2023-05-12, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Där kom den igen, skyll all ondska och allt våld på männen samtidigt som ni kräver att männen ska kriga för att försvara er. Kvinnornas hyckleri är äckligt.

I helhet handlar det väl om att man skyddar varandra i olika situationer oavsett kön. Men jävla onödigt att sitta och hata på alla kvinnor i tron om att dom gjort landet till hundskit. Därför kände jag mig tvungen att ta upp som en liten påminnelse att det faktiskt på riktigt är flest män som svinar runt. Men jag tror jag hajat, du är en sån där inavlad incel.
Citera
2023-05-12, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlebiggelwiggel
I helhet handlar det väl om att man skyddar varandra i olika situationer oavsett kön.

Varför då, jag tycker sådana feminister vi ser här i tråden bör utrotas.
Citera
2023-05-12, 21:40
Medlem
Citat:
Varför då, jag tycker sådana feminister vi ser här i tråden bör utrotas.

Som sagt, inavel. Att man kan vara så rädd för att stå som jämnlike med en kvinna. Snacka om stenålderstänk. Hoppas du är av det äldre slaget så nu snart får vila i frid så slipper du slipper alla hemska kvinnor.
Citera
2023-05-12, 21:40
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det var det dummaste jag läst på länge. Vilka svenska kvinnor vill "bara ligga med muslimer"? Svenska sekulariserade kvinnor vill i regel bara ligga med svenska sekulariserade män. Tro mig på mitt ord.

Muslimska utländska kvinnor vill därmed i regel bara ligga med och gifta sig med muslimska män.

Du verkar ha blandat ihop muslimska utländska kvinnor och svenska sekulariserade kvinnor, helt enkelt.

Jag vet vad det är jag ser ute på stan. Så var tyst och gå in i din bubbla igen.
Citera
2023-05-12, 21:41
Avslutad
Citat:
Nej nu tolkar du fel som vanligt.
Självklart åker jag inte till länder i krig, jag väljer trygga länder. Varför skulle jag åka till krigszoner menar du?

Och du själv, du krigar inte för något land, varför skulle andra då göra det för din skull?
Jag tycker det är bra om sådana som du utrotas.
Nädå, jag tolkar inte fel. Vi har upprepade gånger konstaterat att du aldrig skulle stanna någonstans för att försvara släkt, vänner, grannar, arbetskamrater, barn, gamla, handikappade eller sjuka. Du drar.
Citera
2023-05-12, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlebiggelwiggel
Som sagt, inavel. Att man kan vara så rädd för att stå som jämnlike med en kvinna. Snacka om stenålderstänk. Hoppas du är av det äldre slaget så nu snart får vila i frid så slipper du slipper alla hemska kvinnor.

Ja svenskar är rätt inavlade i sitt sätt att tänka, det håller jag med dig om.

Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nädå, jag tolkar inte fel. Vi har upprepade gånger konstaterat att du aldrig skulle stanna någonstans för att försvara släkt, vänner, grannar, arbetskamrater, barn, gamla, handikappade eller sjuka. Du drar.

Nej nu ljuger du igen.
Det är du som inte kommer kriga för detta.
Citera
2023-05-12, 21:46
Medlem
Citat:
Haha du klarar alltså inte att någon säger emot dig, varför är du då på ett forum som stödjer yttrandefrihet?
Idiot.

Hahaha!
Dunning Kruger!
Kan du intre bättre din lilla råtta?
Citera
2023-05-12, 21:46
Medlem
Citat:
Haha du klarar alltså inte att någon säger emot dig, varför är du då på ett forum som stödjer yttrandefrihet?
Idiot.

Hahaha!
Dunning Kruger!
Kan du inte bättre din lilla råtta?
Citera
2023-05-12, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armadou
Kan du intre bättre din lilla råtta?

Skulle ju underlätta om du skrev vad du vill lära dig ditt missfoster.
Citera
2023-05-12, 21:55
Medlem
Citat:
Skulle ju underlätta om du skrev vad du vill lära dig ditt missfoster.
Det är så tröttsamt med troll som dig. Små människor med ännu mindre kukar som ska spela allan och låtsas vara någon slags människa men inte klarar av en vardag utan personlig assistent.
Citera
2023-05-12, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armadou
Det är så tröttsamt med troll som dig. Små människor med ännu mindre kukar som ska spela allan och låtsas vara någon slags människa men inte klarar av en vardag utan personlig assistent.

Du ska inte döma alla efter dig själv, bara för att du är ett troll med liten snopp så behöver inte alla andra vara det.
Citera
2023-05-12, 22:17
Avslutad
Citat:
Ja svenskar är rätt inavlade i sitt sätt att tänka, det håller jag med dig om.

Nej nu ljuger du igen.
Det är du som inte kommer kriga för detta.
Nädå.
Citat:
Jag har som sagt aldrig sagt att jag skulle kriga så du slår in öppna dörrar. Varför skulle jag riskera livet för mark som jag inte ens äger, helt irrationellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in