2007-12-09, 14:28
Medlem
ozones avatar
Halv grek: Var inget speciellt med henne. Som alla andra tjejer fast med stor näsa och en grop på hakan.

Sydkorean: Denna tjej hade en otroligt tajt fitta. Min kuk vart nästan strypt till döds av denna.
Citera
2007-12-09, 14:30
Medlem
Falkenhayns avatar
När det gäller neger-sex så får man inte glömma att ta bromsmediciner mot HIV efteråt, resten av livet.

Negrer är väldigt utsatta för HIV något man kanske inte hör om i media så ofta då de inte bryr sig om svenskar.
Citera
2007-12-09, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inremo
Touché! Jag är fullständigt på det klara med att Jugolavien inte finns längre, precis som du mycket väl vet vilka folkgrupper jag talar om. Det finns inga poäng att vinna genom att spela dum. Jag väljer bara att för enkelhetens skull generalisera, eftersom dom oavsett vad dom väljer att kalla sig, är ett och samma pack som dom alltid har varit. Må så vara att dom rent geografiskt är definierade som Europeér, men deras beteénde placerar dom inom helt andra ramar. Där så känner jag enbart ett djupt förakt...

Då behöver du min vän fräscha upp dina historiekunskaper, för kvitta vad du tror i din egen lilla hjärna så är det fy skam om din okunskap kommer ut i världen när någon frågar dig om hjälp.

Att säga att kroater, serber, makedoner är samma folk som alltid levt samma osv. är ren idioti.

Ger en ledtråd: "Osmanska Riket" och "Habsburgska Riket". Läs på min vän =)...
Citera
2007-12-10, 00:21
Medlem
Betyg (av 5 möjliga):
Turken 4
Iranskorna 4 och 3
Armeniern 2
Polacken 3
Finskorna 2, 2, 3 och 3
Syrianen 2
Och alla svenska tjejer som jag har varit med får 4 eller 5

Så med andra ord så tycker jag att svenska tjejer är dom bästa, turkar och iranier är ganska bra, finnar och polacker duger i krig. Min hand tillfredsställer mig mycket bättre än syrianer och armenier.

Självklart finns det bra och dåliga i varje land, men min erfarenhet säger att jag ska hålla mig till svenska tjejer för att dom är snyggast, bäst i sängen och lättast att kommunicera med. Dessutom behöver man inte vara rädd för att hennes familj kanske dödar en för att man håller i hennes hand :P
Citera
2007-12-10, 00:54
Bannlyst
Jag förlorade min oskuld till en adopterad indier och det var nog det sämsta jag vart med om. Kändes som att knulla en blöt madrass. Men hon var grymt snygg och luktade gott

Den andra indiern jag spände på så visste hon exakt vad hon ville vilket var tråkigt för jag ville ju utforska den underbara kroppen själv.

Var med en amrikanska förra sommaren och det var fan roligare och skönare med Lena Handén.

Har även vart med en chilenare på ett berg i gbg där vi såg över liseberg Hon var riktigt skön, smakade gott oxå
Citera
2007-12-10, 13:40
Medlem
system_cores avatar
en bra vän till mig säger "once you go black, you never go back"

kan ju nämnas att han bara knullar svarta tjejer för det är det bästa han vet (han är svensk)

well, va fan tänkte jag. Lika bra å prova. Mitt puckade ex hade gjort slut och ville prova något nytt.

Han fixade en jävligt fin svart brud till mig som var 20. Jävlar vilken åktur man blev bjuden på.
Rak på sak, tight fitta och en härlig kropp.

Det var ca 2 år sen och jag måste erkänna, enda sen dess har svenska tjejer blivit dötrista för mig.

Tjejen jag har nu är helt underbar, härligt solbrännd året runt. Pappan är svensk och mamman kommer ifrån Kenya.
Bra kombiation, jävligt vass tjej både i sängen och utanför.

Im so happy and I deserve it
Citera
2007-12-12, 17:05
Medlem
BalleAnkas avatar
Har testat tjejer födda i

Sverige
Finland
Libanon
Frankrike
Rwanda
Korea (adoptivbarn)

Alla var bra på sitt eget sätt. Kan inte avråda från sex med någon nationalitet faktiskt...
Citera
2007-12-16, 23:50
Medlem
Inhales avatar
Thailänska: Träffade henne på en sk. "ping pong bar" och fick med henne och hennes polare hem till hotellet.
Hennes polare hängde med utan att jag bad om det, men hon fick nöja sig med att sitta och kolla på från fåtöljen och onanera.
Jag blev faktiskt lite besviken då alla snackar om hur bra Thailänskor ska vara.

Finsk tjej på båt: Luktade fisk och var sjukt spinkig.
Varenda gång man juckade så putade hennes mage ut

Engelsk: Rödhårig, fräknar, och gula tänder.
Ganska vild och erfaren tjej.
Stort plus, hon sög djupt och svalde satsen.

Rysk: Trots hon hade sjukt fin kropp så kändes det som att sätta på en man.
Går inte förklara varför, men det var så avtändande så jag fick avbryta

Indisk: skitsöt, fin kropp och 19 bast.
Tight som en ankstjärt och helrakad (troligtvis lika ovanligt på en Indisk som på en kinesisk)

Dansk: En MILF på runda 35-40 år.
Pratade dirty och var ganska ivrig.
Ganska slapp också, ungefär som att öppna fönstret och knulla trädgården.
Man fick liksom köra in den på snedden och istället knulla "väggarna" för att det skulle kännas nåt.
Tror dock åldern spelade in lite, men annars var det bra

Det är väl ungefär vad man lyckats med förutom Svenska flickor.
Fast det bästa sexet jag haft har faktiskt varit med en Svensk tjej.

Något som jag hemskt gärna hade velat prova, är en Iranska och Syrianska.
Ska man gå efter era erfarenheter här så är de ju riktigt, riktigt bra.
Fast frågan är ju om man vågar? Mindre otrevligt att bli skjuten i ryggen av en kusin liksom
Har också märkt att de är otroligt svårflörtade, försökt flera gånger utan resultat, tyvärr.
Citera
2007-12-17, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale

Ganska slapp också, ungefär som att öppna fönstret och knulla trädgården.
Tror dock åldern spelade in lite, men annars var det bra

HAHAHA!
Citera
2007-12-17, 00:35
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system_core

kan ju nämnas att han bara knullar svarta tjejer för det är det bästa han vet (han är svensk)

stämmer inte för mig... tror ja.. .visserligen var den sista jag hade sex med en svart quinna från västindien.. men ja.. jag är ute efter något ljust nu..
Citera
2007-12-17, 00:44
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system_core

Kan ju inte tyvärr hålla med dej,dom svarta jag har legat med har luktat och dom har sån där konstigt sträv hy.Men det som är mest skumt med dom
är att dom är så jävla trånga(minna erfarenheter) är inte det konstigt med tanke på att svarta män alltid brukar vara jävligt välhängda???
Citera
2007-12-17, 00:47
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Kan ju inte tyvärr hålla med dej,dom svarta jag har legat med har luktat och dom har sån där konstigt sträv hy.Men det som är mest skumt med dom
är att dom är så jävla trånga(minna erfarenheter) är inte det konstigt med tanke på att svarta män alltid brukar vara jävligt välhängda???

sträv hy?

de svarta jag varit intim med hadde den bästa tänkbara huden... De har alla varit noga med att smörja in sig med cocoabutter..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in