2010-07-05, 11:59
Bannlyst
Jag sög hans kuk och sen sög han min. Smakade bra och kändes bra.
Var det lite läskigt?
Nej.
Knullade aldrig i röven.
Tajt fitta?
Va?
Fråga på.
Vildare än vita?
Ja.
Ja.
Fina pattar?
Muskulösa.
Citera
2010-07-05, 19:03
Medlem
Analkladas avatar
Kan nu efter P&L bocka av neger i protokollet (skönt)

Smakade inte med munnen.

Var det lite läskigt?
Nej, mest en upplevelse

Oja, haha nä jag tyckte inte det var roligt iaf.

Tajt fitta?
Mycket, dock var hon ju bara 15

Okej!

Vildare än vita?
Typ kåtare

Fick köra henne i rumpan, hon verkade inte gilla sperma så mycket dock.

Fina pattar?
Stora men inte så snygga vårtgårdar.
Citera
2010-07-05, 20:30
Medlem
WaazaAs avatar
Gäller det damer med då man säger: Once you go black you never go back?"
Citera
2010-07-05, 21:59
Medlem
ronkstonkbonks avatar
Har knullat med en somalisk kvinna här i stan för inte så länge sedan. Hon var rejält svart/blåneger och vart riktigt trång och hade en härlig bak. Negresser är vädligt tighta och har härliga kroppar överlag tycker jag. Inte sådär "lösa" som många vita kvinnor upplevs. Skall tilläggas att jag har knullat kvinnor från de flesta utav världsdelarna och jag måste säga att afrika är mycket högt rankat!
Kan jag därför reka.
Citera
2010-07-08, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WaazaA
Gäller det damer med då man säger: Once you go black you never go back?"

Har du väl öppnat Pandoras ask är det kört.
Citera
2010-07-10, 02:26
Medlem
MrBoaOrms avatar
Mitt luktade curry. Hon hade nog ätit det dagligen sedan barnsben, så det hade liksom satt sig i (under) skinnet tror jag.
Citera
2010-07-12, 13:43
Bannlyst
Då får jag sålla mig till skaran. Hade sex med en adoptiv-negress igår vilket var mycket trevligt. Hon var den vildaste, tightaste och kåtaste sak jag satt på, med en perfekt bakdel. Analoskuld var hon också, så får se om jag lyckas bräcka den barriären i framtiden. Problemet var dock hudfärgen, det kändes väldigt konstigt och ovant då jag aldrig kysst en negress förut, men overall var det skönt sex.
Citera
2010-07-12, 13:52
Medlem
en kopp kaffes avatar
En indiska. Jag var 15. Min första sexuella upplevelse. Minns den ganska dåligt.
En halvspansk tjej, lugn och metodisk. Hon var hårig, och jag gillade det. Har nu blivit 16.
En finska, helt vild för att nästan säga lite sjuk i huvudet. Jävligt tajt, och vältränad i alla fall. Jag är nu 18 och hon 20.
En polska. Jag tyckte hon var ganska tråkig, men väldigt medgörlig. Har fyllt 21.

Sedan dess har jag inte rört andra etniciteter. Är nu 26.
Citera
2010-07-12, 21:08
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronkstonkbonk
Har knullat med en somalisk kvinna här i stan för inte så länge sedan. Hon var rejält svart/blåneger och vart riktigt trång och hade en härlig bak. Negresser är vädligt tighta och har härliga kroppar överlag tycker jag. Inte sådär "lösa" som många vita kvinnor upplevs. Skall tilläggas att jag har knullat kvinnor från de flesta utav världsdelarna och jag måste säga att afrika är mycket högt rankat!
Kan jag därför reka.
Somalier är aldrig blånegrer. Dom är ganska ljusa jämfört med övriga afrikaner, mörkbruna typ. Dom svartaste finner du på västkusten, Sierra Leone, Elfenbenskusten osv. Men hon kanske inte var äkta somalier?
Citera
2010-07-13, 05:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iThink
Då får jag sålla mig till skaran. Hade sex med en adoptiv-negress igår vilket var mycket trevligt. Hon var den vildaste, tightaste och kåtaste sak jag satt på, med en perfekt bakdel. Analoskuld var hon också, så får se om jag lyckas bräcka den barriären i framtiden. Problemet var dock hudfärgen, det kändes väldigt konstigt och ovant då jag aldrig kysst en negress förut, men overall var det skönt sex.
På't igen. Kvinnan är sensuell, kåt och villig att pleasea mig. Perfekt röv, helt okej avsugningar men leker mer än gärna med kuken. Hade sex i flera timmar ikväll, vilket var mycket skönt och jag dominerade verkligen henne. Now i have tried it, i went black and it's time to go back. Att kyssa negerläpparna var inte min kopp te, och avböjde så mycket som det gick, men dom kom till nytta på skaftet.

Problemet är att jag nojjar lite nu över att jag kanske har fått något skit. Har aldrig haft den nojjan innan med vita tjejer och jag har oskyddat sex då kondom är värdelöst. Måste ta och testa extra tunna i framtiden. Oskyddat med 3 killar innan mig, hmm. Har en liten rödaktig prick mitt på skaftet men det är förhoppningsvis bara ett sugmärke. Testar mig och återkommer om det var värt det.

Kontentan av det hela var, jag tänder inte så mycket på negresser, men blundar man så kan fittan, brösten, rumpan och händerna vara vilken tjej som helst. Nu håller jag mig till min ras i fortsättningen. Inget sex jag ångrar, än men sitter nu 05.18 på natten och skriver här så lite nojjig är jag nog.
Citera
2010-07-13, 10:32
Medlem
submariners avatar
hej,

tjejer från mellanöstern är niiice - anstränger sig som f*n i bingen och är j*vligt porriga!

största nackdelen dock är att dom ofta har lika mycket hår på kroppen som näsa i fejjan, och det är sådär mysigt med tre dagas strubb över halva kroppen när det ska gosas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in