2010-08-24, 10:47
Medlem
HjuliusCeasars avatar
Har satt en turk som var åtta år äldre än mig, var 19 vid tillfället. Hon var riktigt trång och fick kämpa länge innan man fick in kuken i henne. Hon blockade mig även precis innan inträde med orden "If we do this I will start liking you" och jag avfärdade detta men hon vägrade släppa till innan jag hade sagt "I'll start liking you too". Sen dess så har hon hängt efter mig i 3 år och skriver fortfarande till mig och ringer mig. Jagar mig på stan när hon ser mig och kallar mig för "a old boyfriend" när hon pratar med folk. Inte så kul när man bor i en ganska liten stad. Usch säger jag bara..
Citera
2010-08-24, 11:24
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Kænner igen mig hær...
Bor du møjligtvis i Gøteborg eller området omkring?
(nej jag ær inte tjejen)

hahaha känner du igen dig?? så du är thai och har haft en sån här natt med en farang?

Är för övrigt inte sillstrypare så det hela faller platt tyvär men har du haft en liknande natt så får jag gratulera, den kvalar lätt in på min topp 5 lista.
Senast redigerad av Coden 2010-08-24 kl. 11:27.
Citera
2010-08-24, 23:16
Medlem
Att spänna på tjejerna är inget problem, men att bli påsatt av Achmed o hans turkgäng = USCH!!!

Nåja, vissa gillar estetiskt snygga män, andra gillar hår på bröst rygg, axlar, jaa överallt...
Citera
2010-08-25, 05:29
Medlem
MassiveBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chabbe11
Att spänna på tjejerna är inget problem, men att bli påsatt av Achmed o hans turkgäng = USCH!!!

Nåja, vissa gillar estetiskt snygga män, andra gillar hår på bröst rygg, axlar, jaa överallt...

Du verkar ha mycket fantasier märker jag...
Citera
2010-08-25, 15:38
Medlem
ringways avatar
Mina 3 bästa invandrarknull

1 en polska, helt överlägsen. Liten nätt och ingen kunde rida som hon. Synd att det inte blev fler gånger.

2 en libanesiska som var gift, härliga stunder i hennes bil.

3 en thai som jag raggade upp på krogen, skrek som en porrstjärna på engelska. Hade svårt att hålla mig för skratt. På morgonen vaknade jag av att hos satt på min kuk och red, sedan klev hon av när hon var klar och lämnade mig så där låg jag kvar med bånge.
Citera
2010-08-25, 17:02
Medlem
50+ asiatiskor (vietnameser, kambodjaner, laotiskor, thaior) = Bäst, speciellt ridandet vilket jag anser är deras specialitet.
Citera
2010-08-25, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snajper
Då kan du inte ha träffat många brudar från vare sig Tyskland eller Turkiet gosse lilla............

Du kanske tänker på de östtyska kulstöterskorna som din pappa har berättat fanns under mitten på 80- talet, då är det dags att vakna upp och känna kaffedoften för det är nämligen 2006 nu.

/Snajper
Hahahaha fasen vad jag skrattade när jag läste din kommentar:P You made my day:P
Citera
2010-08-26, 14:31
Medlem
miia.anderssons avatar
Kurd- Helt ok med bra storlek
Italienare- Bra storlek och en gud i sängen
Polack-JÄVLAR vilken STOR

Svenska killar från pyttesmå till bamsingar!
Citera
2010-08-30, 22:47
Medlem
Förra veckan blev det lite tjohej med en flicka från Irak. Mycket trevlig, mycket bra och mycket mysig.
Citera
2010-09-14, 14:01
Medlem
punk_rockrs avatar
thailändska, trång och tråkig *lets get it over with* tänkte jag. en finska i thailand, bartender. Jag var pissfull och somnade under akten. en slank kroat som jag miste oskulden med. inget spec.
Citera
2010-09-14, 14:30
Medlem
Uncle Dukes avatar
Hade en negressflickvän att rollspela "bomullsplockerska/plantageägare" med, efter att ha kollat på "Rötter" för att komma in i stämning. Det var jävligt crazy! Vi körde andra rasrelaterade lekar också, som "Tarzan/negerprinsessa", "Nazi/nigger" och "Black Gestapo/vit skurk". Det kan man helt enkelt inte ha med en vit tjej.
Citera
2010-09-18, 12:41
Medlem
Pirkinnings avatar
En härlig tråd...så till den grad att jag måste bidra med mitt!

1. Norska, 39 år, på en semesterresa vid Medelhavet. Jag var 19-20...en kväll, efter en gemensam middag, så knackade hon helt sonika på min dörr och kom in. En riktig MILF, halvstora bröst, platt mage. 3/5

2. Ett antal finskor, men här kommer tre minnesvärda händelser. #1. Ragg på finlandsfärja. Smal, nätt...och jädrans i min låda vad hon fontänade. När vi skulle sova så fick vi byta säng. 5/5
#2. Krogragg, lång och blond. Vi var båda fulla som kastruller, så det blev väl sisådär. Men vi fick kontakt igen efter några år och tillbringade en hel helg i sängen. Hon stönade härligt från början till slut, och brukade väcka mig mitt i natten när hon blev sugen. 5/5
#3. Krogragg (samma krog som ovan). Blond, med långa slanka ben, runt 45. Det blev lite halvavancerat redan på krogen, i en mörk hörna. 4/5

3. Estländska, runt 40, smal och mörk skönhet. Hon började prata om sina känsliga bröstvårtor redan på krogen. Halvtråkigt sex. 2/5

4. Ryska, runt 45. Jag lyckades ragga upp henne på vägen hem från krogen, mitt i en gatukorsning. Stora sillisar, otroligt vältränad mage, men tråkigt sex, hon var väldigt passiv. 1/5

5. Maltesiska (sp?), krog på Kungsgatan i Stockholm. Sött ansikte, lite smårund kroppsform. Kan tänka mig att fler FB:are varit där och sladdat. Fick sura SMS när jag inte ville ses mer. 2/5

6. Ryska, drygt 40! Internetdejt. Hon sa de magiska orden "jag är inte en sån tjej" . Jädrans vad det blev åka av....mycket, länge, fantasifullt. 5/5

7. Fransyska. Stora bröst, piercing i blygdläppen. Hon älskade att bli slickad, och jag älskade att göra det. Ville gärna bli hårt tagen bakifrån, och jag kände tydligt att det fanns ett mekaniskt preventivmedel i henne. Vi vilade ibland, och fortsatte sedan. 4/5

Jag har ingen erfarenhet av mer exotiska invandrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in