2013-01-14, 18:50
Bannlyst
knappt haft sex öht., men satt en från bangladesh har jag gjort, gullig tjej men inte min typ helt enkelt.

vill gärna testa en iranska eller en guling, dom är så heta! fast då undrar jag en sak, nån som vet var man kan få tag på dom? ni som nuppat med mulatter och/eller asiater, var letar ni? är det nån hemsida eller? dela med er!
Citera
2013-01-17, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blacklight6
Afghanska, mycket snygg och slimmad kropp! Bästa utländska ligget hittills
Samt legat med en vietnamesiska och thailändska

Afghaner är sjuka, men finns inte så många

Kan du berätta mer?! ålder,förnamn(inte hela namnet), stad?
Citera
2013-01-18, 16:10
Bannlyst
Jävla giriga fittor som vägrar svara på min fråga
Citera
2013-01-18, 16:38
Medlem
Är själv kurdiska och min uppfattning är väl att tjejer från mellanöstern är mer "på" och vill gärna experimentera osv mer men jag tror att det beror på att vi är så sena med sexdebuten och därför får så lång tid på oss att fantisera om vad vi ska göra etc när vi väl har sex är vi väl kanske ganska frustrerade i jämförelse med svenska tjejer som oftast debuterar vid 13-16 års åldern på fyllan, plus att de flesta av oss redan tidigt får "upplärning" om hur man är en bra fru eller flickvän och vikten av ett bra sexliv etc.....
Citera
2013-01-19, 16:51
Medlem
Hade sex med en chilenare (kille) när jag var yngre, var på fest hemma hos honom och skulle sova över sen o när vi skulle sova tjatade han till sig sex och jag gav med mig så att jag skulle få sova i fred sen. Under sexet sa han att han skulle knulla sönder mig osv och jag började fundera på om han trodde han var med i en porrfilm. Han var dessutom dåligt utrustad och inte alls speciellt snygg.
Har fortfarande ångest över dethär ligget, har antagligen fått hiv eller nåt av honom.
Citera
2013-01-20, 16:17
Medlem
Har satt på fyra utländska brudar.

En adopterad tjej från Indien. Perfekta bröst, har aldrig skådat något liknande. Tight och skön fitta, men ganska tråkig i sängen. Ville sällan suga eller prova något nytt. Lät mig dock ta henne i tvåan efter några år. Betyg 2,5 av 5.

Chilensk tjej 1. Ständigt kåt och med på allt. Sög mer än gärna och lät mig alltid komma vart jag ville på eller i henne. Gillade att bli tagen i röven. Överraskade mig med en trekant (med chilensk tjej 2). Nackdelar: ganska slapp fitta och inga vidare bröst. Betyg 4 av 5 ( pga hennes kåthet och trekanten, annars 3).

Chilensk tjej 2. Deltagare i trekant med mig och ovanstående tjej.även denna tjej var kåt som fan. Underbar rum på (stor och välformad). Tight och skön fitta, okej bröst. Betyg 4 av 5.

Kurdisk tjej. Skit snygg kropp. Tight fitta. Suger som en gudinna även om hon inte är förtjust i att ta satsen i munnen. Älskar att bli tagen i röven. Oftast väldigt kåt och älskar att prova nya saker. Betyg 5 av 5
Citera
2013-01-25, 02:58
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snörök
En trevlig upplevelse till en början. Efter ett par träffar inkl. flera samlag så började hon bitas under akten. Hårt, jävligt hårt. Jag sa åt henne att det inte uppskattades men hon fortsatte bitas så då fick det vara.

Jag tar henne mer än gärna, jag älskar sånt. Varför du kunde utforska lite, det är sjukt härligt om dom gör det på rätt ställe, men inte så hårt att det blöder, lite överdrift om du frågar mig, men du har helt klart haft mitt dröm-sex låter det som
Citera
2013-01-25, 03:00
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananabeer
Har satt på fyra utländska brudar.

