2014-11-19, 17:33
Medlem
V.Putlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft
Har knullat en brud från Iran. Hon hade sinnessjukt stora pattar, annars helt okej sex
Inte LilithSkovde väl?
Citera
2014-11-19, 18:06
Medlem
Shadowcrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V.Putler
Inte LilithSkovde väl?

Det var på valborg för ett par år sen på en hemmafest i bromma. Lilith var det du?
Citera
2014-11-19, 23:51
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V.Putler
Sa du inte just att man inte skulle generalisera? Men nu känner du säkert fler iranska tjejer än andra på FB så jag misstänker att du vet vad du pratar om...
Stämmer det att iranska tjejer helst inte rakar sig där nere? Jag kanske måste börja koncentrera jakten på bara iranskor...naturliga rakt igenom...

Jag var inte helt allvarlig med det här inlägget. Vi har nog lika hög sexdrift som alla andra tjejer.

Citat:
Det var på valborg för ett par år sen på en hemmafest i bromma. Lilith var det du?

Nej, det var nog inte jag. Jag har aldrig firat nyår i Bromma.
Citera
2014-11-19, 23:57
Medlem
HerroFruBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Jag var inte helt allvarlig med det här inlägget. Vi har nog lika hög sexdrift som alla andra tjejer.
Nej, det var nog inte jag. Jag har aldrig firat nyår i Bromma.
Nej kanske inte nyår men du kanske glömt att du firat Valborg där, du vet när man eldar stor brasa sista april...då kan man lätt bli het o upphetsad...
Citera
2014-11-20, 02:12
Medlem
BaronSemedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerroFruBoll
Nej kanske inte nyår men du kanske glömt att du firat Valborg där, du vet när man eldar stor brasa sista april...då kan man lätt bli het o upphetsad...

Då måste det ha varit hon! Hon "råkade" läsa fel där, nyår istället för valborg, men nu avslöjades allt.

Edit: Stavfel och lite annat skit.
Senast redigerad av BaronSemedi 2014-11-20 kl. 02:15.
Citera
2014-11-20, 17:50
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:

Inget är mer upphetsande än det...

Citat:
Ursprungligen postat av BaronSemedi
Då måste det ha varit hon! Hon "råkade" läsa fel där, nyår istället för valborg, men nu avslöjades allt.

Ja, jag avslöjade verkligen mig själv där..

Citat:
Vad säger du? Vill du bli min Iranie number 2? Pma mig <33333

Jag får nog dessvärre tacka nej där.
Senast redigerad av LilithSkovde 2014-11-20 kl. 18:02.
Citera
2014-11-20, 17:56
Medlem
Milf från Turkiet , silikonbröst och kåt som ett djur.
Försökte runka och suga av mig på bion, trots att grannarna såg allt.
Gick hem med henne, slet av jeansen och gick direkt på analen.
Citera
2014-11-20, 17:56
Medlem
HerroFruBolls avatar
Citat:
Jag får nog dessvärre tacka nej där.
Det är ok om du är gift eller redan har boyfriend. Annars ska man generellt vara nyfiken o kolla innan man tackar nej, det är många idag som hittar sitt livs kärlek online...
Citera
2014-11-20, 18:03
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Det är ok om du är gift eller redan har boyfriend. Annars ska man generellt vara nyfiken o kolla innan man tackar nej, det är många idag som hittar sitt livs kärlek online...

Ja, för jag faller ju verkligen när någon skriver att den vill ha mig som iranie nummer två? Nu tror jag inte heller att han var speciellt allvarlig med sitt inlägg. Men nu är vi utanför ämnet, men jag välkomnar dig att PM:a om du vill fortsätta diskussionen.
Citera
2014-11-21, 16:23
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saccard
Vad i helvete... Jobbar du som manlig hora?

Nej letar faktiskt efter min stora kärlek men tror att kemi i sängen (både sex och att man trivs med att sova ihop) är A och O så går igenom en del. På den vägen. Men visst för 7-8år sedan innan mitt tidigare förhållande tyckte jag att 12tjejer på ett år var mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av Cykelforbud
Tror du verkligen han talar sanning?

Är som sagt äldre min postcount och historik på FB talar emot ditt påstående att jag skulle trolla.

Dessutom känner jag många killar i min umgängeskrets (nåja bredare umgängeskrets) som har legat med långt fler än mig. Speciellt folk inom yrken som Säsongare eller Bartendersvängen kring Stureplan. Skillnaden är att jag gillar etnisk omväxling och har bott i många länder.
Citera
2014-11-21, 16:35
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Det är möjligt men det statistiska underlaget är ganska tunt. Man kan ju inte uttala sig om en hel folkgrupp baserat på att man pippat några brudar.

Klart man inte kan (vilket jag också belyser antingen i introduktionen eller metodiken). men det är lite kutym i denna tråden. Folk drar ju lösa slutsatser om de 4-5 nationliterna de har varit med så då blir det lite mer valid att dra kasta in mina. Men det är egentligen bara Svenskor
där urvalet är +10. I de flesta fall rör det sig om 1-3 tjejer.

Citat:
Nej, jag håller med. Återigen så pushar jag för att det är individuella smaker och preferenser som kan bedömas, och att man inte kan bedöma ett lands befolkning kollektivt utifrån att man knullat med en av dem.

Men jag tror att han som legat med så många kanske jobbat utomlands en hel del...?

Givetvis kan man inte det, sedan kanske samma tjej (minns inte om du lekte med tjejer) reagerar helt annorlunda på dig och mig. Men jag försöker bara kasta in mina kvalitativa testobjekt i mixen precis som alla andra.

Mycket riktigt har jag jobbat utomlands (och haft diverse praktiker och studerat).

Kan rekomendera att läsa metodiken då jag även inkluderat saker som petting, oralsex osv så går lite bredare än de flesta i tråden

Senast redigerad av L-illuminato 2014-11-21 kl. 16:56.
Citera
2015-04-14, 11:27
Medlem
NO-99s avatar
Kan säga att jag tog en tjej som är halvt från Sri Lanka och Sverige, kan säga att det är det tightaste bruden jag varit med!

Tjejen har höfter som en tjej från kenya. Hon är typ 150cm, 45kg och fina kurvor.

När hon red så var det den skönaste fittan jag har haft, kände varje andetag ner i fittan.
Helt klart den skönaste på länge, kan även tillägga att på andra plats kommer 100kg fitta, svär den var mysig och mjuk.

Har några svenska brudar som knullar som utländska turkiskor, hårdhänta och ger dig gärna en bitchslap när du minst anar det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in