En härlig tråd...så till den grad att jag måste bidra med mitt!
1. Norska, 39 år, på en semesterresa vid Medelhavet. Jag var 19-20...en kväll, efter en gemensam middag, så knackade hon helt sonika på min dörr och kom in. En riktig MILF, halvstora bröst, platt mage.
3/5
2. Ett antal finskor, men här kommer tre minnesvärda händelser. #1. Ragg på finlandsfärja. Smal, nätt...och jädrans i min låda vad hon fontänade. När vi skulle sova så fick vi byta säng.
5/5
#2. Krogragg, lång och blond. Vi var båda fulla som kastruller, så det blev väl sisådär. Men vi fick kontakt igen efter några år och tillbringade en hel helg i sängen. Hon stönade härligt från början till slut, och brukade väcka mig mitt i natten när hon blev sugen.
5/5
#3. Krogragg (samma krog som ovan). Blond, med långa slanka ben, runt 45. Det blev lite halvavancerat redan på krogen, i en mörk hörna.
4/5
3. Estländska, runt 40, smal och mörk skönhet. Hon började prata om sina känsliga bröstvårtor redan på krogen. Halvtråkigt sex.
2/5
4. Ryska, runt 45. Jag lyckades ragga upp henne på vägen hem från krogen, mitt i en gatukorsning. Stora sillisar, otroligt vältränad mage, men tråkigt sex, hon var väldigt passiv.
1/5
5. Maltesiska (sp?), krog på Kungsgatan i Stockholm. Sött ansikte, lite smårund kroppsform. Kan tänka mig att fler FB:are varit där och sladdat. Fick sura SMS när jag inte ville ses mer.
2/5
6. Ryska, drygt 40! Internetdejt. Hon sa de magiska orden "jag är inte en sån tjej"

. Jädrans vad det blev åka av....mycket, länge, fantasifullt.
5/5
7. Fransyska. Stora bröst, piercing i blygdläppen. Hon älskade att bli slickad, och jag älskade att göra det. Ville gärna bli hårt tagen bakifrån, och jag kände tydligt att det fanns ett mekaniskt preventivmedel i henne. Vi vilade ibland, och fortsatte sedan.
4/5
Jag har ingen erfarenhet av mer exotiska invandrare.