2023-05-12, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Du ska inte döma alla efter dig själv, bara för att du är ett troll med liten snopp så behöver inte alla andra vara det.
Du är antingen klanmedlem, rysstroll eller fosterlandsförrädare. Möjligen en kombination.
Ta din lilla puttefnaskpitt och logga ur för gott. Här försöker du ju bara trolla.
Magiskt dåligt försök. Åk iväg. Schas!
Citera
2023-05-13, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nädå.

Du saknar läsförståelse, det står inte där att jag aldrig skulle kriga stumpan.

Citat:
Ursprungligen postat av Armadou
Du är antingen klanmedlem, rysstroll eller fosterlandsförrädare. Möjligen en kombination.
Ta din lilla puttefnaskpitt och logga ur för gott. Här försöker du ju bara trolla.
Magiskt dåligt försök. Åk iväg. Schas!

Wow så imponerande!
Citera
2023-05-13, 00:54
Avslutad
Citat:
Du saknar läsförståelse, det står inte där att jag aldrig skulle kriga stumpan.

Wow så imponerande!
Så det var att slå in en öppen dörr att säga att du aldrig skulle kriga, men det betydde inte att du aldrig skulle kriga?
Citera
2023-05-13, 01:03
Medlem
Citat:
Så det var att slå in en öppen dörr att säga att du aldrig skulle kriga, men det betydde inte att du aldrig skulle kriga?

Jag hr aldrig sagt det, det står inte i det citat du gav. Du är bara så ointelligent att du inte kan förstå skriven text.

Däremot har du sagt att du aldrig kommer kriga så vad gnäller du om?
Citera
2023-05-13, 01:35
Avslutad
Citat:
Jag hr aldrig sagt det, det står inte i det citat du gav. Du är bara så ointelligent att du inte kan förstå skriven text.

Däremot har du sagt att du aldrig kommer kriga så vad gnäller du om?
Jo, det står så i citatet jag gav.

Jag har aldrig sagt om jag kommer att kriga eller inte, jag har sagt att jag tar den placering jag får. Om det nu gör mej till en riktig man eller inte.
Citera
2023-05-13, 01:42
Medlem
Citat:
Jo, det står så i citatet jag gav.

Jag har aldrig sagt om jag kommer att kriga eller inte, jag har sagt att jag tar den placering jag får. Om det nu gör mej till en riktig man eller inte.

Nej stumpan, "Jag har som sagt aldrig sagt att jag skulle kriga så du slår in öppna dörrar. " är inte detsamma som att säga att jag aldrig kommer kriga.

Och du kommer aldrig få en krigstjänst då du inte har gjort militärtjänst.
Jag kommer likt dig heller aldrig bli uttagen till att försvara det landet jag bor i. Jag kan inte ens delta frivilligt ens om jag skulle be om att få göra det.
Citera
2023-05-13, 01:50
Avslutad
Citat:
Nej stumpan, "Jag har som sagt aldrig sagt att jag skulle kriga så du slår in öppna dörrar. " är inte detsamma som att säga att jag aldrig kommer kriga.

Och du kommer aldrig få en krigstjänst då du inte har gjort militärtjänst.
Jag kommer likt dig heller aldrig bli uttagen till att försvara det landet jag bor i. Jag kan inte ens delta frivilligt ens om jag skulle be om att få göra det.
Du är verkligen otrolig.
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jo. Du lägger upp det som om det skulle handla om att du egentligen hade stridit ifall det inte vore för ditten och datten men som du redan skrivit så hade du stuckit oavsett. Det är att bortförklara sig. Som sagt: följ ditt hjärta men försök inte tuta i andra att det hade kunnat vara på något annat sätt.

Citat:
Nej jag har inte sagt att jag skulle strida, detta är bara din fantasi. Varför skulle jag göra det, riskera livet för lite mark som jag inte ens äger?

Citat:
Nej det verkar däremot vara du som läst in att jag skulle kunna tänka mig att kriga trots att jag sagt motsatsen. Du saknar läsförståelse.

Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Nej, jag har hela tiden konstaterat att du inte skulle kunna kriga. Detta helt oberoende av folks attityder mot dig eller vilket land du bor i. Men bra. Då har vi rett ut det.

Citat:
Jag har som sagt aldrig sagt att jag skulle kriga så du slår in öppna dörrar. Varför skulle jag riskera livet för mark som jag inte ens äger, helt irrationellt.
Citera
2023-05-13, 01:53
Medlem
Citat:
Du är verkligen otrolig.

Fortfarande stumpan, "Jag har som sagt aldrig sagt..." är inte detsamma som att säga att "jag skulle aldrig...".
Du förstår helt enkel inte svenska.
Citera
2023-05-13, 01:59
Avslutad
Citat:
Fortfarande stumpan, "Jag har som sagt aldrig sagt..." är inte detsamma som att säga att "jag skulle aldrig...".
Du förstår helt enkel inte svenska.
Som sagt, otrolig.
Citat:
Nej det verkar däremot vara du som läst in att jag skulle kunna tänka mig att kriga trots att jag sagt motsatsen? Du saknar läsförståelse.
Nä, du har bara sagt motsatsen till att du skulle kunna tänka dig att kriga.
Citera
2023-05-13, 02:01
Medlem
Citat:
Som sagt, otrolig.

Nä, du har bara sagt motsatsen till att du skulle kunna tänka dig att kriga.

Detta är dina ord, inte mina.
Citera
2023-05-13, 02:03
Avslutad
Citat:
Detta är dina ord, inte mina.
Som sagt, otrolig.
Citat:
Nej det verkar däremot vara du som läst in att jag skulle kunna tänka mig att kriga trots att jag sagt motsatsen. Du saknar läsförståelse.
Citera
2023-05-13, 02:09
Medlem
Citat:
Som sagt, otrolig.

Ja otroligt att du tror att "jag har inte sagt..." betyder att "jag skulle aldrig...".
Du saknar ju all form av logiskt tänk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in