2006-09-03, 07:44
Medlem
Får väl dra mitt lilla strå till stacken när det gäller det här.

En colombianska - otroligt intensiv, kändes som hon skulle äta upp mig typ, vild.

Kurdisk tjej - min nuvarande flickvän, oerfaren men väldigt villig att lära sig och prova det mesta
Citera
2006-09-04, 15:25
Medlem
datamans avatar
Mitt bidrag

Sverige= Knappast invandrare, men flest, ibland har jag velat utvandra, men det kanske inte räknas

Finland= Gökade sönder ett handfat med henne,, kul tjej inte så snygg , men försigkommen

Ungern= Snyggaste och trängsta tjejen i mitt liv,, hon var handgjord av Gud tror jag. För henne hade man kunnat kalla ut nationer i krig.
Hon var inte svårväckt direkt,, blåste man henne i nacken så tog hon av sig byxorna.

Serbien= nuvarande tjej , säger aldrig nej till någonting, gillar smisk och tummen i baken. Snyggaste häcken i världen tror jag.

Lettland= Snygg tjej men så dum i huvvet att man baxnade, jag ville inte ens fortsätta knulla efter ett tag. Knölade och vred sig och stånkade ( av fel anledningar) Piss brud.

Brasilien, kanske inte den snyggaste tjejen, men vilket leende,, och vilken kropp. Helt chokladbrun och så jävla mysig så det finns inte dess like.
Bjöd på min första prostatamassage,, vilket härmed rekommenderas.
Trodde inte jag gillade sånt, men nu gör jag det.
Djuuup suck,,, henne vill man träffa igen.

Satsar nu på en asiatisk brud, hoppas att det går bra

Ha de
Citera
2006-09-05, 04:47
Medlem
Hjartarhorns avatar
go tråd. mitt bidrag följer nedan, ska försöka göra det i kronologisk ordning och inkluderar alla som avviker från typiskt svenskt utseende och kultur. har förresten bott utomlands vilket förklarar antalet.

1. adopterad indiska på en gräsmatta under gbg-kalaset. inget nämnvärt men historien är kul. medans vi gick och letade efter en lämplig gräsmatta ringde hennes pojkvän, och hon typ "ja, jag älskar dig med" . det lustigaste var häromveckan när jag sprang in i en gammal barndomskamrat som berättade att han förlovat sig...gissa vem tjejen var =).

2. engelsk-irländska som jag drog med från krogen. grym på att köra skeden, jag behövde inte röra mig trots att vi låg i sidoläge. minus för dålig ansning i de nedre regionerna.

3. italiensk jobbarkompis som hängde med hem och tog den i röven första "dejten". riktigt snygg. hängde ihop veckorna innan hon flyttade hem till italien. skitbra sex.

4. italiensk tjej som umgicks i samma bekantskapskrets under den tiden. dåligt sex, jag var packad. morgonen efter ville hon dra med mig och äta frukost hos några gemensamma tjejkompisar. en killkompis av samma härkomst förklarade senare att det har att göra med att många italienska brudar ser en som en "erövring". och nä, jag hängde inte med på frukost =)

5. norsk tjej från bergen som jag var ihop med under en kort period. obegriplig dialekt så hon snackade engelska med mig. var iaf inget vidare i sängen plus att hon drack och rökte för mycket hasch för att ett förhållande skulle funka =)

6 italiensk tjej. riktigt fräsch men en fantastisk rumpa. inget vidare i sängen dock, fantasilös. den där typen som tror det räcker att vara snygg för att tillfredsställa en kille i sängen.

7italiensk tjej som var adopterad från indien. ingen att hänga i julgranen. tokraggade på alla skandinaviska killar hon fick syn på i dublin. tacksam att jag körde med kondom. det värsta var att hon stönade på engelska med en fet italiensk dialekt. så jävla avtändande.

8 venezuelansk tjej som bott i italien några år. älskade svenskt materialistiskt sex. knullade henne regelbundet ett tag, körde strypsex och sånt vilket hon tände på. lustig anekdot när hon en kväll sa att hon skulle ut och dansa (salsa, varenda jävla kväll) men ville mötas upp efter. när hon väl ringde var jag trött och pallade inte. dagen efter berättade hon att en kille från sydamerika eller sydeuropa skulle tacka nej till sex, även om det var mitt i natten. jag typ "behöver skönhetssömnen gumman" =)

9 en finska jag mött på krogen som jag tryckte på min polares badrumsgolv. den tjejen ska ha fett med respekt för att hon lyckades med konststycket att massera sin egen klitoris medans hon, liggandes på mage (!) blev knullad.

