Fantastiska erfarenheter. Jag är invandrare själv. Mina 3 sexpartners som jag träffat nu under ca 5 år är alla från Mellanöstern. De är mellan 30-40 år.
Jag vill tillägga vad som är gemensamt för dessa män;
Det intensiva suget efter att få borra ner ansiktet mellan mina ben och stanna där länge, det har grabbarna gemensamt.
Kurd, välutbildad, otroligt snygg, bästa vännens storebror. (Hon misstänker men jag vägrar bekräfta) Träffas sällan men försöker och då brukar han slicka mig tills jag kommer i hans mun. Så får jag några pussar och eventuellt lite penetration om tid finns. Annars nattar han mig bara
Irakier, entreprenör, passionerad och lyxig livsstil. Det skönaste som hänt alla mina sinnen och kroppsdelar. Han är så fantastisk och han prickar alla mina innersta fantasier. Självsäker och bestämd. Han lär mig massor om mig själv.
Turk, välutbildad, riktigt skön lirare. Vi har mycket sensuellt sex med ömma kyssar, ögonkontakt, djupa, långsamma penetreringar, synkade orgasmer. Brukar även göra affärer och det är sjukt upphetsande.
Kan tillägga att byggstenarna i dessa "bekantskaper" kännetecknas av vänskap och lojalitet. Vi ställer upp för varandra och har känt varandra länge.