2019-07-31, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av treplustreblirsex
Sämre än sex med svenskar kan jag då konstatera. Kan ha berott på allt ifrån att de svenskar jag legat med inte har lika bred kuk vilket jag föredrar. Värsta som finns är när killen har en kuk lika tjock som en burk redbull när det räcker med tjockleken på en banan/smal gurka. Sen också att svenskar både intresserar sig för och tar sig tid för förspel och att vissa faktiskt vågar ge oralsex. Något som icke svenskar verkar riktigt dålig på. Har aldrig fått oralsex av en ickesvensk. Däremot förväntar sig alla icke svenskar att man ska ge dem avsugning. Och förspel... det är tydligen när man kysser och smeker varann i max två minuter för att sen förvänta sig att tjejen ska vara plaskvåt och startklar så att de kan köra in den.
Bojkottar faktiskt sex med icke svenskar just pga detta.

Vad lustigt, jag har nästan aldrig hört att en redbull-grov kuk är något dåligt. 2 ggr bara och de 2 var väldigt trånga och oerfarna. Är du också väldigt trång kanske eller är det pga något annat som grov är så illa?
Citera
2019-07-31, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Vad lustigt, jag har nästan aldrig hört att en redbull-grov kuk är något dåligt. 2 ggr bara och de 2 var väldigt trånga och oerfarna. Är du också väldigt trång kanske eller är det pga något annat som grov är så illa?
Nä det brukar vara vanligt att tjejer vill ha stora kukar åt alla håll. Så tjocka och långa som möjligt. Det är min mardröm. Senaste killen jag låg med hade en kuk som en redbull. Fick ångest och panik när han drog ner byxorna och jag såg det. Visste att sexet skulle bli katastrof och att jag skulle få ont. Och han var ett typiskt exempel enligt ovan (från balkan och skulle minsann inte ha nåt förspel). Det hjälpte inte ett dyft att jag vräkte på med glidmedel för jag var obviously inte tillräckligt våt. Det kändes som det skavde sönder i öppningen. Som när man får skavsår på fötterna och fortsätter gå fastän man är full av blåsor. Det liksom ligger och nöter. Nä usch, aldrig mer.. Så ja jag kan nog vara lite trång kanske.
Citera
2019-07-31, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av treplustreblirsex
Nä det brukar vara vanligt att tjejer vill ha stora kukar åt alla håll. Så tjocka och långa som möjligt. Det är min mardröm. Senaste killen jag låg med hade en kuk som en redbull. Fick ångest och panik när han drog ner byxorna och jag såg det. Visste att sexet skulle bli katastrof och att jag skulle få ont. Och han var ett typiskt exempel enligt ovan (från balkan och skulle minsann inte ha nåt förspel). Det hjälpte inte ett dyft att jag vräkte på med glidmedel för jag var obviously inte tillräckligt våt. Det kändes som det skavde sönder i öppningen. Som när man får skavsår på fötterna och fortsätter gå fastän man är full av blåsor. Det liksom ligger och nöter. Nä usch, aldrig mer.. Så ja jag kan nog vara lite trång kanske.

Denna grovlek är statistisk ovanlig så du har ju haft otur. Sen är det ju extra synd att det verkar vara känslolösa älskare du får till det med.
Citera
2019-08-03, 04:03
Medlem
I början av tråden från 2006 är det mest killar som legat med utländska kvinnor. I slutet av tråden sent 2010-tal är det bara såklart svenskor som varit med de migranter som kommer hit från tredjevärlden och dylikt.

Sorglig tråd minst sagt.
Citera
2019-08-03, 09:43
Medlem
Min fru är kurd, aldrig har en tjej tagit hand om min sexualitet som hon gör. Jag tog hennes oskuld och gjorde henne till en gudinna i sängen.
Citera
2019-08-09, 23:22
Medlem
MsBetrayeds avatar
Kul tråd. Mitt bidrag, från finska i sina bästa år:
1. Engelsk fotisspelare som kk i min ungdom. Vilka lår, 10/10. Kommer inte ihåg sexet, endast låren😁.
2.Öldrickande engelsman. Vanligt sex. Inget speciellt. Kom snabbt.
3.Raggade upp en svensk man på en träningsresa. Tråkigt sex, ångrade mig nästan.
4. Finsk fd korisspelare. Stor kuk. Mycket bra älskare. Gav mig fontänorgasmer, själv fick han ryggskott😉. Alla finnar vill att jag kommer först, de älskar att slicka och fantiserar om facesitting, något jag känner mig obekväm med.
5. Halv brasilianare-nepales. Ung, praktiserat meditation för att inte komma för snabbt. Stor kuk, öm älskare. Kunde hålla på i timmar.
6. Fransman. Passionerad, rakt på målet, härligt hårt sex. Ville också se mig komma först.
Citera
2019-08-10, 00:23
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
I början av tråden från 2006 är det mest killar som legat med utländska kvinnor. I slutet av tråden sent 2010-tal är det bara såklart svenskor som varit med de migranter som kommer hit från tredjevärlden och dylikt.

