2013-03-18, 22:36
Medlem
chillevippens avatar
Fan ja känner mig grymt avis på er alla här...

Jag har bara haft sex med svenska tjejer.. Har av nån outgrundlig anledning aldrig fått till det riktigt av nån anledning... Det ironiska är att ja tänder mkt mer på "invarndrartjejer" än svenskor....
Då tänker jag på tjejer från turkiet, frankrike, spanien, jugoslavien, libanon och andra arabiska ställen.
Gillar att dom ofta har finare kroppar, blanksvart hår och fantastiska ögon...

Får väl hoppas på att nästa brud är invandrare.. En annan skum sak är att invandrartjejer verkar dejta killar som ser ut som om dom var hennes farsa eller nåt he, he...
Citera
2013-03-21, 05:22
Medlem
MassiveBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillevippen

Jag har bara haft sex med svenska tjejer.. Har av nån outgrundlig anledning aldrig fått till det riktigt av nån anledning... Det ironiska är att ja tänder mkt mer på "invarndrartjejer" än svenskor....
Då tänker jag på tjejer från turkiet, frankrike, spanien, jugoslavien, libanon och andra arabiska ställen.

Får väl hoppas på att nästa brud är invandrare.. En annan skum sak är att invandrartjejer verkar dejta killar som ser ut som om dom var hennes farsa eller nåt he, he...

Eh, vilka kretsar rör du dig i? Ser inte ut som en gubbe, och dejtar nästan uteslutande invandrarbrudar.
Citera
2013-03-22, 09:17
Medlem
Kul tråd.....orkar inte beskriva mina närmare, men here goes:

Thailändska
Philipinska
Ryska
Iranska
Negress från Colombia
Negress från Afrika
Tyska
Danska
Jugoslaviska
Fransyska
Brasilianska
Argentinska
Spanjorska
Grekiska
Ungerska
Albanska

Orkar inte beskriva närmare nu.....får återkomma isåfall
Citera
2013-03-22, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tanker
Arab eller iranier? skillnad ska du veta iranskor är helt sjuka i sängen, arabiskor är också dom smutsiga i sängen men iranskor dom är sjuka!. Kör på; ha alltid din fiende närmare än dina vänner så du har en anledning. Förresten så går det inte att diskutera med kuken i skarpa lägen.

Tycker inte iranskorna var alls sjuka i huvudet....tvärtom

Funderade på om det varit ngn stor skillnad mellan kvinnorna från de olika länderna.....o kan bara säga nej.....dom är alla olika.....o lika.......men en sak jag kommer o tänka på var att latinskorna var lite vildare....gillade mer action....rida snabbt, ta kontroll osv

Thailändskorna är ändå min favorit.....mest för dom är så sexiga, o korta hehe
Citera
2013-03-27, 21:23
Medlem
tankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessLillian

Funderade på om det varit ngn stor skillnad mellan kvinnorna från de olika länderna.....o kan bara säga nej.....dom är alla olika.....o lika.......men en sak jag kommer o tänka på var att latinskorna var lite vildare....gillade mer action....rida snabbt, ta kontroll osv

Ja smaken är som baken men pygme tjejer utan röv och en sne blick är inget jag hissar flagg för.
Citera
2013-03-28, 03:16
Medlem
MassiveBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessLillian

Håller med om Thailändskorna. Kanske inte när det gäller ansiktet. Men en petite och sjukt trång thaibrud är inte fel. Speciellt inte när de är aktiva som få när det gäller att tillfredställa en.
Citera
2013-03-28, 21:22
Medlem
Spackelackans avatar
Har invandrarsex mest varje dag då min hustru är från Argentina. Det sydländska blodet rinner väldigt hett
Citera
2013-04-01, 03:10
Medlem
FilleKruegers avatar
Kurdiska
Iranska
Chilenare

Iranskan och chilenaren var one night stand, medans kurdiskan är mitt nuvarande ragg. Bästa sexet var också med denna tjej, kanske beror på att jag är otroligt kär i henne.
Citera
2013-04-02, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillevippen

Då tänker jag på tjejer från turkiet, och andra arabiska ställen.

Exakt. Många tjejer från Turkiet, Frankrike, Spanien, Serbien, Kroatien, Libanon... etc. är lite sexigare, snyggare och intressantare.
Citera
2013-04-09, 08:51
Medlem
Delar med mig av mina erfarenheter här (i kronologisk ordning):

Amerikansk MILF - kåt, lite hetsig - ok sex - 6/10
Taiwanesisk tjej - kåtaste människa jag träffat, älskade att man lekte med hennes fitta (som dessutom smakade helt underbart). 10/10
Libanesisk MILF - väldigt kåt, ÄLSKADE att suga kuk och älskade att bli slickad, kom väldigt lätt och hade inga problem med att få fyra-fem orgasmer på raken. Kunde bli VÄLDIGT hetsigt sex när hon kom igång. 9/10
Citera
2013-04-22, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LOV2XLR8
Ja, svara på frågan.

Har personligen några relativt intressanta erfarenheter.

1. Sex med en turkiska som jag körde dirty sex med i alla hål och som senare frågade om jag var frisk (hade inget emot det under sexet och sa de magiska orden "jag är inte en sån tjej" ). Plus 4 i betyg.

2. En kurdiska som jag bara fick köra i tvåan medans hennes kompis (svenska) blev påsatt på golvet av polarn. 5

3. Slovenska som jag hade "love" med då jag gillade henne. Var dock tvungen att åka hem då hela hennes släkt jagade mig. 3

Detta är 3 ex, fler följer men bidrag gärna med egna berättelser. Utlänningars sex med svenskor räknas givetvis.
hade sex med en irländska, hon sög av mig som en gudinna. perfekta bröst och perfekt röv. hennes fitta va rakad och fin, luktade inte illa heller och skön som fan. hon fick mig att spruta som aldrig förr!!
Citera
2013-04-24, 10:47
Medlem
Min flickvänn är Brasiliansk och är riktigt nice i sängen, gör det mesta och gillar att experimentera.
I Brasilien gillas inte djungelfittor, så hon har passat på att köra hårborttagning med laser på fittan. Riktigt lent och fint

Hennes brasilianska kompis är ihop med en polare till mig, och min polare säger att hans brud är likadan.

Min tjej låter mig även komma medans hon suger, samt sväljer, vilket var nytt för mig och är jävligt nice!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in