2014-11-12, 22:51
Medlem
L-illuminatos avatar
To do List:

Litauen
Ryssland
Brasilien
Ngn ö i Karribien
Luxembourg
Uganda
Azerbajan

Tack Men Nej Tack
(Haft chansen men inte nappat)

Somalien
Pakistan
Indien
Eritrea

Slutsats:

Bäst på att Suga av:

Mest Silikon:

Gillar att den i tvåan mest:

Mest Passionerade i Sängen:

Mest Psykopat (tänkte skriva psykopatvarning men det vore för mildt):

Mest Gold Diggers:

Mest Besatta med att knulla under ett kolarus:

Mest/Lättast för Fontänorgasm:

Mest nätta och petite:

Mest undergivna:

Mest Orakde och Håriga:

Mest hår på fel ställen:

Mest Entusiastiska:

Mest Ytliga:

Mest Lättfotade:

Bäst putröv:

Bäst på Dirty Talk:

Sämst på att Suga:

Prydast:

Sämst på att kyssas:

Lättast för att Komma:

Mest kondomnoija:

Störst Bröst:

Mest ok Otrohet:

Störst Scremqueens:

Mest hårda tag (När tjejen gör det):

mest Flörtiga:
Citera
2014-11-13, 01:07
Avslutad
Vad i helvete... Jobbar du som manlig hora?
Citera
2014-11-13, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saccard
Vad i helvete... Jobbar du som manlig hora?

Tror du verkligen han talar sanning?
Citera
2014-11-13, 12:19
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelforbud

Det är möjligt men det statistiska underlaget är ganska tunt. Man kan ju inte uttala sig om en hel folkgrupp baserat på att man pippat några brudar.
Citera
2014-11-13, 19:43
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Det är möjligt men det statistiska underlaget är ganska tunt. Man kan ju inte uttala sig om en hel folkgrupp baserat på att man pippat några brudar.

Nej, jag håller med. Återigen så pushar jag för att det är individuella smaker och preferenser som kan bedömas, och att man inte kan bedöma ett lands befolkning kollektivt utifrån att man knullat med en av dem.

Men jag tror att han som legat med så många kanske jobbat utomlands en hel del...?
Citera
2014-11-13, 22:07
Avslutad
Citat:
Klart jag tror. Varför skulle jag inte tro det? Du kan inte bara förutsätta att allt som står på nätet är lögn (vilket verkar vara en vanlig hållning numera då alla beskyller alla andra för att vara troll hit och dit).

Det finns massor av lösaktiga människor och många människor lever kringflackande liv. Det räcker med att den här killen är runt 30-35 år för att han ska ha haft tillräcklig tid på sig för att verkligen ploga på alla de uppräknade kvinnorna.
Citera
2014-11-14, 09:09
Medlem
Citat:
Klart jag tror. Varför skulle jag inte tro det? Du kan inte bara förutsätta att allt som står på nätet är lögn (vilket verkar vara en vanlig hållning numera då alla beskyller alla andra för att vara troll hit och dit).

Det finns massor av lösaktiga människor och många människor lever kringflackande liv. Det räcker med att den här killen är runt 30-35 år för att han ska ha haft tillräcklig tid på sig för att verkligen ploga på alla de uppräknade kvinnorna.

Du förutsätter med andra ord att allt på nätet är sanning?
Citera
2014-11-14, 12:13
Avslutad
Citat:
Du förutsätter med andra ord att allt på nätet är sanning?
Skev jag det?

Sluta upp med att vara dum i huvudet. Det skulle nämligen underlätta för andra i kontakten med dig.
Citera
2014-11-14, 12:24
Medlem
Citat:
Skev jag det?

Sluta upp med att vara dum i huvudet. Det skulle nämligen underlätta för andra i kontakten med dig.

Skrev jag någonstans att jag förutsatte att det var lögn? Jag sänker mig helt enkelt till den nivå som motparten förstår, i ditt fall blev jag tvungen att sänka mig lågt med andra ord.
Citera
2014-11-19, 16:50
Medlem
PassionFruits avatar
Min första asiat i helgen.

Han var från Singapore, 32 år och var i Europa på jobb.

Sexet var inget att hänga i julgranen eftersom han var ganska packad så kuken slaknade rätt så ofta men han var bestämd och ville verkligen att det skulle gå så A for effort får han. Jag förstod rätt tidigt att detta inte skulle gå men han gav inte upp. Kuken annars inte så stor, men olika ställningar (han var ett stort fan av 69:an) och så älskade han att slicka!!
Citera
2014-11-19, 17:23
Medlem
V.Putlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Vi har hög sexdrift!
Sa du inte just att man inte skulle generalisera? Men nu känner du säkert fler iranska tjejer än andra på FB så jag misstänker att du vet vad du pratar om...
Stämmer det att iranska tjejer helst inte rakar sig där nere? Jag kanske måste börja koncentrera jakten på bara iranskor...naturliga rakt igenom...
Citera
2014-11-19, 17:30
Medlem
Shadowcrafts avatar
Har knullat en brud från Iran. Hon hade sinnessjukt stora pattar, annars helt okej sex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in