go tråd. mitt bidrag följer nedan, ska försöka göra det i kronologisk ordning och inkluderar alla som avviker från typiskt svenskt utseende och kultur. har förresten bott utomlands vilket förklarar antalet.
1. adopterad indiska på en gräsmatta under gbg-kalaset. inget nämnvärt men historien är kul. medans vi gick och letade efter en lämplig gräsmatta ringde hennes pojkvän, och hon typ "ja, jag älskar dig med"

. det lustigaste var häromveckan när jag sprang in i en gammal barndomskamrat som berättade att han förlovat sig...gissa vem tjejen var =).
2. engelsk-irländska som jag drog med från krogen. grym på att köra skeden, jag behövde inte röra mig trots att vi låg i sidoläge. minus för dålig ansning i de nedre regionerna.
3. italiensk jobbarkompis som hängde med hem och tog den i röven första "dejten". riktigt snygg. hängde ihop veckorna innan hon flyttade hem till italien. skitbra sex.
4. italiensk tjej som umgicks i samma bekantskapskrets under den tiden. dåligt sex, jag var packad. morgonen efter ville hon dra med mig och äta frukost hos några gemensamma tjejkompisar. en killkompis av samma härkomst förklarade senare att det har att göra med att många italienska brudar ser en som en "erövring". och nä, jag hängde inte med på frukost =)
5. norsk tjej från bergen som jag var ihop med under en kort period. obegriplig dialekt så hon snackade engelska med mig. var iaf inget vidare i sängen plus att hon drack och rökte för mycket hasch för att ett förhållande skulle funka =)
6 italiensk tjej. riktigt fräsch men en fantastisk rumpa. inget vidare i sängen dock, fantasilös. den där typen som tror det räcker att vara snygg för att tillfredsställa en kille i sängen.
7italiensk tjej som var adopterad från indien. ingen att hänga i julgranen. tokraggade på alla skandinaviska killar hon fick syn på i dublin. tacksam att jag körde med kondom. det värsta var att hon stönade på engelska med en fet italiensk dialekt. så jävla avtändande.
8 venezuelansk tjej som bott i italien några år. älskade svenskt materialistiskt sex. knullade henne regelbundet ett tag, körde strypsex och sånt vilket hon tände på. lustig anekdot när hon en kväll sa att hon skulle ut och dansa (salsa, varenda jävla kväll) men ville mötas upp efter. när hon väl ringde var jag trött och pallade inte. dagen efter berättade hon att en kille från sydamerika eller sydeuropa skulle tacka nej till sex, även om det var mitt i natten. jag typ "behöver skönhetssömnen gumman" =)
9 en finska jag mött på krogen som jag tryckte på min polares badrumsgolv. den tjejen ska ha fett med respekt för att hon lyckades med konststycket att massera sin egen klitoris medans hon, liggandes på mage (!) blev knullad.
10 min italienska rumskamrat, dagen innan jag flyttade tillbaks till sverige. jävligt söt tjej med en najs röv. pullade henne där samtidigt som jag knullade henne bakifrån. kallade mig "superman" efteråt =).
11.en italiensk tjejkompis syster, när jag var på semester där. fräsch. i övrigt inget anmärkningsvärt.
se även tråden "sex med amerikaner" för information om sexet med de amerikanska tjejer jag haft.