2012-12-14, 15:09
Medlem
TheSituations avatar
Jättebra! Var tillsammans med en kvinna från latinamerika förut. Vilken rytm hon hade i blodet, röreslemönstret vid ett samlag skiljde sig väsentligt mot en svensk kvinnas. Hon var, i övrigt, välintegrerad men tyckte ibland om att bli kallad blatte under samlag. Undergivenheten karaktäriserar väl samtliga kvinnor, antar jag!
Citera
2012-12-14, 17:44
Medlem
Är själv inte svensk (är från Tjeckien) Skriver om mina erfarenheter här i Sverige, är ganska ung så hann bara med ett förhållande hemma i Tjeckien.

Flickvän nr. 1

Ryska. Älskade att hångla men hatade suga kuk. Långa förspel och helt ok sex. 6 av 10

Flickvän nr. 2

Iranska. Bästa sexet. Sög riktigt länge och djupt. Rakad och fin. helt klart bästa... 9 av 10 (vill ha henne tillbaka, men hon vill inte )

Flickvän nr. 3 (väldigt kort förhållande)

Svenska. Väldigt söt. Bra sex, stönade som en liten katt, fina bröst (dock lite för små) och en tight rumpa. 8 av 10.

ONS i lördags

Japanska. Väldigt blyg och iriterande, hon hängde med mig hem och sedan vägrade knulla Fick dock en avsugning till slut.

ONS i onsdags

Indiska. Drog hem hemme efter en fest, jag var skitfull. Vi knullade ca. 10 min. tills jag fick spy känslor och avbröt. Medans jag var på toa och spydde gick hon hem....

PS: Skriver från mob
Citera
2012-12-14, 20:29
Medlem
Tzaddiks avatar
bosnier. verkade bara få upp den när jag inte ville.
Blev tvingad o det var slut när han var klar...

tog ett år för mig att återhämta mig, var så skör där nere. inte alls roligt. Han hade dålig kvinnosyn antagligen och ångrar att jag inte stack tidigare..

Nu har jag världens bästa kille, svensk
han slickar bäst o knullar bäst!
Citera
2012-12-14, 21:17
Medlem
1. Finska. Hon 17, jag 19. Var väl sådär, i början av min karriär.

2. Danska/grönländska. Söt, trots övervikten. Var ganska bra, svalde ofta, fick köra analt några gånger, men hon var väldigt ömtålig i underlivet, hade konstant skavsår om vi hade sex mer än två gånger i veckan. Hyfsat sex, men hon luktade fisk...

3. Danska, ONS. Vild och kåt, ställde upp på det mesta.

4. Thailändska. Mjuka stönanden under sexakten. Väldigt skön fitta, drömde om den länge efter att det tog slut. Red väldigt bra. Visade aldrig riktigt att hon var kåt, men om jag gjorde närmanden och hon var det så drog hon genast av kläderna och tryckte in mig. Vägrade analt, men gillade att bli slickad där. Väldigt ren, ett nöje att slicka henne både fram och bak, och hon blev väldigt våt. Kåtheten gömde hon även när vi tittade på porrfilm, hon satt helt stilla och bara tittade, bara andningen ändrades. Men hon blev sjöblöt...

5. Turkiska. Ganska oerfaren när vi blev tillsammans. Första gången, när BH:n skulle av, var hon väldigt blyg, men trosorna åkte av utan tvekan. Aldrig slickad innan den kvällen, men som hon njöt... trång, väldigt smal (så det gjorde ont att ta henne bakifrån). Nyfiken på allt möjligt, men blyg med att acceptera och bejaka sin sexualitet, något som nu efter flera år äntligen har släppt ganska bra. Kommer nog att komma fram mer där som kan berika sänglivet. Bäst någonsin, inte fel att lära upp en vuxen kvinna som vill lära sig.
Citera
2012-12-26, 02:21
Medlem
ZtarZcreams avatar
Satte på en kurd, fyfan vad tajt och skön! Väldigt fin och mysig fitta!

Satte på en irakier, väldigt tajt också faktiskt. Sällan man möter på sådana hos svenska tjejer.
Citera
2012-12-26, 04:01
Medlem
undervattenfisks avatar
träffade en snygg norska på vår camping för en hel drös massa år sen tror jag fortfarande körde moped till och med (hon 15 jag 15-16), sommarnatts hångel på en bänk, en snabb avsugning i en skogsglänta och fumligt sex över en sten eller ett liggande träd eller vad det nu var.

"pule meh hårt så de gå för mäh" nästan så man inte kunde hålla sig för skratt då
Citera
2012-12-26, 15:31
Medlem
MaryBells avatar
Provade en japan/obestemmelig asiat en gång. Veldigt snygg, men var helt clueless vedr. mina behov. Fick inte sova över.
Citera
2012-12-26, 16:09
Medlem
uwannaknows avatar
1. En kurdisk kille. han körde skitkonstiga ställningar .. som han nog själv hittat på sen höll han aldrig käften under sexet. sa saker som "Du är min prinsessa, det ska alltid vara du och jag". Avtändande (tycker jag i alla fall)

2. en kurdisk kille bakom min gamla skola mitt i natten .. Det var jävligt schyst faktiskt

3. en turk eller nått .. innan vi började sa han "Du kommer inte anmäla mig sen va?" Stackars människa
Tror han var oskuld. sexet var inte bra

4. En jugoslav. bästa sexet jag haft! han gillade att strypa mig .. visst tänder jag också på det men fy fan så hårt han höll .. trodde jag skulle tuppa av vid flera tillfällen. Han var riktigt dominant
Man var helt slut efter varje natt med den här killen .. hade ont överallt. även haft en trekant med honom och en syriansk kille. helt galet det också

sen är det väl några fler men dom här kom jag att tänka på först
Citera
2012-12-27, 00:53
Medlem
Okej då ska vi se.