10 min italienska rumskamrat, dagen innan jag flyttade tillbaks till sverige. jävligt söt tjej med en najs röv. pullade henne där samtidigt som jag knullade henne bakifrån. kallade mig "superman" efteråt =).

11.en italiensk tjejkompis syster, när jag var på semester där. fräsch. i övrigt inget anmärkningsvärt.

se även tråden "sex med amerikaner" för information om sexet med de amerikanska tjejer jag haft.
Citera
2006-09-05, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hjartarhorn
go tråd. mitt bidrag följer nedan, ska försöka göra det i kronologisk ordning och inkluderar alla som avviker från typiskt svenskt utseende och kultur. har förresten bott utomlands vilket förklarar antalet.

1. adopterad indiska på en gräsmatta under gbg-kalaset. inget nämnvärt men historien är kul. medans vi gick och letade efter en lämplig gräsmatta ringde hennes pojkvän, och hon typ "ja, jag älskar dig med" . det lustigaste var häromveckan när jag sprang in i en gammal barndomskamrat som berättade att han förlovat sig...gissa vem tjejen var =).

2. engelsk-irländska som jag drog med från krogen. grym på att köra skeden, jag behövde inte röra mig trots att vi låg i sidoläge. minus för dålig ansning i de nedre regionerna.

3. italiensk jobbarkompis som hängde med hem och tog den i röven första "dejten". riktigt snygg. hängde ihop veckorna innan hon flyttade hem till italien. skitbra sex.

4. italiensk tjej som umgicks i samma bekantskapskrets under den tiden. dåligt sex, jag var packad. morgonen efter ville hon dra med mig och äta frukost hos några gemensamma tjejkompisar. en killkompis av samma härkomst förklarade senare att det har att göra med att många italienska brudar ser en som en "erövring". och nä, jag hängde inte med på frukost =)

5. norsk tjej från bergen som jag var ihop med under en kort period. obegriplig dialekt så hon snackade engelska med mig. var iaf inget vidare i sängen plus att hon drack och rökte för mycket hasch för att ett förhållande skulle funka =)

6 italiensk tjej. riktigt fräsch men en fantastisk rumpa. inget vidare i sängen dock, fantasilös. den där typen som tror det räcker att vara snygg för att tillfredsställa en kille i sängen.

7italiensk tjej som var adopterad från indien. ingen att hänga i julgranen. tokraggade på alla skandinaviska killar hon fick syn på i dublin. tacksam att jag körde med kondom. det värsta var att hon stönade på engelska med en fet italiensk dialekt. så jävla avtändande.

8 venezuelansk tjej som bott i italien några år. älskade svenskt materialistiskt sex. knullade henne regelbundet ett tag, körde strypsex och sånt vilket hon tände på. lustig anekdot när hon en kväll sa att hon skulle ut och dansa (salsa, varenda jävla kväll) men ville mötas upp efter. när hon väl ringde var jag trött och pallade inte. dagen efter berättade hon att en kille från sydamerika eller sydeuropa skulle tacka nej till sex, även om det var mitt i natten. jag typ "behöver skönhetssömnen gumman" =)

9 en finska jag mött på krogen som jag tryckte på min polares badrumsgolv. den tjejen ska ha fett med respekt för att hon lyckades med konststycket att massera sin egen klitoris medans hon, liggandes på mage (!) blev knullad.

10 min italienska rumskamrat, dagen innan jag flyttade tillbaks till sverige. jävligt söt tjej med en najs röv. pullade henne där samtidigt som jag knullade henne bakifrån. kallade mig "superman" efteråt =).

11.en italiensk tjejkompis syster, när jag var på semester där. fräsch. i övrigt inget anmärkningsvärt.

se även tråden "sex med amerikaner" för information om sexet med de amerikanska tjejer jag haft.

Lysande beskrivning/ar......
Citera
2006-09-06, 09:32
Medlem
Codens avatar
Trots att jag har en fallenhet för exotiska kvinns (=icke europeiska) så har jag 'bara' lägrat fyra...i kronologisk ordning:

Adopterad Indiska : Jämngammal med mig (21)och oskuld när vi träffades. Var ihop ett tag å sexet var väl OK....varken mer eller mindre upphetsande än övriga erfarenheter.