En adopterad tjej från Indien. Perfekta bröst, har aldrig skådat något liknande. Tight och skön fitta, men ganska tråkig i sängen. Ville sällan suga eller prova något nytt. Lät mig dock ta henne i tvåan efter några år. Betyg 2,5 av 5.

Chilensk tjej 1. Ständigt kåt och med på allt. Sög mer än gärna och lät mig alltid komma vart jag ville på eller i henne. Gillade att bli tagen i röven. Överraskade mig med en trekant (med chilensk tjej 2). Nackdelar: ganska slapp fitta och inga vidare bröst. Betyg 4 av 5 ( pga hennes kåthet och trekanten, annars 3).

Chilensk tjej 2. Deltagare i trekant med mig och ovanstående tjej.även denna tjej var kåt som fan. Underbar rum på (stor och välformad). Tight och skön fitta, okej bröst. Betyg 4 av 5.

Kurdisk tjej. Skit snygg kropp. Tight fitta. Suger som en gudinna även om hon inte är förtjust i att ta satsen i munnen. Älskar att bli tagen i röven. Oftast väldigt kåt och älskar att prova nya saker. Betyg 5 av 5

Man blir lite avis...

Hur fan lyckas ni? :/
Citera
2013-01-25, 10:18
Medlem
Ja hur lyckas man? Har i och för sig alltid haft lättare att skaffa utländska tjejer än svenska. Nu är det ju heller inte så svårt som man kan tro. Närmare 15 % av sveriges invånare är väl av utländsk härkomst och nu när många utländska tjejer växt upp i sverige har inte alla det så strängt hemma som man ibland tror.

Nästa steg blir att hitta en tjej för trekant, tar gärna en utländsk då också...
Citera
2013-01-28, 14:23
Medlem
Righteds avatar
Chile: Fina bröst, sög bra och fick ta henne i 2an. 4/5

Tyskland: Taskig kroppshållning & blyg. 2/5

Thailand: Fin kropp & sött ansikte, trots sin ålder (25år+) underutvecklad i sinnet. 3/5

Sydkorea: Smal med riktiga bomber till bröst (äkta). Villig & givmild. 4/5

Kina: Liten & söt men inga bröst. Helt vild i sängen. 3/5

Arab: Underbara bröst, lite för stor röv. Fantastisk på att suga. 3/5

Indonesien: Trevlig men tråkig, inget som stack ut. 2/5

Filippinerna: Härlig kropp med mindre sött ansikte. 2/5

Kul att testa på utländska brudar men min erfarenhet säger mig att jag föredrar svenska brudar.
Citera
2013-01-29, 04:59
Medlem
Nu jäklar ska jag ta och dela med mig alla mina knull och förhållanden som jag haft med invandrarbrudar genom åren. Och ja, jag är svensk. Ca 30 år gammal. Älskar invandrarbrudar. Speciellt de från mellanöstern.

OBS!
Denna lista är ENDAST en lista över alla invandrarbrudar som jag har varit med. Jag har alltså även knullat en hel del svenska tjejer genom åren som ej finns med i listan

1. Sent 90 tal, Uppsala, avrunkad och avsugen inne på toaletten i ett köpcenter av en libanes brud som dock inte ville knulla. (var tillsammans med henne i ett par månader) Fingerpullade henne dock.

2. Också sent 90 tal, svart tjej som jag träffade på skolan. Tog min oskuld, jag tog hennes. Vi var båda oskulder. Hade förhållande i drygt ett halvår. Hon ville inte suga sa hon men efter att hon blev av med oskulden så började hon suga som bara den, skit kåt brud. Nu är hon bi haha... men det är iof alla tjejer...

3. Början av 2000 talet, halv italiensk tjej / halv svensk. Förhållande 1 år. Tight fitta, gillade att rida och ta den bakifrån.

