2010-01-02, 23:08
Medlem
iPees avatar
Haha! Rolig tråd! Det enda invandraraktiga jag själv kan komma på är en tjej som jag tror vad Marockanska... Skrek som fan gjorde hon iaf.

En sak jag störde mig på var när hon skriker "***** Du har den skönaste götteeen"
Citera
2010-01-02, 23:14
Medlem
__Alez__s avatar
Inte haft något invandrarsex än

Men det kommer väl Skulle gärna vilja sätta på en afrikansk kvinna.
Citera
2010-01-03, 00:32
Medlem
L0darens avatar
Intressant hur många som tryckt diverse arabbrudar och persiskor.
Hur har ni gått tillväga då?
Har fått bilden att de håller sig till sin egen sort.
Själv har jag aldrig satt någon sådan, dels för att jag inte attraheras av dem(utseende+attityd) men också av praktiska skäl då det är mycket hederskultur som kan ställa till det.
Citera
2010-01-03, 00:51
Medlem
enstorstarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Inte haft något invandrarsex än

Men det kommer väl Skulle gärna vilja sätta på en afrikansk kvinna.
Ja en fräsch afrikan hade inte suttit fel. Själv har jag satt på en norsk när jag var utomlands. Sexet var väl inge speciellt då det var på en solstol vid stranden och jag var ganska full. Har även varit med en finsk-chilenare, helt okej sex. Dock var min prestation inte så bra
Citera
2010-01-03, 00:54
Medlem
Insomfornis avatar
Hur FAN lyckas ni doppa i arabiska och iranska kvinnor? Tips? De har väl generellt väldigt stränga regler som de följer så vitt jag vet.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Intressant hur många som tryckt diverse arabbrudar och persiskor.
Hur har ni gått tillväga då?
Har fått bilden att de håller sig till sin egen sort.
Själv har jag aldrig satt någon sådan, dels för att jag inte attraheras av dem(utseende+attityd) men också av praktiska skäl då det är mycket hederskultur som kan ställa till det.

Visst finns dem som har problem med hedersfreak till farsor och brorsor, men det är samtidigt så att väldigt många av dem är fria och inte alls bundna till gamla traditioner. Särskilt de från Iran, enligt min erfarenhet. Jag har varit nojig vid några tillfällen, men som det visade sig så var oron helt onödig.
Citera
Medlem
babbenlarss avatar
Ska till Italien i sommar. Någon som har erfarenheter av Italienska brudar?
Citera
2010-01-03, 00:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iPee
Haha! Rolig tråd! Det enda invandraraktiga jag själv kan komma på är en tjej som jag tror vad Marockanska... Skrek som fan gjorde hon iaf.

En sak jag störde mig på var när hon skriker "***** Du har den skönaste götteeen"

Götten... Den har jag inte hört förut...
Citera
2010-01-03, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nubolic
Hahaha. Du lär vara smittad. Testa dig!

Tror det är okej om hon vart här sedan 97. Hade hon haft HIV så var hon väl ett vrak idag, utan medicin... Men jag förstår din oro, hon kanske gillar att sätta på nyanlända kenyaner, sydafrikaner och somalier också... Ja, som kom hit igår...

Tycker nog du skall testa dig alltså.
Citera
2010-01-03, 01:02
Medlem
wishyouwereheres avatar
2 araber

2 araber har de allt blivit:

1) Fet men inte jättelång kuk. Hade bara två lägen. On och Off. Antingen straffknulla han eller så var han stilla. Omusikalisk utan rytm. Snubben va bufflig. 2/5 för brutalt slår mesigt trots allt även om de va risk å gå sönder

2) En med riktigt lång men mindre fet kuk: Knullade med längre o mer varierade drag. Hade mer dans i höfterna o va elegant. 4/5.
Citera
2010-01-03, 01:12
Medlem
Andrechawlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marulk
-Finska på finlandsbåten med otvättad pissfitta, dvs smakade riktigt illa.
-Finska på finlandsbåten, hon var nästan underårig, men det var jag med på den tiden, blev trångt på det lilla dasset. Fick skäll av hennes lärare som var ansvarig för klassresan eftersom jag bjudit henne på sprit.
-Judinna i Israel , ganska oerfaren , tråkigt sex.

Inte mycket att komma med, men jag är ingen sexguru heller.
Vet inte ens om man kan räkna dom där som invandrare, snarare jag som invandrade i deras land.

Om du är på väg ner och märker att det luktar skit, fortsätter du och börjar slicka då !?
Citera
2010-01-03, 01:35
Medlem
OHJDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insomforni
Hur FAN lyckas ni doppa i arabiska och iranska kvinnor? Tips? De har väl generellt väldigt stränga regler som de följer så vitt jag vet.

Jag förstår inte riktigt vad detta kommer ifrån.. Ingen av mina persiska vänner har stränga föräldrar eller så. Visst är det heeeelt annorlunda i Iran, men i Sverige? Neejsh

(är själv persiska, och nej, min mor är inte alls sträng! har haft pojkvänner sedan jag var 13)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in