Nu jäklar ska jag ta och dela med mig alla mina knull och förhållanden som jag haft med invandrarbrudar genom åren. Och ja, jag är svensk. Ca 30 år gammal. Älskar invandrarbrudar. Speciellt de från mellanöstern.
OBS!
Denna lista är ENDAST en lista över alla invandrarbrudar som jag har varit med. Jag har alltså även knullat en hel del svenska tjejer genom åren som ej finns med i listan
1. Sent 90 tal, Uppsala, avrunkad och avsugen inne på toaletten i ett köpcenter av en libanes brud som dock inte ville knulla. (var tillsammans med henne i ett par månader) Fingerpullade henne dock.
2. Också sent 90 tal, svart tjej som jag träffade på skolan. Tog min oskuld, jag tog hennes. Vi var båda oskulder. Hade förhållande i drygt ett halvår. Hon ville inte suga sa hon men efter att hon blev av med oskulden så började hon suga som bara den, skit kåt brud. Nu är hon bi haha... men det är iof alla tjejer...
3. Början av 2000 talet, halv italiensk tjej / halv svensk. Förhållande 1 år. Tight fitta, gillade att rida och ta den bakifrån.
4. Omkring 2000, hookade upp med en finska på en kryssning som gav mig en avrunkning.
5. 2001, Knullade en jamaicansk tjej i London samtidigt som jag dejtade en annan tjej från Nigeria. Nigeria hade jag inte sex med. Bara kyssar. Hon från Jamaica stönade högt. sexet var inget speciellt.
6. 2001, Dejtade en syrianbrud, typ snyggaste jag sett. Hände inte så mycket. Telefonsex, samt massage. Är fortfarande kåt på henne.
7. Slutet av 2001, början av 2002, svart tjejkompis från tanzania, skönaste fittan. Vi knullade endast en gång

på fyllan.
8. 2002, Svart tjej från London. Galen i sängen, sämst på att suga. Hon gillade att prata dirty medans vi höll på.
9. 2003, Israelisk brud. Skitfin och riktigt våt. Ville bli slickad hela tiden. Gav dock inget. Luktade även svett.
10. 2003, Somalie tjej i västerås/örebro trakten, GRYM RÖV men sämst på att knulla.
11. 2003, Var tillsammans med en tjej från Iran. Kåt som i helvete var hon. Ville bli slickad hela tiden också. Fittan var inge vidare, och hon sög knappt. Dumpade henne efter ett par månader.
12. 2003, Libanes brud, igen. Haha

Förhållande i nästan 3 år, GRYM på att suga kuk, ville ha sex ofta. Alla ställningar. Fick nästan aldrig slicka henne dock. Hennes fitta var nog den skönaste fittan jag knullat. Saknar den ibland. Tight ass hade hon också...
13. 2006, tjej från el salvador, avsugning. Sköna läppar. Skulle ha sex men hennes kill kompis ringde och cock blocka.
14. 2007, latina brud (minns ej landet) som var på besök i Stockholm, stönade som fan. Fin fitta. Fick spruta henne i ansiktet.
15. 2007, Afghansk brud från Stockholm, grym på att knulla men fittan luktade äckligt.
16. 2008, Svart tjej igen, även hon från Tanzania, knullade henne i badkaret hemma hos henne.
17. 2008, 2 st Thaitjejer, trekant. På fyllan
18. 2009, tjej från Laos, älskade att suga och rida. Inge vidare på att knulla. För trång fitta.
19. 2009, Ännu en tjej från el salvador. Strulade endast. Hade fått knulla om jag inte deckat...
20. 2010, halv brasilianska, halv finska. Ville endast köra missionären. Skapligt sex.
21. 2010. Brud från Iran. Den kåtaste brud som jag NÅGONSIN träffat, hon skrek som fan. Skämdes så in i helvete inför grannarna dagen efter. Sämst på att suga men knulla kunde hon.
22. 2010, 2011, Chilensk, fin kropp. Ok sex.
23. 2012, Tyska. Inge vidare, men en fin röv.
24. 2012, jugge brud, avsugning. GRYM!
25. 2013, Arabisk tjej med riktigt grym kropp. Skön fitta, gav väldigt bra avsugning dessutom!
...
Jag tror inte att jag glömt någon. Mitt nästa mål är en syrianbrud, jag har varit nära många gånger men nära skjuter ingen hare.
Just det, knullade en rysk tjej i cypern för ett par år sedan, räknas det?
Jag föredrar invandrarbrudar, rakt av!
Peace!