2015-04-15, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iqfree
1. Tysk (25 år): KK. Han var bra och erfan. Fin penis. 7/10

2. Turk (24 år): ONS. Liten kuk. Kom på 20 sek. 0/10

3. Turk (21 år): ONS. Stoor kuk. Hade bra uthållighet. Lite tråk dock. 5/10

4. Engelskman (26 år): KK. Över medel kuk. Vääldigt skön, erfaren och bra i sängen. Svettades otroligt mycket dock, men det störde mig inte. 9/10.

5. Tunisier (21 år): KK/pojkvän. Under medel kuk. Ville prova massa nyga grejer. Han var heeelt klart porrskadad och oerfaren. Var bara dålig. Sedan hade han problem med att få upp den och att komma --> körde på alldeles för länge, blev öm och uttråkad. 2/10

6. Tunisier (22 år): pojkvän. Tyvär liten kuk. Ville BARA att jag skulle rida honom. NOLL förspel, drog alltid bara av sig kläderna även fast jag påpekade detta. Tråkigt. Hade problem som den andra tunesen med att få upp den. Omskärelse problem? 4/10

Skulle gärna vilja prova män från andra länder också.
Hmm... Alltså, nu tror jag att du bara har haft otur när det gäller småkukade tunisier
Citera
2015-04-16, 00:32
Medlem
Chris1991s avatar
Håller mig till svenska brudar då de är de finaste i världen.
Men jag satte en polsk brud för några månader sen. Hon såg ut ungefär exakt som hon bruden i Wolf of Wallstreet. Så jävla sexig. Hon var riktigt vild, slet av mig kläderna och slängde sig över mig. Skulle ge henne 9/10.

Sen har jag satt en bosnisk också, men det var inget vidare.
Senast redigerad av Chris1991 2015-04-16 kl. 00:34.
Citera
2015-05-05, 13:58
Medlem
Krappfiskarns avatar
Fick till en trekant med två thailändskor förra månaden. Den ene såg inte särskilt bra ut och hade silikonbröst (inte särskilt stora dock), den andre haft kurvor och betydligt mer intressant. Jag står fortfarande fast vid att jag inte finner thailändskor särskilt attraktiva.

3/10 på den ene och 6/10 på den andre.
Citera
2015-05-05, 18:17
Medlem
Invandrartjej.

1. Persisk man, väldigt besviken på att han hade så liten kuk så ville inte knulla honom så min enda har varit en

Kurdisk man. 11 av 10 möjliga. Slickade som en Gud. Tog tag i mig, styrde och ställde och dominerade, kysste mig konstant samtidigt som han va hårdhänt. Alltså mamma miaaa. Och den kuken, hård som en hammare👍🏼👏🏼

Jag vill testa en svensk man, har hört gott om svenska äldre män.
Citera
2015-05-12, 21:53
Medlem
Jobbade ihop med en Marockansk man som var tänd på mig, han älskade att torrjucka mot mig och flåsa mig i örat, sen gick han ut på toaletten och runkade. En gång sög jag honom men han ville inte komma i min mun, även då gick han undan och runkade och sprutade i tvättstället. Mycket märklig man!

Knullad av en iranier, bra sex, första kille jag hade som var omskuren så det var lite annorlunda och jag visste inte riktigt hur jag skulle hantera den!

Längre förhållande med en Serb. Han var ganska blyg i sängen och tyckte att jag ville ha väldigt mycket sex. Men han var extremt läcker och sexig, var jäkligt tänd på honom så han fick vänja sig att jag ville ha honom mest hela tiden!
Citera
2015-07-23, 10:39
Medlem
Träffade en halv-iranier och halv-turk ett tag och hon var den absolut kåtaste människan jag har träffat. Sov hos henne några gånger när hennes föräldrar var hemma också, hon gav mig de bästa avsugningarna jag någonsin har fått.

Sexet var helt okej men hennes avsugningar tänker jag fortfarande på. Hon var sjukt kåt också så det var nästan som att hon bad om att få suga av mig. Brukade hålla hennes huvud och pumpa hennes mun tills jag kom djupt i hennes hals. Blir kåt bara jag tänker på det.

Glömmer aldrig gången då hon började med en avsugning när det var kväll och alla sov, ville dock vara inuti henne så vi la madrassen på golvet så det ej skulle låta. Tog av hennes byxor och trosor och mina shorts, hon la sig på rygg och jag över henne. Pumpade henne så skönt och hon började stöna efter ett tag och la kudden över hennes ansikte och pumpade henne tills vi hörde ett ljud utanför hennes rum. False alarm så jag munknulla henne tills jag kom. Bland det skönaste jag varit med om.

