2013-01-29, 17:17
Medlem
Soltorkads avatar
Har inte haft sex med särskilt många ''invandrare'' mest bara tjejer av annat ursprung.

Sydkorea : Var ihop i cirka 3 månader, älskade att liggandes på rygg med händer och ben fastbundna bli tagen i analen (utan gnäll) samtidigt som jag pullade henne och stimulerade klittan, fick sprutorgasmer. Gick från kelig huskatt till hungrigt lejon när hon var kåt. 166cm lång, luktade tallbarr, söt, rolig, smart, något mullig, breda höfter, D-bröst och snygg röv. Förmodligen mitt bästa knull och förhållande, Saknar henne fortfarande...
10/10

Sydkorea #2 : Översminkad, Små bröst, Mediumstor röv. Träffade på baren, gick hem till henne. Försökte slicka henne men hennes fitta smakade sill, hon gnällde att det gjorde ont och att jag skulle skynda mig att komma. (??)
2/10

Chile : Träffade på fest, kommer inte ihåg särskilt mycket, hon var trång och kort.
4/10

Zimbabwe : Luktade gott, lång, kurvig, chokladbrun hud, långt lockigt hår. Var rolig att ge oralsex, otroligt blöt fitta som smakade fräscht.
8/10

Brasilien : Riktig kåtslyna, jävel på att suga kuk, kunde inte hålla käften
7/10
Senast redigerad av Soltorkad 2013-01-29 kl. 17:22.
Citera
2013-02-01, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soltorkad
Har inte haft sex med särskilt många ''invandrare'' mest bara tjejer av annat ursprung.

Sydkorea : Var ihop i cirka 3 månader, älskade att liggandes på rygg med händer och ben fastbundna bli tagen i analen (utan gnäll) samtidigt som jag pullade henne och stimulerade klittan, fick sprutorgasmer. Gick från kelig huskatt till hungrigt lejon när hon var kåt. 166cm lång, luktade tallbarr, söt, rolig, smart, något mullig, breda höfter, D-bröst och snygg röv. Förmodligen mitt bästa knull och förhållande, Saknar henne fortfarande...
10/10

Sydkorea #2 : Översminkad, Små bröst, Mediumstor röv. Träffade på baren, gick hem till henne. Försökte slicka henne men hennes fitta smakade sill, hon gnällde att det gjorde ont och att jag skulle skynda mig att komma. (??)
2/10

Chile : Träffade på fest, kommer inte ihåg särskilt mycket, hon var trång och kort.
4/10

Zimbabwe : Luktade gott, lång, kurvig, chokladbrun hud, långt lockigt hår. Var rolig att ge oralsex, otroligt blöt fitta som smakade fräscht.
8/10

Brasilien : Riktig kåtslyna, jävel på att suga kuk, kunde inte hålla käften
7/10
MM för sydkorea säger jag bara!

Hur är det o leva där, är det en fördel om man kan flera språk?
Citera
2013-02-02, 16:45
Medlem
Soltorkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFuck
MM för sydkorea säger jag bara!

Hur är det o leva där, är det en fördel om man kan flera språk?

Många av dom är väldigt dåliga på Engelska, jag åkte dit med ovannämnda flickvän, då hon pratade Koreanska så antar jag att jag aldrig fick uppleva exakt hur dåliga dom är. När jag sedan ett år senare åkte dit med ett gäng kompisar så var vi ganska lost... Sen så träffade vi en snubbe på en bar som hade varit amerikansk utbytesstudent och han blev lite som en guide.

Många av dom är även väldigt nationalistiska. Dom har i stort sett ingen invandring så dom enda icke-asiater dom ser är turister, vet inte om turister generellt är svin eller om dom bara blint ogillar "WHITU PIGGU" men vi råkade ut för en hel del minst sagt lustiga relaterade saker när vi var där...

Annars så är det ett roligt resemål med mycket att se och göra, rekommenderar starkt!
Citera
2013-02-04, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soltorkad
Många av dom är väldigt dåliga på Engelska, jag åkte dit med ovannämnda flickvän, då hon pratade Koreanska så antar jag att jag aldrig fick uppleva exakt hur dåliga dom är. När jag sedan ett år senare åkte dit med ett gäng kompisar så var vi ganska lost... Sen så träffade vi en snubbe på en bar som hade varit amerikansk utbytesstudent och han blev lite som en guide.

Många av dom är även väldigt nationalistiska. Dom har i stort sett ingen invandring så dom enda icke-asiater dom ser är turister, vet inte om turister generellt är svin eller om dom bara blint ogillar "WHITU PIGGU" men vi råkade ut för en hel del minst sagt lustiga relaterade saker när vi var där...

Annars så är det ett roligt resemål med mycket att se och göra, rekommenderar starkt!

