2009-04-28, 17:47
Medlem
TheatreOfDreamss avatar
En spanska, jag var 20 hon var 25, följde med henne och hennes kompis hem.
Ganska berusat sex, pulla henne till orgasm, sen sög hon av mig till jag kom i hennes mun

En danska med piercad klitta
Oxå halvberusat myssex snett bakifrån.....
Citera
2009-04-28, 19:25
Medlem
Poeten-Skes avatar
Är det bara jag eller ni andra som läser tråden och inte har haft sex med någon utlänning som känner mig förjävligt deprimerad av att inte ha upplevt sådana äventyr?

Jag har till och med aldrig rört någon som inte är arisk, inte strulat. Ingenting!
Senast redigerad av Poeten-Ske 2009-04-28 kl. 19:28.
Citera
2009-04-28, 19:29
Medlem
Monkeyspanks avatar
Vet inte om detta är särskilt topic, men jag hade en Norska som envisades attt joddla (eller vafan det var för konstiga ljud hon gav ifrån sig) medans vi gökade.
Blyg svenne som jag är nöjde jag mig med ett kraftfullt "YNF" sen var det EM-match på TV.
Men den där jävla norskan skulle joddla hela tiden...
Citera
2009-04-29, 01:18
Medlem
SouljaBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara Glad
Jag måste väcka tråden med mina nyare erfarenheter av invandrarsex! Efter att ha läst den här tråden blev man ju otroligt sugen på att prova på lite orientaliskt. Ute på krogen syntes ju inga riktiga arabiska flickor till och det känns som om det är lite för mycket vågat att gå ut på krogen och ragga f...............

aee, Jag är helt imponerad. Med slöja dessutom? Jag vill fan donera pengar till ditt paypal konto, har du något sådant?

Tack för en bra berättelse,
Citera
2009-04-30, 13:59
Medlem
Bara Glads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SouljaBoy
aee, Jag är helt imponerad. Med slöja dessutom? Jag vill fan donera pengar till ditt paypal konto, har du något sådant?

Tack för en bra berättelse,

Bara att leverera! Vi kan ses vid Sturegallerian.
Citera
2009-04-30, 14:08
Medlem
Frimodigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poeten-Ske
Är det bara jag eller ni andra som läser tråden och inte har haft sex med någon utlänning som känner mig förjävligt deprimerad av att inte ha upplevt sådana äventyr?

Jag har till och med aldrig rört någon som inte är arisk, inte strulat. Ingenting!

1. Vad fan är det att vara deprimerad för, är du dum i huvudet?
2. Är du någon rasforskare eller? Hur kan du så säkert veta att de du legat med är "arier"?
Citera
2009-05-01, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikaros_85
Eftersom jag har en förkärlek till icke-svenska damer har det blivit en del genom åren:

1. Svensk-grekiska
Avsug och knull i en skogsdunge på språkresa.
5/10

2. Schweiziska
Sög riktigt djupt, doggyknull.
7/10

3. Maltesiska
Sög o red på en pubtoa.
6/10

4. Maltesiska.
F.d. flickvän, testade massa olika grejer. Älskade suga (djupt)
9/10

5. Burundiska.
Ville inte suga men älskade doggy.
8/10

6. Fransyska
Egentligen för ung men kunde suga underbart ändå.
7/10

7. Serbiska
Den hetaste brud jag sett i mitt liv. Glupsk på kuk, älskade doggy, kåt konstant.
10/10

8. Kongolesiska
Egentligen ganska ful men sög bra o särade fint. Sperma i ansiktet ett plus!
7/10

9. Bosniska
Riktigt kåt men vägrade suga
3/10

10. Vitryska
Älskade att suga o rida. Riktigt aktiv o helt outtröttlig. Tog i tvåan utan att klaga!
10/10

11. Litauiska
Ganska oerfaren, men gjorde ett bra försök. UNderbart skönt stön!
7/10

Kan lägga till några mer på listan nu:

12. Afrikanska (vet inte vilket land).
Underbar kropp, fantastiskt skön doggy. Härliga pattar o härligt stön.
10/10

13. Danska.
Stora pattar, skön i missionären o tog emot sats i munnen.
8/10

14. Amerikanska.
Ganska alldaglig. Sög skönt dock.
5/10.
Citera
2009-05-01, 22:39
Medlem
Moffegrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
Norska = Tråkig och full. Slapp som fan i fittan¨och full. För fet!

Asiatfnask = (ca 10 st) trånga,sköna, Tar den alltid analt

Afrikansk transa =.. Sexig kropp,stor kuk. Tog den analt

Amerkanska = Smal och tájt kropp. Sög bra som fan..Dock hade hon små jävla russinpattar(hon var 43år) Försökte ta henne analt,men sluta med att hon körde in ett finger i min röv

Brud från Switzerland = Skedde på en finlandsbåt. Hon hade fräknar över hela kroppen när väl kläderna försvann. Hade värdens buske mellan bena, men ändå skulle man där och smaka med tungan Värdelöst knull + att hon var slapp som satan.

Nåväl .finns många andra fnask jag knullat från diverse exotiska länder. Fast nu ska jag gå och avnjuta en ostkaka med glass o sylt så det berättar jag en annan gång

Mvh
Slader
Tack för dagens garv
Citera
2009-05-02, 03:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Warg
Avsugen av en halvpersisk brud, dåligt.

That's how far min erfarenhet sträcker sig.

heter halvpersiern martina?
hon är ett ex till mig ,så jag instämmer
Citera
2009-05-02, 03:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB
Knullade en liten fin tight persiska igår och tog lite smygbilder

lägg upp bilderna eller maila mig, pretty please
Citera
2009-05-02, 11:35
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikaros_85
Kan lägga till några mer på listan nu:

12. Afrikanska (vet inte vilket land).
Underbar kropp, fantastiskt skön doggy. Härliga pattar o härligt stön.
10/10

13. Danska.
Stora pattar, skön i missionären o tog emot sats i munnen.
8/10

14. Amerikanska.
Ganska alldaglig. Sög skönt dock.
5/10.

Frågar du alla efteråt vilket land dom kommer från och knåpar ner allt i nån liten bok eller? med betyg och allt.

Fattar inte hur man kan ge en Afrikan högsta betyg heller, dom är ju så fula så man skulle nog spy bara av att se musen på en.
Du kör väl med safe sex, annars borde du ha fått både det ena och den andra av att doppa i alla dom här länderna.
Citera
2009-05-02, 12:11
Medlem
NineLivess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Frågar du alla efteråt vilket land dom kommer från och knåpar ner allt i nån liten bok eller? med betyg och allt.

Fattar inte hur man kan ge en Afrikan högsta betyg heller, dom är ju så fula så man skulle nog spy bara av att se musen på en.
Du kör väl med safe sex, annars borde du ha fått både det ena och den andra av att doppa i alla dom här länderna.

Nu ska du inte vara så bitter, sånt syns utåt vettu, och du verkar inte vara typen som har fått knulla så mycket

Orkar inte lista upp allt men det har blivit allsköns kvinnor från jordens hörn, halva latinamerika typ, lite färre från orienten, ett gäng från sydeuropa, massa mulattor, samt en del andra blandningar. Det mesta har varit jävligt schysst men alla kan såklart inte vara det bästa.
Faktum är att jag har knullat betydligt fler utländskor än svenskor då jag i det avseende är lite som en sexuell Indiana Jones, ständigt på jakt efter nya äventyr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in