2007-05-13, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dithure
Å vad är vaniljsex?

Va? Jag som trodde att vaniljsex var gamla hederliga missionären..
Citera
2007-05-13, 16:45
Medlem
om man är invandrare och har knullat en svensk brud, räknas det då?
Citera
2007-05-13, 16:54
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krull0
om man är invandrare och har knullat en svensk brud, räknas det då?

Klart det gör, men inte om du är andra generationens invandrare!

Citat:
Va? Jag som trodde att vaniljsex var gamla hederliga missionären..

Vaniljsex syftar mycket riktigt på tråkigt sex med tjejen underst utan varition etc. Missionären är väl det enklaste sättet att beskriva det även om jag tycker om missionären jävligt mycket mer än de flesta andra ställningar. Missionären har lite dåligt rykte.. vanlijsex är mao inte missionären. Utan helt enkelt ett jävligt stelt sammlag i taktfast juck utan finesser eller att pröva något nytt alls..
Citera
2007-05-13, 18:22
Bannlyst
Man vågar ju aldrig röra invandrartjejer på grund av deras bakgrund och religon. För er som vågar, rövknullar ni de bara eller?

Vad säger deras bröder, pappor?
Citera
2007-05-13, 18:32
Medlem
Inremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abram
Man vågar ju aldrig röra invandrartjejer på grund av deras bakgrund och religon. För er som vågar, rövknullar ni de bara eller?

Vad säger deras bröder, pappor?

Det där är väl inte helt sant, eller hur? Invandrare kan ju även vara mer normala hitflyttade medmänniskor som danskar, britter eller amerikaner. Det är ju bara psykotiska missfall från Jugoslavien och mellanöstern som är aktuella för sådan särbehandling som du nämner här....och allvarligt talat...vem fan är intresserad av dem i vilket fall som helst?
Citera
2007-05-13, 18:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inremo
Det där är väl inte helt sant, eller hur? Invandrare kan ju även vara mer normala hitflyttade medmänniskor som danskar, britter eller amerikaner. Det är ju bara psykotiska missfall från Jugoslavien och mellanöstern som är aktuella för sådan särbehandling som du nämner här....och allvarligt talat...vem fan är intresserad av dem i vilket fall som helst?

Jugoslavien finns inte, så jag förstår inte vilket land du menar.

De är kan du iaf. inte jämföra med mellanöstern för då är en helt annan folkgrupp med annan religion.
"juggar" som svenskar gillar och kalla de är europeer. Mellanöstern är helt åt helvete med allting.
Citera
2007-05-13, 18:44
Bannlyst
Citat:

Hahaha jo det beror ju på din smak, men hur som helst så har jag fått den imagen att de är svåra att trycka på även om de själva vill.
Citera
2007-05-13, 19:04
Medlem
Inremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toninho
Jugoslavien finns inte, så jag förstår inte vilket land du menar.

Touché! Jag är fullständigt på det klara med att Jugolavien inte finns längre, precis som du mycket väl vet vilka folkgrupper jag talar om. Det finns inga poäng att vinna genom att spela dum. Jag väljer bara att för enkelhetens skull generalisera, eftersom dom oavsett vad dom väljer att kalla sig, är ett och samma pack som dom alltid har varit. Må så vara att dom rent geografiskt är definierade som Europeér, men deras beteénde placerar dom inom helt andra ramar. Där så känner jag enbart ett djupt förakt...
Citera
2007-05-13, 19:16
Bannlyst
Citat:
Touché! Jag är fullständigt på det klara med att Jugolavien inte finns längre, precis som du mycket väl vet vilka folkgrupper jag talar om. Det finns inga poäng att vinna genom att spela dum. Jag väljer bara att för enkelhetens skull generalisera, eftersom dom oavsett vad dom väljer att kalla sig, är ett och samma pack som dom alltid har varit. Må så vara att dom rent geografiskt är definierade som Europeér, men deras beteénde placerar dom inom helt andra ramar. Där så känner jag enbart ett djupt förakt...

Det är bara för deras religon och korkade farsor som det blir så här
Citera
2007-05-13, 20:45
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Vaniljsex syftar mycket riktigt på tråkigt sex med tjejen underst utan varition etc. Missionären är väl det enklaste sättet att beskriva det även om jag tycker om missionären jävligt mycket mer än de flesta andra ställningar. Missionären har lite dåligt rykte.. vanlijsex är mao inte missionären. Utan helt enkelt ett jävligt stelt sammlag i taktfast juck utan finesser eller att pröva något nytt alls..

Nej du har fel. Vaniljsex är helt vanlig sex utan inslag av bonding och bdsm. Vaniljsex kan vara mycket varierande och passionerad men man binder och slår inte varandra.
Citera
2007-05-14, 14:36
Medlem
The_cripplers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hard To Beat
Åhh nej. Av alla "svartskallebrudar" så är iranier/perser slampigast.

hahah va?

Hmm ar sjalv Iranie och har alltid haft svenska tjejer. Har svart och tro att av alla invandrar tjejer sa ar Iranska tjejer slampigast.

Tror :

kurder , syrianer och latino brudar leder i slampighet.
Citera
2007-05-14, 15:45
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Nej du har fel. Vaniljsex är helt vanlig sex utan inslag av bonding och bdsm. Vaniljsex kan vara mycket varierande och passionerad men man binder och slår inte varandra.

Då tror jag att du är ganska ensam om den definitionen, de flesta andra brukar se vanilj-sex just som det: inte vidare uppfinningsrikt, mest det gamla vanliga tråkiga...

Att det skulle behöva handla om BDSM och liknande för att det INTE ska kallas vaniljsex är nog en inte så spridd övertygelse...så vitt jag vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in