De icke asiater som är i Sydkorea är i stort sett turister. Finns utländska studenter som pluggar där samt amerikaner som ffa håller till i stadsdelen Itewon (nära militärbas). Amerikaner har inte särskilt bra rykte i Sydkorea. Amerikanska soldater är ofta unga och omogna när de kommer dit, ställer till bråk, super,är ohyfsade och förstör. Har varit fall där en amerikanska killar hotat och våldtog en koreansk tonårstjejer. Ett grovt fall nyligen och snubben fick 10 års fängelse och stark kritik riktades och amerikanska militären bad om ursäkt. Svenskar har ett väldigt bra rykte i Sydkorea. Alla känner till Sverige som ett bra land, speciellt med tanke på att det finns så många adopterade koreaner i Sverige.
Citera
2013-02-05, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Castafiore
Generaliseringarna kommer sig av att jag uppnått en sådan hög grad av visdom att jag kan höja mig över att ingående redovisa diverse eskapader, och reflektera över mina upplevelser.

Ingående redovisningar över sina i genomsnitt 150 olika eskapader känns lite för white-trash för en sådan högt stående varelse som jag.

Hmmm...Tror du haft otur med dina svenska val. Svenskt (eller nordiskt) byxstål är världsberömt. Satsa på en lång, muskulös, blåögd nordbo så blir det garanterat åka av. Då svalnar dina vitlöksdoftande, svartmuskiga drömmar snabbt... Så är det.
Citera
2013-02-07, 19:26
Medlem
En serb

Storleken brukar oftast inte spela någon roll för mig alls, det är killens teknik som gör jobbet. Men denna killen alltså.. han hade - till att börja med - den minsta kuken jag någonsin varit med. Detta kan ju inte han rå för, och har antaglingen komplex för, men jesus. Han låg och krälade på mig som en död lax och jag fick verkligen koncentrera mig för att känna om hans kuk ens var i kontakt med min pussy, och som grädden på moset så skulle han byta ställning efter några minuter för att jucka mig i rumpan på golvet (?) i någon slags bön-ställning helt upp och ner. Det kan ha varit min (näst)värsta men mest minnesvärda sexupplevelse någonsin. Han har ovetandes blivit kallad räkan ända sen dess.
Citera
2013-02-12, 00:14
Medlem
Nemesis457s avatar
Haha.. skön tråd

Jag har satt på en hel del invandrarbrudar. Måste säga att jag har en viss förkärlek till dessa. Många är lite vildare en svenska tjejer. För att inte prata läckrare häckar
Svenska brudar har ofta problemet: stora pattar = ingen häck, häck=inga pattar.

En rolig incident jag minns är en invandrarbrud som jag satte på, vi blev lite osams men jag satte på henne i allafall. När jag drog ut den så följde inte kondomen med riktigt så den blev kvar i henne. Jag sade inget om det. Det tog några timmar innan hon upptäckte det och sms:a surt... hahaha!

Latinskor lever upp till sitt rykte oftast kan jag lugnt påstå.

Satte på en ung negress några gånger, hon kunde fan suga kuk hon. Bland de bästa hittills!
Och med Kropp att dö för.. synd vi tappade kontakten.

En annan gång satte jag på en tjej på en thaimassage. Fan vad skön och trång hon var.

Arabiska tjejer brukar också hålla måttet. Brukar ha jävligt schyssta former, båda härliga häckar och sköna pattar. Jag gillar tjejer med lite former som inte är trådsmala.

En spansk brud knullade jag mellan pattarna och råkade spruta henne i ögat - haha.. det var kul.

Aftonbladets chatt var ju annars en guldgruva för att plöja lite invandrarfitta... någon som har nya jaktmarker att delge oss?
Senast redigerad av Nemesis457 2013-02-12 kl. 00:23.
Citera
2013-02-12, 06:30
Medlem
hokans1s avatar
Jag knullade en tjej från Turkiet på en av Kungshallens toaletter här i Stockholm på Hötorget.

Det var bra, riktigt upphetsande, hennes kropp var något man inte glömmer i första taget. Bilden jag får i huvudet när jag tänker mig henne ståendes på knä på toalocket med rumpan mot mig, svankad och särade skinkor. Herregud.

Hon stönade så att hela kön utanför den tunna dörren hörde vårt lilla kalas där inne. Var tvungen att hålla handen för hennes mun. När sen jag satt på toan och hon red mig fick hon en sprutorgasm och blötte ner mina jeans så det såg ut som jag hade pissat på mig, hela vägen hem.
Citera
2013-02-12, 08:16
Medlem
housemusiclovers avatar
Hm, då jag bott i USA har jag legat med ett dussintal amerikanskor, en iranier, en judinna...men när jag var i Sverige var det bara svenskor som gällde.

Iranier är då jävligt kåta av sig. Synd bara att iranierna i Sverige inte är lika chilla som de i staterna.

Judinnan var pisstråkig att ligga med, eller mer att hon var rätt över att visa sin kropp och insisterade på att ligga under täcket där det var 50 grader och genomsvettigt.

