2006-09-15, 12:46
Medlem
H.J.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castafiore
Måste göra er besvikna svenska manliga "knullmonster"...

Män från andra kulturer än den svenska är helt klart överlägsna er i bingen. Mer uthålliga, inte lika egocentriska, mer passionerade, känslosamma och har fattat att förspel inte bara är en mekanisk akt....

Här går man in av en slump och hittar en tråd som hämtad ur filmen Magnolia.

Har ni gått Tom Cruise-karaktärens kurs "respect the cock, tame the cunt"???

Kul för dig att du hittat din nische ...och varför skulle inte du få knulla utländska män..grattis och hoppas du hittar ngn riktigt bra..
Citera
2006-09-15, 14:31
Medlem
Codens avatar
Citat:
Måste göra er besvikna svenska manliga "knullmonster"...

Män från andra kulturer än den svenska är helt klart överlägsna er i bingen. Mer uthålliga, inte lika egocentriska, mer passionerade, känslosamma och har fattat att förspel inte bara är en mekanisk akt....

Här går man in av en slump och hittar en tråd som hämtad ur filmen Magnolia.

Har ni gått Tom Cruise-karaktärens kurs "respect the cock, tame the cunt"???

Hehe.....undrar varför så många här har stor framgång med just kvinnor från andra kulturer
Kan det vara så att många uppskattar det som, just för dem, framstår som exotiskt och lite annorlunda än det man träffar dagligen?
Sen är ju generaliseringar av den där typen tecken på rätt inskränkt människosyn....bara för att "alla"svenska killar du varit med har varit sämre än dina kulturberikare innebär ju faktiskt inte att du kan slå fast att det är ett säkerställt faktum, det är ju 'bara' din högst personliga uppfattning.
Citera
2006-09-15, 14:50
Medlem
Castafiores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Sen är ju generaliseringar av den där typen tecken på rätt inskränkt människosyn....bara för att "alla"svenska killar du varit med har varit sämre än dina kulturberikare innebär ju faktiskt inte att du kan slå fast att det är ett säkerställt faktum, det är ju 'bara' din högst personliga uppfattning.

Generaliseringarna kommer sig av att jag uppnått en sådan hög grad av visdom att jag kan höja mig över att ingående redovisa diverse eskapader, och reflektera över mina upplevelser.

Ingående redovisningar över sina i genomsnitt 150 olika eskapader känns lite för white-trash för en sådan högt stående varelse som jag.
Citera
2006-09-15, 16:44
Medlem
Random.s avatar
Citat:
Ingående redovisningar över sina i genomsnitt 150 olika eskapader känns lite för white-trash för en sådan högt stående varelse som jag.
Vill inte påpeka det uppenbara, men motsäger du inte dig själv lite?
Citera
2006-11-02, 00:54
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Har aldrig haft sex med någon invandrare..
Och eftersom jag är nöjd med min man så kommer jag nog aldrig få prova på det heller.
Citera
2006-11-02, 11:19
Medlem
Sha R'Taes avatar
Jag känner mig skeptisk till en del av de här erövringshistorierna, låter som en hel del bullshit. Men vad vet jag...

Mina egna erfarenheter...
Två israeliskor
En palestinska
En bolivianska
En ryska
En syrianska
En indiska
En chilenska

Ena israeliskan var rätt spännande, den andra var totalt omöjlig.
Palestinskan var otroligt trång, syrianskan var oskuld (påstod hon iaf) men var inte överdrivet trång, däremot jävligt blygsam.
Bolivianskan var jävligt häftig, chilenskan var rätt rutten.
Indiskan var förbannat trång men gillade att prova nya grejer, det var kul på så vis. Ryskan var väldigt gå-påig men inte mycket att ha i slutändan.
Citera
2006-11-02, 11:28
Medlem
Knullat lite skandinaver, finskor är konstiga..
I övrigt är det nog bara en tjej från el salvador, snackat i 5 min sen frågade hon om jag ville knulle henne, och det gjorde jag, det var riktigt bra, kåt som ett djur och snygg.. eller en svart tjej med från okänt land, våtare tjej får man leta efter. kom på nu att det är lite konstigt att jag inte frågat var hon kom ifrån när jag dratt hem henne ett antal ggr
Nästa gång..
Citera
2006-11-02, 11:32
Medlem
Snövits avatar
OT, trams raderat.

/Mod
Citera
2006-11-02, 16:33
Medlem
Nevyns avatar
Undrar hur många här som är 100% seriösa egentligen.

Som sagt iaf så har jag väl haft samkväm med ett 25-tal kvinnor och de flesta har varit av det "ariska utseendet" dock med varierande innehåll och vilja.

Har haft brudar som varit som plankor men har även varit med några svenskor som älskat den i 2:an och ställt upp på allt som jag velat.

Men dock på 1:a plats så ligger en Singalesiska som jag umgicks med i typ 1 år (vi var aldrig ett par vilket verkade vara förutsättningen för detta underbara som skedde mig)

Hon var en sexgudinna, inte för att hon hade varit med så många innan mig utan för att hon var villig på ALLT och så fort hon lärt sig det eller provat så utvecklade hon egna tekniker och evolverade vårat sex.

Hon tom tog den i tvåan och gav mig ett blowjob efter.
Frågade henne nån gång om inte det störde henne men hon sa att den dagen som något stör henne så ställer hon inte upp på det, men den dagen fick iaf inte jag se.
Citera
2006-11-02, 17:23
Medlem
Agent|Os avatar
Underhållande tråd, även om antalet analhistorier antyder att författarna haft svårigheter att skilja på dagdrömmeri och verklighet.

Är själv svag för fitta i allmänhet (måste vara unikt) och har inget emot etnisk mångfald. Vad gäller exotisk fitta kontra svensk, har jag inte funnit någon större skilnad i egenskaper, förmågor osv.
Citera
2006-11-02, 19:40
Bannlyst
Kom igen med mer invandrarsex fast åt andra hållet också. Nog finns det invandrare här på forumet som haft sex med svenskor?[/quote]

1-min nuvarande tjej ,. värsta snuskig , gillar stenhård sex och tar den gärna i stjärten ..
dock är hon inte så mycket till oralsex

9,5 p

2- nån tjej på en folkhögskla, va helt galen i sex ,, men på ett tråkigt sätt ,. blyg eller vad man ska säga , oerfaren kanske

en svag 3a

3- en yngre(19) brud halvsvensk halv marockansk eller vad det var
heelt galen också som en kanin , men ändå tråkig , jävligt fin kropp iaf

svenska tjejer duger haha
Citera
2006-11-02, 23:54
Bannlyst
kurdiska
iranska
marocanska
italenska..(rättare sagt usa italienska)
turkiska
libanesiska
serb
kroat
mixad balkan brud
latinskor

har haft från andra länder med...orka

har inte märkt nån skilland gentemot svenska tjejer

har bara en riktigt dålig erfarenhet.....en ful colombianska som gav mej svamp infektion
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in