Sorglig tråd minst sagt.

Nej, din idiot, det är fortfarande mest män som skriver i tråden, vilket förmodligen har att göra med att det är flest män på flashback.

Själv är jag svensk man och har legat med lettiska tjejer, finsk tjejer, norska tjejer, och en del som varit halvt av någonting. Jag har aldrig legat med en muslim, negress, guling eller indier, och kommer inte göra det heller.
Citera
2019-08-10, 00:46
Medlem
Är ihop med en serbiska, sexuellt fungerar det mycket väl. Bättre än de gjort med svenskor. De anstränger sig mer för att behaga sin man och vem uppskattar inte det?

Dyrkar att suga min kuk, något svenskor inte gjort vilket är märkligt för de gillar väl negerkuk? Jag har 23 i längd och 17-18 runt beroende på vart på kuken jag mäter med måttband.
Senast redigerad av testocyp 2019-08-10 kl. 00:55.
Citera
2019-08-10, 02:00
Avstängd
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOV2XLR8
Ja, svara på frågan.

Har personligen några relativt intressanta erfarenheter.

1. Sex med en turkiska som jag körde dirty sex med i alla hål och som senare frågade om jag var frisk (hade inget emot det under sexet och sa de magiska orden "jag är inte en sån tjej" ). Plus 4 i betyg.

2. En kurdiska som jag bara fick köra i tvåan medans hennes kompis (svenska) blev påsatt på golvet av polarn. 5

3. Slovenska som jag hade "love" med då jag gillade henne. Var dock tvungen att åka hem då hela hennes släkt jagade mig. 3

Detta är 3 ex, fler följer men bidrag gärna med egna berättelser. Utlänningars sex med svenskor räknas givetvis.

Räknas sex mellan en svensk och en ickesvensk i ickesvenskens hemland, eller är det just tjejer som flyttat till Sverige som du undrar om?
Citera
2019-08-12, 13:57
Medlem
GoUoDs avatar
Aggressivt, kantigt, tabu-belagt & rent allmänt dåligt, som att bli en skurk i en dålig film. Vill man inget mer så blev man hotad, typiskt .... *****beteende.
Edit: arabisk psuedo- (uppenbarligen otrogen) muslim
Senast redigerad av GoUoD 2019-08-12 kl. 13:59.
Citera
2019-08-12, 21:46
Bannlyst
Det låter som du använder dig av utländska prostituerade? Tror du verkligen att vi spelar i samma liga som dig som är en del av människohandel?

Tror du verkligen det?

Citat:
Ursprungligen postat av LOV2XLR8
Ja, svara på frågan.

Har personligen några relativt intressanta erfarenheter.

1. Sex med en turkiska som jag körde dirty sex med i alla hål och som senare frågade om jag var frisk (hade inget emot det under sexet och sa de magiska orden "jag är inte en sån tjej" ). Plus 4 i betyg.

2. En kurdiska som jag bara fick köra i tvåan medans hennes kompis (svenska) blev påsatt på golvet av polarn. 5

3. Slovenska som jag hade "love" med då jag gillade henne. Var dock tvungen att åka hem då hela hennes släkt jagade mig. 3

Detta är 3 ex, fler följer men bidrag gärna med egna berättelser. Utlänningars sex med svenskor räknas givetvis.
Citera
2019-08-30, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikissed
Eftersom jag nu är en "utländska" måste jag berätta att mitt livs bästa sex var med en svensk kille. Match made in heaven så att säga. Han fick mig att utforska/prova på nya saker... som tex analsex.. and I loved it.
Jag var hans första utländska.
Härligt att du knullade med en svensk kille har bett min fru att ha sex med en svensk men hon är tveksamt,,,,,så synd,,,bra gjort,,dem är duktiga,,,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in