>Första "blatten" jag låg med kom från, var fan kom han ifrån egentligen? Var det Vitryssland eller Litauen? Något sådant land var det. Det var problematiskt med herren, för när vi skulle göra det började jag blöda. Han spräckte alltså min mödomshinna, trots att jag låg med en svensk tidigare och tänkte "score på att jag inte blödde när jag förlorade oskulden". Fan fick jag. Jag skyllde på att jag måste fått mens. Varför? Jo, för han var a popular handsome guy som jag inte ville tro "tog min oskuld". Fast det gjorde han ju inte. Sexet med honom var över på två min och han ville testa tvåan. Blev nej. Sen ville han bli ihop, men det hade han redan förstört genom att komma från Östeuropa och fråga mig om tvåan.
Recension: Snygg, normal kuk. Men det var något douchigt med hela hans apperance.

>En mulatt som är från Sydafrika och svensk. Snygg, cool, luktade lite svett. Hann inte komma (jag då). Ganska tråkigt sex, jag red.

>En från Montenegro. Surfartypen, helvete, han var ganska bra alltså. När jag red honom tryckte han min mage och rättade till positionen så att jag NÄSTAN kom. Bättre än de ovanämnda (Story of my life, jag har skitsvårt att komma)

> Italienaren: Här snackar vi rytm också. Han var skön. Kom två gånger gjorde han, jag kom en gång. Det heta var att jag egentligen inte ville ligga med en stekaritalienare, så jag stretade emot ganska länge. Men hans smoothtalk vann över mig. Han var ganska oemotståndlig och superskön.

>Amerikanen: Här har vi the shit. Jag vet inte vad han gjorde men han var så skön att knulla med. Han hade något flow i sina tryck att allt han gjorde var skönt. Lite minus när han skulle dirtytalka och bara "oh tight pussy" man bara "okej scchh". Men definitivt 10 i sexbetyg på honom. Jag började skratta under akten för att han var så grym!

Överlag har jag legat med flest svenskar, men amerikanen och italienaren var verkligen kingz in bed. Killen jag är tillsammans med nu är ganska bra men han är lite försiktig. Vi har precis blivit "exklusiva" med varandra och jag funderar på hur jag vill ha det med honom. Han har potential, men jag har inte lyckats komma vaginalt på tre månader tsm med honom. Det är mitt fel, jag är sämst på att veta vad som får mig att komma, men tycker det är skönt och pallar inte faka. Var svinnära att komma en dag med honom. Tror det kan ha o göra med att jag dagen innan gav upp tanken på att jag ens skulle kunna få komma vaginalt med honom.

Okej, tack kära dagboken. Fuck americans and italians.

Testa fransoser kanske jag också gör. Dem är ganska attraktiva.
Citera
2012-12-27, 02:40
Medlem
Mouffettes avatar
Thailändska - 8/10. Snyggaste kroppen jag någonsin skådat naken IRL. Fasta runda bröst som passade perfekt i handen, perfekt hy, urgulligt ansikte och en riktigt tajt helrakad mus. Lät mig sätta på henne doggystyle medan hon bar högklackat och några skumma ängelvingar från Victoria's Secret. Vi hade bara en kondom och när den var slut så ville hon ha mer och hon var oemotståndling. Hon var dock prostituerad och gav mig klamydia. Tidigare hade jag bara haft fjuttiga orgasmer men med denna sprutade jag ner hela hennes rygg gång på gång.

Koreanska - 7/10. Adopterad till Sverige. Riktigt tajt mus, men inga bröst öht. Luktade fantastiskt. Hade någon speciell sugteknik som jag aldrig fattade exakt vad hon gjorde för att hennes långa silkessvarta hår täckte området som en gardin. Minus för att hon bara knullade med kondom och inte rakade fittan.

Mulatt (Gambia) - 5/10. Var nästan tio år äldre än jag och en tvåbarnsmamma. Betedde sig som en fjortis. Hade riktigt starka fittmuskler som gjorde att min kuk sprack i henne och min förhud svällde upp som en ballong. Brösten var som tomma skinnpåsar. Underbart porrigt hår dock och sög länge och ordentligt.
Citera
2012-12-31, 20:18
Medlem
Har haft sex med 3 tjejer från mellanöstern de var väl perser/syrianer alla tre.

Sen var det en somalisk brud också , detta var utan tvekan det bästa sexet jag nånsin haft. Tight kropp , underbart rund rumpa , chokladbrun hud mjuk som en babyrumpa. Vi snackade i en månad ungefär innan jag drog över henne första gången och fan vad värt det var!

Är själv inte svensk om ni nu undrar.
Citera
2012-12-31, 21:35
Medlem
Min halvarabiska

Jag hur haft en flickvän i 4 år som var halvblod, Bästa sexet jag haft och jag drömmer fortfarande om det 2 år senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in