2010-03-14, 17:38
Medlem
Beeenjamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Måhända har vi bestigit samma bosniska här? Ty den jag penetrerade passade din beskrivning perfekt.

Allt är möjligt.
Hon berättade att hon diggade flashback medlemmar.

Kroppen var slimmad, skön arsle, lite smal på överkropp, och som sagt fitta som smakade lördagsgodis..
Citera
2010-03-14, 23:10
Medlem
Mjaumjaumjaus avatar
Ja, just det, en makedonier har jag också haft. Han skulle hela tiden kalla mig hora och slyna och massa otrevliga saker fast att jag bad honom sluta, till sist blev jag så förbannad och gav honom en rejäl bitchslap rakt över fejan.
Han blev skitsur och sa att i hans hemland var det det mest förnedrande man kunde göra... Jaja, eller hur? Nu är vi i mitt hemland va?!
Citera
2010-03-15, 00:32
Medlem
SoZRandoms avatar
Ryss/Iraki - första gången för mig var det fortfarande mitt nästbästa ligg någonsin. hon var snäll och beteendet atmosfären och känslan gjorde sexet till det bästa, det var också väldigt väldigt skönt. dessutom den vackraste kvinnan jag sett + min första kärlek 8/10

Kurd # 1 - smakar väldigt gott tycker jag att kurder gör.. fast trycker för hårt på kulorna + ful mage 5/10

Kurd # 2 - smakar väldigt gott, smal, stora bröst också lockigt hår.. mm vacka blåa ögon och håller in sina stön så det bara blev sexigare.. 9/10

Turk - gröna ögon snyggate och sexigaste tjejen jag sett, men inte lika bra i sängen.. 4/10

Chile - ung, tight som fan, våt och kåt, söt ansikte små fasta bröst. och en najs ass också, väldigt petite typ 160 45 kilo inte direkt bra på att ha sex men med hennes ålder i tanke så e jag itne förvånad, fick göra det mesta själv, men hon var och är fortfarande jäkla trång så det blir väldigt skönt
7/10

...Svensk... - sämsta någonsin, hon var dock snyggast på festen.. men skämdes mest under sexet.. typ.. och hon var inte fin naken heller utan såg konstig ut.. för smal.. för lång blev hon avklädd.. hon "kunde" fast hon kunde inget av det bra och ville mest få sexet överstökat, trots att jag fick henne att komma så verkade hon inte direkt vilja ha sex alls :S är det så svenska tjejer beter sig eller?
2/10
Citera
2010-03-15, 00:36
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjaumjaumjau
Ja, just det, en makedonier har jag också haft. Han skulle hela tiden kalla mig hora och slyna och massa otrevliga saker fast att jag bad honom sluta, till sist blev jag så förbannad och gav honom en rejäl bitchslap rakt över fejan.
Han blev skitsur och sa att i hans hemland var det det mest förnedrande man kunde göra... Jaja, eller hur? Nu är vi i mitt hemland va?!

Tycker det var fel av dig att slå honom på käften, leker man med elden så får man fan skylla sig själv när man bränner sig!
Citera
2010-03-15, 03:13
Medlem
Mjaumjaumjaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Tycker det var fel av dig att slå honom på käften, leker man med elden så får man fan skylla sig själv när man bränner sig!

Då kan jag ju säga det samma om honom, vill man ha rough sex så får man tåla det med. Det var ingen "slap" nu går jag hem, utan mer "slap" slicka min fitta och håll käften...
Citera
2010-03-15, 03:20
Medlem
Celticos avatar
Citat:

Makedonier? Är du säker det inte var nåt albanarsle från Makedonien? Eller är du albanska?
Citera
2010-03-15, 03:29
Medlem
Mjaumjaumjaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celtico
Makedonier? Är du säker det inte var nåt albanarsle från Makedonien? Eller är du albanska?

Jag är svenskare än kalles kaviar! Nej han var makedonier med turkiska rötter. Muslim. Jag va ihop med honom en hel månad, han skärpte sig sen, tack och lov. Uppbrottet kom senare, av andra skäl.
Citera
2010-03-15, 05:48
Medlem
nolifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av michaelandersso
Jag satte på en svart brutta och jag var rätt så nöjd innan jag upptäckte att hon hade smittat mig med kondylom. Annars var nöjd hon var blöt, analsugen och högljudd

Och hur fan vet du att det var hon ? är hon den enda tjej du dragit på utan kådis ?
Citera
2010-03-15, 14:25
Medlem
Celticos avatar
Citat:
Jag är svenskare än kalles kaviar! Nej han var makedonier med turkiska rötter. Muslim. Jag va ihop med honom en hel månad, han skärpte sig sen, tack och lov. Uppbrottet kom senare, av andra skäl.

Alltså turk från Makedonien, inte Makedonier med turkiska rötter. Vi vill inte ha albaner och turkar som ger oss ett dåligt namn.
Citera
2010-03-15, 14:41
Medlem
Mjaumjaumjaus avatar
Citat:
Alltså turk från Makedonien, inte Makedonier med turkiska rötter. Vi vill inte ha albaner och turkar som ger oss ett dåligt namn.

Visst, jag förstår hela den grejen, men han var född i Makedonien, hans föräldrar var födda i Makedonien, han talade makedonska, inte turkiska. I vilket fall som helst, om man bortser från ämnet på tråden, så tror jag inte hur han var i sängen har så mycket med hans etniska ursprung att göra.
Citera
2010-03-15, 22:30
Medlem
Celticos avatar
Citat:
Visst, jag förstår hela den grejen, men han var född i Makedonien, hans föräldrar var födda i Makedonien, han talade makedonska, inte turkiska. I vilket fall som helst, om man bortser från ämnet på tråden, så tror jag inte hur han var i sängen har så mycket med hans etniska ursprung att göra.

Hade det inte haft betydelse, hade du endast haft sex med svenskar, så visst har det betydelse, men jag förstår inte varför du hoppar i säng med undermänniskor.
Citera
2010-03-15, 23:08
Medlem
Mjaumjaumjaus avatar
Citat:
Hade det inte haft betydelse, hade du endast haft sex med svenskar, så visst har det betydelse, men jag förstår inte varför du hoppar i säng med undermänniskor.

Undermänniskor?! Vad är detta, nazityskland?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in