Dagen efter hälsade vi på hennes föräldrar som inget bhade hänt.
Citera
2015-07-23, 10:52
Bannlyst
Har haft sex med tjejer från nästan alla länder i mellanöstern, ryssland och en indiska. Vad är resultatet är att dessa tjejer var naturligt undergivna (vilket jag älskar) och älskade hårda tag

Om man jämför med svenska tjejer så är svvenska tjejer så jävla opassionerade och tråkiga/patetiska i sängen. Dessutom är de svenska tjejerna helt usla när det gäller analhygienen. Stinker alltid skit när man kör doggy vilket dödar stämning.

Svenska tjejer: för helvete skölj/tvätta anuset innan sex, det är vidrigt. Räcker inte enbart med toapapper......
Citera
2015-07-23, 11:11
Bannlyst
Iranie: Satte sig i mitt knä under en middag/fest och tog ner sin hand mellan hennes ben så jag satt och pulla henne utan att nån vid bordet märkte det. Sen ville hon knulla och då skulle hennes 2 polare tydligen vara med, men dem var skit fula så bangade på det. Blev oral sex där jag slickade, vilket var rätt mysigt annars tog jag henne bakifrån.

Latina: Nyligen, ung tjej med tatueringar och tight rumpa. Rätt bra sex, hon var jävligt hårdhänt och slet nästan av mitt hår och rev sår i ryggen.

Sen är det bara svenskar tror jag!
Citera
2015-07-27, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LOV2XLR8
Ja, svara på frågan.

Har personligen några relativt intressanta erfarenheter.

1. Sex med en turkiska som jag körde dirty sex med i alla hål och som senare frågade om jag var frisk (hade inget emot det under sexet och sa de magiska orden "jag är inte en sån tjej" ). Plus 4 i betyg.

2. En kurdiska som jag bara fick köra i tvåan medans hennes kompis (svenska) blev påsatt på golvet av polarn. 5

3. Slovenska som jag hade "love" med då jag gillade henne. Var dock tvungen att åka hem då hela hennes släkt jagade mig. 3

Detta är 3 ex, fler följer men bidrag gärna med egna berättelser. Utlänningars sex med svenskor räknas givetvis.

lesbisk invandrare själv.
Haft sex med 2 ursvenska tjejer. Den ena får 4/5 den andra får 3/5
Sen en afro i London 5/5,
Full och kommer inte på mer.
Citera
2015-07-27, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris1991
Håller mig till svenska brudar då de är de finaste i världen.
Men jag satte en polsk brud för några månader sen. Hon såg ut ungefär exakt som hon bruden i Wolf of Wallstreet. Så jävla sexig. Hon var riktigt vild, slet av mig kläderna och slängde sig över mig. Skulle ge henne 9/10.

Sen har jag satt en bosnisk också, men det var inget vidare.

Svenska tjejer finast i världen! Håller inte riktigt med. Dåligt sex kan det bli med en svensk tjej också.

Jag tycker många invandrartjejer är både snygga och sexiga. Sexet kan bli både bra och dåligt. Eftersom jag är nyfiken, så hade jag gärna provat. Svårt bara att lära känna dom.

Fick massage för ett tag sedan av en serbisk tjej. Sexig tjej, snygg kropp och ett härligt leende.
Min fantasi gick igång ordentligt.
Får boka en ny tid hos henne
Citera
2015-07-27, 16:36
Medlem
Leightons avatar
Fantastiska erfarenheter. Jag är invandrare själv. Mina 3 sexpartners som jag träffat nu under ca 5 år är alla från Mellanöstern. De är mellan 30-40 år.

Jag vill tillägga vad som är gemensamt för dessa män;
Det intensiva suget efter att få borra ner ansiktet mellan mina ben och stanna där länge, det har grabbarna gemensamt.

Kurd, välutbildad, otroligt snygg, bästa vännens storebror. (Hon misstänker men jag vägrar bekräfta) Träffas sällan men försöker och då brukar han slicka mig tills jag kommer i hans mun. Så får jag några pussar och eventuellt lite penetration om tid finns. Annars nattar han mig bara

Irakier, entreprenör, passionerad och lyxig livsstil. Det skönaste som hänt alla mina sinnen och kroppsdelar. Han är så fantastisk och han prickar alla mina innersta fantasier. Självsäker och bestämd. Han lär mig massor om mig själv.

Turk, välutbildad, riktigt skön lirare. Vi har mycket sensuellt sex med ömma kyssar, ögonkontakt, djupa, långsamma penetreringar, synkade orgasmer. Brukar även göra affärer och det är sjukt upphetsande.

Kan tillägga att byggstenarna i dessa "bekantskaper" kännetecknas av vänskap och lojalitet. Vi ställer upp för varandra och har känt varandra länge.
Citera
2015-07-27, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Fick massage för ett tag sedan av en serbisk tjej. Sexig tjej, snygg kropp och ett härligt leende.
Min fantasi gick igång ordentligt.
Får boka en ny tid hos henne

Då får du inleda samtalet med Popusis mi kurac krasni.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in