2009-03-18, 22:10
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek89
Btw, vad är Wt-brud?

Vi kan det steg for steg. Steg ett: Har du en spegel hemma? Om ja, hamta den. Om nej, knacka pa hos grannen och lana en.
Citera
2009-03-18, 23:39
Medlem
Det enda jag kan stoltsera med är väl en tyskfinska. Ögon att döda för, red bra. Ville inte suga, ville inte bli slickad och tvåan var off limits . Annars bra sex
Citera
2009-03-18, 23:59
Medlem
villebajens avatar
Citat:
Dom turkar jag träffat har varit mycket mer måna om sin hygien än alla svenskar ^^. och det är kurder som är håriga, inte turkar

Finns mycket kurder i Turkiet. är inte dom turkar då?

Har inget emot invandrare. Men Kvinnor som låter sig knullas i tvåan av en "huding" och sen försöker säga att kurderna är mer håriga än turkarna. Rent skitsnack
Citera
2009-03-19, 01:39
Medlem
geek89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Vi kan det steg for steg. Steg ett: Har du en spegel hemma? Om ja, hamta den. Om nej, knacka pa hos grannen och lana en.

Jag har en spegel hemma. Vad är nästa steg?
Citera
2009-03-19, 01:41
Medlem
geek89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villebajen
Finns mycket kurder i Turkiet. är inte dom turkar då?

Har inget emot invandrare. Men Kvinnor som låter sig knullas i tvåan av en "huding" och sen försöker säga att kurderna är mer håriga än turkarna. Rent skitsnack

Nej dom är inte turkar enligt min mening.
Kanske finns håriga turkar också men inte träffat någon
Senast redigerad av geek89 2009-03-19 kl. 01:52.
Citera
2009-03-19, 14:32
Medlem
zoombos avatar
Amerikanska. Otroligt uthållig men rätt dålig på initiativ. Vi höll på i sex timmar, har inte ens idag fattat hur man kunde fixa detta maratonsex! Trots allt det bästa sex jag haft. 5

Thailändska. En tvärhand hög, trång och eldig men svalnade snabbt och blev ointresserad. Ingen höjdare. 2-

Sameflicka. Vildare och kåtare än nåt annat. Ville jämt och överallt. Ni vet väl förresten att dom har den på tvären och ju mera dom särar på benen desto trängre blir dom... Ger henne 4+
Citera
2009-03-19, 15:45
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Jag har en spegel hemma. Vad är nästa steg?

Citera
2009-03-19, 16:46
Medlem
Gman24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbinNdoja
En Grekiska som jag hade bjudit hem till mamma när jag var där och hälsa på. Hon var vacker, 17 år, jag 16 tror jag. Vi badade och hade analsex, vaginalsex, oralsex och när vi slutligen hade vaginalt igen så ja, tro det eller ej, fastnade jag i henne av någon anledning. Hon började tjuta som fan och sa att jag skulle vara stilla. Ett vakum hade förmodligen inträffat (jag trodde detta var omöjligt och mer myt). Hon började gråta och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. Jag försöker sakta dra ut men fungerar inte, drar en gång snabbt och då börjar hon verkligen att tjuta. Försökte hitta någon fil eller liknande för att bända ut pitt helvetet från henne men hon bara skrek och grät, stor grät verkligen.
Jag ringde mamma (jobbade då på resturang som hon ägde. Jag har alltid mob i dush ifall någon ringer) och hade inte tid att komma då hon jobbade själv den kvällen och undrade varför jag ringde, struntade i att svara och la på. Ringde till sist SoS och förklarade mitt problem och jag hörde "klick". Jag tänkte vafan är det här och ringer upp igen och förklarar samma visa en gång till. Denna gång tog de det hela seriöst. Jag förklarade vart vi bodde och att dörren stod upplåst.

Efter cirka 20 minuter kommer en man och säger "hallo" på cirka 40-45 år tror jag och en yngre kvinna på 30 kanske, så jävla pinsamt. Kvinnan försöker att inte flina men smilar och mannen försökte skoja bort det hela. Jag själv var bara irriterad och kände mig fruktansvärt jäkla korkad och liten och grekiskan bara skrek och grät.
Kvinnan tog fram någon form av en pump, tänk er sugrör fast med en pump i ändan som hon fick stoppa in mellan min penis och grekiskan vagina för att blåsa in luft så att vakumet släppte, sedan var problemet löst. Detta var den mest pinsamma dagen i hela mitt liv och händelsen är 100% sanning.

Jag har ganska många till men de är egentligen inga roligare historier, mest svenskor dessutom vilket inte hör till tråden. Ovan händelse är väl något ni får garva åt en stund och får anses som varning för Grekiskor. Dock var hon väldigt kåt och villig på det mesta MEN.

Vafan ingen som har kommenterat den här än?
Det låter som myt tycker jag, du kunde inte bara väntat tills du slaknat?
Citera
2009-03-20, 14:24
Medlem
villebajens avatar
Citat:
Nej dom är inte turkar enligt min mening.
Kanske finns håriga turkar också men inte träffat någon

Du är ju totalt pantad. En kurd är lika mkt turk som alla andra. Och lovar att dom är lika håriga^^
Citera
2009-03-20, 14:27
Medlem
villebajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gman24
Vafan ingen som har kommenterat den här än?
Det låter som myt tycker jag, du kunde inte bara väntat tills du slaknat?

HAHAHAH SÄMSTA MYTEN JAG HAR SETT! Och har sett väldigt många. Du kunde inte komma på något bättre?^^ Gör säkert inte ont att trycka in en fil i fittan och bända ut metmasken, om hon "grät" för att du satt fast så gråter hon nog lagom av en fil
Citera
2009-03-20, 15:33
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Du är ju totalt pantad. En kurd är lika mkt turk som alla andra. Och lovar att dom är lika håriga^^

Oavsett hur pantad personen ar sa ar du bade okunnig och borde inte svara pa saker du inte kanner till. Turkiska kurder ar lika mycket turkar i relation till vanliga turkar som svenska zigenare ar svenskar i relation till vanliga svenskar.

Jag orkar inte ens... Las en bok, eller en wikipediaartikel i alla fall. Jag sokte upp en at dig, ditt obildade skamt. http://sv.wikipedia.org/wiki/Kurder
Citera
2009-03-22, 02:06
Medlem
geek89s avatar
Citat:

Ni verkar inte fatta att turkar är dom enda riktiga människorna så jag lämnar denna diskussion. Tack och hej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in