4. Omkring 2000, hookade upp med en finska på en kryssning som gav mig en avrunkning.

5. 2001, Knullade en jamaicansk tjej i London samtidigt som jag dejtade en annan tjej från Nigeria. Nigeria hade jag inte sex med. Bara kyssar. Hon från Jamaica stönade högt. sexet var inget speciellt.

6. 2001, Dejtade en syrianbrud, typ snyggaste jag sett. Hände inte så mycket. Telefonsex, samt massage. Är fortfarande kåt på henne.

7. Slutet av 2001, början av 2002, svart tjejkompis från tanzania, skönaste fittan. Vi knullade endast en gång på fyllan.

8. 2002, Svart tjej från London. Galen i sängen, sämst på att suga. Hon gillade att prata dirty medans vi höll på.

9. 2003, Israelisk brud. Skitfin och riktigt våt. Ville bli slickad hela tiden. Gav dock inget. Luktade även svett.

10. 2003, Somalie tjej i västerås/örebro trakten, GRYM RÖV men sämst på att knulla.

11. 2003, Var tillsammans med en tjej från Iran. Kåt som i helvete var hon. Ville bli slickad hela tiden också. Fittan var inge vidare, och hon sög knappt. Dumpade henne efter ett par månader.

12. 2003, Libanes brud, igen. Haha Förhållande i nästan 3 år, GRYM på att suga kuk, ville ha sex ofta. Alla ställningar. Fick nästan aldrig slicka henne dock. Hennes fitta var nog den skönaste fittan jag knullat. Saknar den ibland. Tight ass hade hon också...

13. 2006, tjej från el salvador, avsugning. Sköna läppar. Skulle ha sex men hennes kill kompis ringde och cock blocka.

14. 2007, latina brud (minns ej landet) som var på besök i Stockholm, stönade som fan. Fin fitta. Fick spruta henne i ansiktet.

15. 2007, Afghansk brud från Stockholm, grym på att knulla men fittan luktade äckligt.

16. 2008, Svart tjej igen, även hon från Tanzania, knullade henne i badkaret hemma hos henne.

17. 2008, 2 st Thaitjejer, trekant. På fyllan

18. 2009, tjej från Laos, älskade att suga och rida. Inge vidare på att knulla. För trång fitta.

19. 2009, Ännu en tjej från el salvador. Strulade endast. Hade fått knulla om jag inte deckat...

20. 2010, halv brasilianska, halv finska. Ville endast köra missionären. Skapligt sex.

21. 2010. Brud från Iran. Den kåtaste brud som jag NÅGONSIN träffat, hon skrek som fan. Skämdes så in i helvete inför grannarna dagen efter. Sämst på att suga men knulla kunde hon.

22. 2010, 2011, Chilensk, fin kropp. Ok sex.

23. 2012, Tyska. Inge vidare, men en fin röv.

24. 2012, jugge brud, avsugning. GRYM!

25. 2013, Arabisk tjej med riktigt grym kropp. Skön fitta, gav väldigt bra avsugning dessutom!
...

Jag tror inte att jag glömt någon. Mitt nästa mål är en syrianbrud, jag har varit nära många gånger men nära skjuter ingen hare.

Just det, knullade en rysk tjej i cypern för ett par år sedan, räknas det?

Jag föredrar invandrarbrudar, rakt av!

Peace!
Senast redigerad av morgan.dahl 2013-01-29 kl. 05:31.
Citera
2013-01-29, 06:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 666Hate
Dags att HIV testa dig nu då... Eller det är nog bäst att du testar dig för allt, för något har du garanterat åkt på....

Har själv aldrig åkt på ngt av inv. Tjejer bara av svenskor med deras över använda hål där både kung o fosterland varit o härjat. Inv tjejer ligger sällan runt, bra tjejer, svenskor däremot, fyfan vilka luder, är som att spela rysk roulette med kuken som insats. Ingen heder i dem hålen, rabatt-fitta.

Iranska: hon sprutade ner mina klinkers i köket så jag halkade o slog mig - hon garvade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in