Svenskfödd Kinesiska : Jag börjar nynna på Ebba Gröns gamla slagdänga "Ung å kåt" när jag tänker på henne. 17 år (jag var 25) och även hon oskuld men djeeeflar vilken pilsk liten flicka hon var. Inga avancerade övningar men vaniljsex kunde hon inte få nog av...ville knulla 4-5 ggr om dagen.

Inflyttad Kinesiska : Min första exotiska MILF. 40-nånting (har aldrig frågat exakta åldern) och så "klyschig" så "detlåtersomljugmenesantjagsvär"
Gift 2-barnsmor bosatt i annan del av landet än jag med make som "inte ger mig det jag behöver" Hittade mig på nätet och har mig som liten boy-toy när hon passerar stan för vidare resor ut i världen. Petit kropp och hy mjuk som silke...små uppnosiga tuttar och en muskelmutta som inte är av denna världen...när hon kniper tror jag att den ska gå av vid roten.

Adopterad Indiska : 22 år (jag veeet jag är en gubbsjuk djävel )
Älskar den i tvåan, smisk å hårda tag. Har hintat om längtan efter trekant,. gruppsex, sex med publik osv, osv.
Erfaren och bra på att knulla helt enkelt.

Over and out!
Citera
2006-09-15, 00:36
Bannlyst
Har aldrig provat en thaitjej, tills nu i vinter......

Vad ska man se upp för och ned på?
Citera
2006-09-15, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjartarhorn
älskade svenskt materialistiskt sex

Jag måste missat det i biologin. Materialistisk sex? Förklara!
Citera
2006-09-15, 02:17
Medlem
Italienska Vi stod och dansade på en nattklubb, hon kunde ingen engelska. Sög av mig inne på dansgolvet, sedan drog hon in mig på dasset. Hon hade en stor jävla näsa.

Svensk Japanska Träffades vid en park, vi gick iväg och rökte CB, sedan knullade vi i buskarna. Det var kanon, men det är det alltid när man är bäng
Citera
2006-09-15, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
.............små uppnosiga tuttar och en muskelmutta som inte är av denna världen...när hon kniper tror jag att den ska gå av vid roten. ..........

Fan det låter gött
Citera
2006-09-15, 11:19
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armson
Fan det låter gött
Man ska inte underskatta vikten av en stark bäckenbotten *s*
Citera
2006-09-15, 11:38
Medlem
H.J.Ss avatar
i sverige:
3st thaitjejer 2 sthlm(den ena raggade jag på casiot, den andra i min lokala china resturant, hon var servitris och jag snakkade lite thai med henne och sedan var det klar. + 1 i malmö, raggade jag upp ner vid köpenhamnsfärgan genom lite thaisnack..thaitjejerna var alla " importerade" och hade svenska män..samtliga var bra i bingen men inget speciellt

2 ryskor-den ena jurist...luktade dock så surt i muffen att efter varit dår och luktat vägrade jag ha sex..den andra var speciell, träffade henne under en 2 månads period nästa varje dag..var skild från en svensk snubbe, mörhårig vacker kropp men lite "mental" bla när vi hade sex skrek hon ngn så högt att först ggn blev jag rädd och trodde hon hade ont, min granne knackade på vid andra ggn och trodde nog jag slog henne eller ngt, pinsamt som faan.. men hon var gryyym, MEN hon ville inte ha eller ge oralsex, analsex däremot var helt i hennes smak

Då jag gick mycket på fashing och har en fabless för vackert dansande negresser har det blivit en hel del sådana oxå..
då jag inte gillar fetton så har de negresser jag bonkat har varit tämligen vältränade och med den där härliga negress rumpan ni vet
att ta dessa bakifrån är sannerligen härligt..

En tjej från libanon, så mycket vacker ut men väl i sängen var hon totalt orakad där nere vilket var en big turnoff...misslyckade helt och hon lämnade helt otillfredställd

Dessutom har jag bott och jobbat ett knappt år i bangkok...
INte så många thaitjejer..(.nja några blev det väl ) i bingen dock endel japanskor...och en israelisk jänta (samtliga backpackers) om jag inte minns fel
Citera
2006-09-15, 12:20
Medlem
Castafiores avatar
Måste göra er besvikna svenska manliga "knullmonster"...

Män från andra kulturer än den svenska är helt klart överlägsna er i bingen. Mer uthålliga, inte lika egocentriska, mer passionerade, känslosamma och har fattat att förspel inte bara är en mekanisk akt....

Här går man in av en slump och hittar en tråd som hämtad ur filmen Magnolia.

Har ni gått Tom Cruise-karaktärens kurs "respect the cock, tame the cunt"???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in