2007-05-14, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Då tror jag att du är ganska ensam om den definitionen, de flesta andra brukar se vanilj-sex just som det: inte vidare uppfinningsrikt, mest det gamla vanliga tråkiga...

Att det skulle behöva handla om BDSM och liknande för att det INTE ska kallas vaniljsex är nog en inte så spridd övertygelse...så vitt jag vet.

OT: Det var BDSM-folket som uppfann begreppet vaniljsex för att beskriva den typ av sex som de själva inte är intresserade av. Så Snövit har rätt definition av vad vaniljsex är. Det behöver definitivt inte vara något tråkigt.
Citera
2007-05-14, 22:17
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darth
OT: Det var BDSM-folket som uppfann begreppet vaniljsex för att beskriva den typ av sex som de själva inte är intresserade av. Så Snövit har rätt definition av vad vaniljsex är. Det behöver definitivt inte vara något tråkigt.

Möjligt, men då har nog de flesta av de jag träffat genom åren INTE den uppfattningen utan mer min definition, så BDSM-folket får nog annonsera mer.
Citera
2007-05-15, 00:09
Medlem
s.c.s.i.s avatar
Jag håller definitivt med Snövit gällande definitionen av vaniljsex, likaså gör alla de jag på diverse sätt diskuterat detta med.
Uppenbarligen tolkar ju folk detta olika, men innan jag läste tråden trodde jag inte att det fanns någon tvekan om saken.
Citera
2007-05-29, 16:22
Medlem
haft strålande invandrarsex, iofs bara två men det va najs. En israelisk donna hade ja dubbelmacka med, hon va helt vild, kändes nästan lite jihadig
Citera
2007-06-02, 13:48
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
En iranie och en halvkroat, båda var la nica på sitt sätt...
Men vissa här inne och deras respektive verkar ju inte riktigt kloka
Citera
2007-06-02, 14:11
Medlem
en halviranier våldtog mej när ja va 12... inte sådär jävla najs faktiskt...

i övrigt tyvärr inga erfarenheter av o-svenskt sex...
Citera
2007-06-02, 17:46
Medlem
tverskoys avatar
invdr6

trots att jag själv invandrare, så hade jag haft:

1. polska. det var inte så mycket förspel, gick rakt till sak liksom, vägrade att suga av, annars var bra, femin och kvinlig.

2. Ryskor. Jag själv är ryss och tycker är att ryskor är det bästa som finns.

Det som gäller turskiska tjejer och liknade, fan, hur palar man sätta på sånt...
Citera
2007-06-02, 18:04
Medlem
Har iofs bara varit med en thailändska.Liten och späd.Men hon kunde sin sak.Gillade bli tagen i röven och att rida.Hade även lite förkärlek för utomhus sex.Av denna tjej fick man njuta i 1 1/2 år sen kom man på andra tankar.
Citera
2007-12-09, 06:07
Medlem
afrikanska tjejer är bäst
Jag har knullat brudar från
Nigeria 1
namibia 1
Burundi 1
kenya 2
uganda 2
syd afrika 3
zambia 4
zimbabwe 5
etiopien 3
de bästa knullen var med tjejen från nigeria. Etiopiskorna är också bra. Har även knullat 1 thailändska hon var inte så dum hon heller
Citera
2007-12-09, 08:17
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwert62
afrikanska tjejer är bäst
Jag har knullat brudar från
Nigeria 1
namibia 1
Burundi 1
kenya 2
uganda 2
syd afrika 3
zambia 4
zimbabwe 5
etiopien 3
de bästa knullen var med tjejen från nigeria. Etiopiskorna är också bra. Har även knullat 1 thailändska hon var inte så dum hon heller
I vilken stad träffar man så mycket afrikanska tjejer? Eller har du jagat land och rike runt?
Citera
2007-12-09, 13:28
Medlem
wishyouwereheres avatar
Blattekillar regerar

Blattekillar regerar. För dom kan knulla vicket hål som helst bara man inte snackar om det för polarna.

Blattekuk står bara man börjar suga den. Dom tittar rakt ut i luften eller upp i taket å låter kuken leva sitt eget liv.

Fast sen måste man lägga sig på mage för dom vill inte se att man har en kuk, den måste gömmas. Hål ska de va å dom ska knullas.

Det bästa invandrarsexet var ju syrianen som kom med pendeln. Han va så djävla kåt men hade stark brist på tjej.

Tyckte han lika gärna kunde testa å avreagera sig på en smal killröv. Och de kunde han. Var tvungen å spela heteroporr på dvdn som han kunde titta på.
Citera
2007-12-09, 13:33
Medlem
RedQueens avatar
En blatte i min dumma ungdom. Gör jag aldrig om, det var hårigt och skitäckligt. Som att bli påsatt av en matstinkande jävla gorilla. Trauma.

Nordbaltiska snubbar får dock MVG++. De verkar instinktivt veta precis hur man håller sig på linan mellan snällsex och total dominantförnedring. Kalla isblå ögon, slimmade muskler och ondska. Som en egen julklapp bara till mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in