Haha.. skön tråd
Jag har satt på en hel del invandrarbrudar. Måste säga att jag har en viss förkärlek till dessa. Många är lite vildare en svenska tjejer. För att inte prata läckrare häckar
Svenska brudar har ofta problemet: stora pattar = ingen häck, häck=inga pattar.
En rolig incident jag minns är en invandrarbrud som jag satte på, vi blev lite osams men jag satte på henne i allafall. När jag drog ut den så följde inte kondomen med riktigt så den blev kvar i henne. Jag sade inget om det. Det tog några timmar innan hon upptäckte det och sms:a surt... hahaha!
Latinskor lever upp till sitt rykte oftast kan jag lugnt påstå.
Satte på en ung negress några gånger, hon kunde fan suga kuk hon. Bland de bästa hittills!
Och med Kropp att dö för.. synd vi tappade kontakten.
En annan gång satte jag på en tjej på en thaimassage. Fan vad skön och trång hon var.
Arabiska tjejer brukar också hålla måttet. Brukar ha jävligt schyssta former, båda härliga häckar och sköna pattar. Jag gillar tjejer med lite former som inte är trådsmala.
En spansk brud knullade jag mellan pattarna och råkade spruta henne i ögat - haha.. det var kul.
Aftonbladets chatt var ju annars en guldgruva för att plöja lite invandrarfitta... någon som har nya jaktmarker att delge oss?