Sedan har jag legat med en latina också, men hon var rätt trist i sängen hon med. Tog mig minst 3 månader att övertyga att suga av mig som hon var riktigt dålig på.
Senast redigerad av housemusiclover 2013-02-12 kl. 08:19. Anledning: Kom på en till :)
Citera
2013-02-20, 16:36
Medlem
fulnicks avatar
Suttit och räknat efter och kommer upp i 31 olika nationaliteter, som jag minns (varav 5-6 stycken är horor). Ska inte rabbla upp alla utan bara några av dem som jag haft mer än en erfarenhet av. Där jag kan tycka mig se någon form av genetiskt eller kulturellt betingat beteende eller utseende.
  • 3st. Persiskor = 2st bad mig ta dem i röven. Kåta och ohämmade. Låter mycket. Men tyvärr... en jävla hårväxt. Och när det växer ut är det som grov skäggstubb. Och inte bara runt fittan. Krävande, vet vad och att de vill. Speciell lukt/doft.
  • 3-4st Brasilianskor = Nästan som på porrfilm. Vet inte om de bara är välutbildade eller om de har en naturlig begåvning för sex (antagligen) då de dels rör sig som gudinnor och ofta har - nästintill - överdimensionerat kvinnliga kroppar. Vad gäller kroppsbehåring så är de mer krulliga än persiskorna. Är mer villiga att ge än att ta emot. 50/50 vad gäller hygien/lukt.
  • 2st Somaliskor = Och det här var på tidigt 90-tal... faktiskt. Långa båda två. Graciösa och medvetna om sin egen njutning. Den ena jobbade på förskola medan den andra antagligen hade sex som profession (inte för att jag betalade, men...). Doftade gott och fräscht (tvärt emot mina föreställningar).
  • 5+ Ungerskor (varit där ofta) = Varierande utseende. Allt ifrån nordiskt till väldigt mörkt, nästan gypsie. Väldigt benägna att behaga. Kan såklart bero på att de hade en förhoppning om att få följa med tillbaka till Sverige. Men behagliga personligheter med mycket humor. Självständiga och oblyga.
  • 3st Ryskor = Horor fast de inte tog betalt. Knullade för att vinna något. Okåta.
  • 5+ Finskor = De mest kåta och ohämmade av alla. Vill ni hitta en pervers och kinky kvinna, välj en finska! Bleka och lite lönnfeta på minuslistan.

Äh, fan... orkar inte skriva mer just nu. Kanske fortsättning följer. Den som lever får se.
Citera
2013-03-04, 01:51
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulnick
Suttit och räknat efter och kommer upp i 31 olika nationaliteter, som jag minns (varav 5-6 stycken är horor). Ska inte rabbla upp alla utan bara några av dem som jag haft mer än en erfarenhet av. Där jag kan tycka mig se någon form av genetiskt eller kulturellt betingat beteende eller utseende.
  • 3st. Persiskor = 2st bad mig ta dem i röven. Kåta och ohämmade. Låter mycket. Men tyvärr... en jävla hårväxt. Och när det växer ut är det som grov skäggstubb. Och inte bara runt fittan. Krävande, vet vad och att de vill. Speciell lukt/doft.
  • 3-4st Brasilianskor = Nästan som på porrfilm. Vet inte om de bara är välutbildade eller om de har en naturlig begåvning för sex (antagligen) då de dels rör sig som gudinnor och ofta har - nästintill - överdimensionerat kvinnliga kroppar. Vad gäller kroppsbehåring så är de mer krulliga än persiskorna. Är mer villiga att ge än att ta emot. 50/50 vad gäller hygien/lukt.
  • 2st Somaliskor = Och det här var på tidigt 90-tal... faktiskt. Långa båda två. Graciösa och medvetna om sin egen njutning. Den ena jobbade på förskola medan den andra antagligen hade sex som profession (inte för att jag betalade, men...). Doftade gott och fräscht (tvärt emot mina föreställningar).
  • 5+ Ungerskor (varit där ofta) = Varierande utseende. Allt ifrån nordiskt till väldigt mörkt, nästan gypsie. Väldigt benägna att behaga. Kan såklart bero på att de hade en förhoppning om att få följa med tillbaka till Sverige. Men behagliga personligheter med mycket humor. Självständiga och oblyga.
  • 3st Ryskor = Horor fast de inte tog betalt. Knullade för att vinna något. Okåta.
  • 5+ Finskor = De mest kåta och ohämmade av alla. Vill ni hitta en pervers och kinky kvinna, välj en finska! Bleka och lite lönnfeta på minuslistan.

Äh, fan... orkar inte skriva mer just nu. Kanske fortsättning följer. Den som lever får se.

Snarare det fetade som är förklaringen till deras beteende än det som du försökte antyda.
Citera
2013-03-10, 23:23
Medlem
Basfrostens avatar
En norska: Hon var mycket vacker, ljust hår på fittan men rätt tråkig i sängen. 2/5

En iranska: Läskigt sex, skönt för hon var både våt och tight, men hennes mamma kom hem när jag nästan var färdig. Var på håret.

En fransyska: "Passionerad", men fransyskor är överskattade. Kunde inte mycket.

Sen tar mina utländska sexmeriter slut, får se om det händer något i Rinkeby nästa vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in