2019-03-17, 19:51
Medlem
PassionFruits avatar
En kurd. Kan varit största kuken jag varit med om. Väldigt rough var han också.
Citera
2019-06-26, 23:36
Medlem
Palestinsk tjej
Fantastisk kropp, perfekt röv och fasta bröst (trodde det var sillisar först).

Extremt tråkig i sängen och ville göra allt under täcket, hade också en rätt avtändande personlighet
Citera
2019-06-26, 23:40
Medlem
Idittfejss avatar
Knullat många svenska tjejer. Första svenska, var tips från min kusin. Svenska tjejer gillar blattekuk, dom brukar oftast säga det när dom suger av en.
Citera
2019-06-26, 23:43
Medlem
Fleptuts avatar
Grekisk kvinna,
Träffade henne i kön på Kista grossen.

Sån energi i sängen, hon dyrkade kuken när hon sög den. Sen när det var över så var hon dessutom kelig o gullig.

Träffar henne ett par gånger om året och det är alltid lika bra.

Flep
Citera
2019-07-05, 11:44
Medlem
1. Australienska började prata vid poolen, tog 20 minuter sen var vi igång. Min första upplevelse av en tjej som böna och bad om att jag skulle täcka hennes ansikte med min säd. Inte alls blyg och lät folk titta på. Fortsatte några dagar innan jag drig vidare. 8/10
2. Irländska, jag övertalade henne om min starka katolska tro och det löste biffen. Ganska tråkig i sängen. 5/10
3. En tjej från kroatien. Ganska märkligt sex ville att täcket skulle täcka oss helt och varje gång det gled iväg tog hon tillbaka det. Bet och revs som en galning. 3/10
Citera
2019-07-24, 22:15
Medlem
Tre kinesiskor:

De två första var meh. Den tredje kändes som en oskuld efter två samlag, sen började hon få fontän orgasmer. En av dem gillade att bitas. Skilda tillfällen

Två mexikanskor:
Var för full för den ena. Den andra gillade att bli spankad. Skilda tillfällen.

En Kanadensiska:
Gillade att deepthroata. Väldigt porrfilmsaktig i sängen. Gillade der inte

En Argentinska:
Helt ok. Kuk- fascinerad. Gillade att slicka röv.

En spanska:
Väldigt vanligt sex, men bra.

En brittiska:
Ville bli slagen. Pallar inte med sånt.

Svenskor:
I regel sämre än utländska tjejer, särskilt latinskor.
Citera
2019-07-24, 22:23
Medlem
nezzoms avatar
Etiopisk fin tjej ....magiskt bra sex😜vi kunde hålla på i timmar. +att hon squirtade
Senast redigerad av nezzom 2019-07-24 kl. 22:29. Anledning: Felstavning
Citera
2019-07-25, 01:59
Medlem
Sammanlagt 50/50 bra / dåligt.

2 Koreanskor: Små smala kroppar. Vilda och superkåta, ena ville bitas och klösas. De sög inte så bra men var väldigt trånga i fittan. Ena var villig till analsex om kuken var i Koreansk storlek, (inte i närheten).

1 Kinesiska: Saknade former, blyg, lite tråkig, trång.
2 Persiska/Iransk: Superkåta, en vaxad fitta, en ville inte suga kuk, den andra sög gärna, bra och djupt.

1 Peruanska: Lite kort och kompakt kropp, hårig fitta, sög ok, inget speciellt.
1 Spanjorska: Smal, mun och fitta va nice men skulle ta henne analt då jag upptäckte att röven va hårig så där tog det stopp.

1 Amerikanska: Lite mullig men bra självförtroende. Avsugning i världsklass, deepthroat och hård analsex.

1 Brasilianska: Rejäla former, stor rumpa och bröst. Väldigt skönt sug och analsex, sög efter analt.
1 Finska: Ville ha hård påsättning, smisk och dragen i håret, strypgrepp, bunden mm.

3 Yuggar: en vanilj ville inte ens ha ett finger i rumpan, en ville ha lite hårdare tag, smisk, dragen i håret osv, sög ok men överlag nästan vanilj. Nr3 väldigt snygg, kåt flera gånger om dagen, älskade att suga och gjorde det mycket bra och djupt. Tajt skön fitta som en oskuld, men blev lätt öm och föredrog ofta analsex.

Sammanfattning: Svenskor håller hög klass och är bättre överlag.
Citera
2019-07-26, 03:15
Medlem
Tappade oskulden med en kurd som körde rough, har sedan dess inte lyckats träffa på en större kuk förrän för några dagar sedan då jag mötte en halvkurd och hanv marockan.

Hahhahha något är det ju med kurderna
Citera
2019-07-29, 08:54
Bannlyst
Men kom igen nu. Med vem då? Utomeuropeisk kvinna?

Jag har inte haft något sådant. Och tur är väl kanske det!
Citera
2019-07-31, 06:24
Medlem
Sämre än sex med svenskar kan jag då konstatera. Kan ha berott på allt ifrån att de svenskar jag legat med inte har lika bred kuk vilket jag föredrar. Värsta som finns är när killen har en kuk lika tjock som en burk redbull när det räcker med tjockleken på en banan/smal gurka. Sen också att svenskar både intresserar sig för och tar sig tid för förspel och att vissa faktiskt vågar ge oralsex. Något som icke svenskar verkar riktigt dålig på. Har aldrig fått oralsex av en ickesvensk. Däremot förväntar sig alla icke svenskar att man ska ge dem avsugning. Och förspel... det är tydligen när man kysser och smeker varann i max två minuter för att sen förvänta sig att tjejen ska vara plaskvåt och startklar så att de kan köra in den.
Bojkottar faktiskt sex med icke svenskar just pga detta.
Senast redigerad av treplustreblirsex 2019-07-31 kl. 06:30.
Citera
2019-07-31, 06:57
Bannlyst
Invandrarsex?

Kom igen nu? :P

Möjligen med en ung tjej i ålderspannet 15 till 19 år. men ingen beslöjad muslimsk åldring i 80-års åldern.
Senast redigerad av Godisglad 2019-07-31 kl. 07:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in