Citat:
Ursprungligen postat av iThink
Då får jag sålla mig till skaran. Hade sex med en adoptiv-negress igår vilket var mycket trevligt. Hon var den vildaste, tightaste och kåtaste sak jag satt på, med en perfekt bakdel. Analoskuld var hon också, så får se om jag lyckas bräcka den barriären i framtiden. Problemet var dock hudfärgen, det kändes väldigt konstigt och ovant då jag aldrig kysst en negress förut, men overall var det skönt sex.
På't igen. Kvinnan är sensuell, kåt och villig att pleasea mig. Perfekt röv, helt okej avsugningar men leker mer än gärna med kuken. Hade sex i flera timmar ikväll, vilket var mycket skönt och jag dominerade verkligen henne. Now i have tried it, i went black and it's time to go back. Att kyssa negerläpparna var inte min kopp te, och avböjde så mycket som det gick, men dom kom till nytta på skaftet.
Problemet är att jag nojjar lite nu över att jag kanske har fått något skit. Har aldrig haft den nojjan innan med vita tjejer och jag har oskyddat sex då kondom är värdelöst. Måste ta och testa extra tunna i framtiden. Oskyddat med 3 killar innan mig, hmm. Har en liten rödaktig prick mitt på skaftet men det är förhoppningsvis bara ett sugmärke. Testar mig och återkommer om det var värt det.
Kontentan av det hela var, jag tänder inte så mycket på negresser, men blundar man så kan fittan, brösten, rumpan och händerna vara vilken tjej som helst. Nu håller jag mig till min ras i fortsättningen. Inget sex jag ångrar, än men sitter nu 05.18 på natten och skriver här så lite nojjig är jag nog.