Ryss/Iraki - första gången för mig var det fortfarande mitt nästbästa ligg någonsin. hon var snäll och beteendet atmosfären och känslan gjorde sexet till det bästa, det var också väldigt väldigt skönt. dessutom den vackraste kvinnan jag sett + min första kärlek 8/10
Kurd # 1 - smakar väldigt gott tycker jag att kurder gör.. fast trycker för hårt på kulorna + ful mage 5/10
Kurd # 2 - smakar väldigt gott, smal, stora bröst också lockigt hår.. mm vacka blåa ögon och håller in sina stön så det bara blev sexigare.. 9/10
Turk - gröna ögon snyggate och sexigaste tjejen jag sett, men inte lika bra i sängen.. 4/10
Chile - ung, tight som fan, våt och kåt, söt ansikte små fasta bröst. och en najs ass också, väldigt petite typ 160 45 kilo

inte direkt bra på att ha sex men med hennes ålder i tanke så e jag itne förvånad, fick göra det mesta själv, men hon var och är fortfarande jäkla trång så det blir väldigt skönt
7/10
...Svensk... - sämsta någonsin, hon var dock snyggast på festen.. men skämdes mest under sexet.. typ.. och hon var inte fin naken heller utan såg konstig ut.. för smal.. för lång blev hon avklädd.. hon "kunde" fast hon kunde inget av det bra och ville mest få sexet överstökat, trots att jag fick henne att komma så verkade hon inte direkt vilja ha sex alls :S är det så svenska tjejer beter sig eller?
2/10