2023-05-12, 21:00
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Du är exakt lika korkad som ipsi som tystnade när du kom.

Du har inga argument. Finns inget i det jag skriver som tyder på att jag är korkad Tvärtom.
Citera
2023-05-12, 21:00
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Det är ju DU som förklarar bort dig, med ditt jävla tjat. Du får lära dig att veta hut som alla andra !! Behåll ditt jävla blattetjat för dig själv !!

Är du som ska veta hut, ditt psycho!
Citera
2023-05-12, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armadou
Lilla flickan. Jag är mer man än vad du någonsin komner att bli. Jag stannar, tar hand om min familj och mitt land och springer inte som en råtta till ett hål någonstans. Den makten har jag.
Fosterlandsförrädare som sitter från kreml och klagar via vpn klarar vi oss gott utan.

Haha du klarar alltså inte att någon säger emot dig, varför är du då på ett forum som stödjer yttrandefrihet?
Idiot.

Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
Du har inga argument. Finns inget i det jag skriver som tyder på att jag är korkad Tvärtom.

Hahaha!
Dunning Kruger!
Citera
2023-05-12, 21:06
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Hahaha! Dunning Kruger!

Nej, sanningen.
Citera
2023-05-12, 21:16
Avslutad
Citat:
Jo det är det visst, att välja sina slag är en mycket gammal krigstaktik som är viktig att förstå.
Man bör inte offra mycket för något som saknar värde, rätt självklart om man har en hjärna att tänka med.
Att välja att fly varje slag, menar du.
Citera
2023-05-12, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Att välja att fly varje slag, menar du.

Nu läste du fel igen.
Du har en osviklig förmåga att alltid tänka fel.
Citera
2023-05-12, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BRASKAMINSKI
Kan du komma med ett bra argument på varför man skulle vilja försvara svenska kvinnor som aktivt röstat för att göra Sverige till en blandning av Kabul, Mogadishu, Teheran och Kosovo? Vart ligger kvinnors lojalitet sett mot den bakgrunden?

Två muslimska terrordåd i Stockholm, otaliga våldtäkter, förnedringsrån och allmänt hat mot svenskar och sedan förväntas man att försvara kaozet? Vad är det för fantasivärld egentligen?

Du kan ju kanske skylla allt helvete på er män istället med tanke på att det är ni som begår dom grövsta brotten vart fan i världen man än sig vänder. Alla kvinnor vill absolut inte ha kamelryttare och böntrampare här.
Citera
2023-05-12, 21:23
Avslutad
Citat:
Nu läste du fel igen.
Du har en osviklig förmåga att alltid tänka fel.
Nädå, inte alls. Är ett land på väg in i krig små drar du istället för att stanna och försvara det. Det vill säga flyr varje slag.
Citera
2023-05-12, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlebiggelwiggel
Du kan ju kanske skylla allt helvete på er män istället med tanke på att det är ni som begår dom grövsta brotten vart fan i världen man än sig vänder. Alla kvinnor vill absolut inte ha kamelryttare och böntrampare här.

Där kom den igen, skyll all ondska och allt våld på männen samtidigt som ni kräver att männen ska kriga för att försvara er. Kvinnornas hyckleri är äckligt.
Citera
2023-05-12, 21:24
Medlem
Citat:
Nädå, inte alls. Är ett land på väg in i krig små drar du istället för att stanna och försvara det. Det vill säga flyr varje slag.

Det är du som skriver detta och det är du som inte kommer kriga för att försvara något land.
Citera
2023-05-12, 21:26
Avslutad
Citat:
Det är du som skriver detta och det är du som inte kommer kriga för att försvara något land.
Nej, det är du själv som skrivit detta.
Citat:
Jag kommer inte lägga mig platt, varför trodde du det?
Jag befinner mig i en säker del av världen och kan flytta på mig närhelst jag känner för det. Kommer givetvis inte uppehålla mig i länder som är på väg in i krig och heller inte i länder med en massa kriminalitet.
Citera
2023-05-12, 21:29
Medlem
Citat:
Nej, det är du själv som skrivit detta.

Nej nu tolkar du fel som vanligt.
Självklart åker jag inte till länder i krig, jag väljer trygga länder. Varför skulle jag åka till krigszoner menar du?

Och du själv, du krigar inte för något land, varför skulle andra då göra det för din skull?
Jag tycker det är bra om sådana som du utrotas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in