Citat:
Jag läste rätt och det var "underdånig boskap" du beskrev feminina kvinnor som, väldigt sjuk syn du har.
Spelar heller ingen roll hur desperat du är, jag har en ung feminin kvinna här nu och jag byter inte henne mot en batikhäxa som dig, glöm det. Jag kommer aldrig acceptera sådana som dig och heller inte försvara er, självklart inte.
Spelar heller ingen roll hur desperat du är, jag har en ung feminin kvinna här nu och jag byter inte henne mot en batikhäxa som dig, glöm det. Jag kommer aldrig acceptera sådana som dig och heller inte försvara er, självklart inte.
Nej. Fel. DU läste fel. Läs om, läs rätt. Läs det understrukna. Här kommer allt igen:
Citat:
Spelar ingen roll. Du hatar att kvinnor är människor, med människors alla både positiva och negativa sidor. Du tycker bara om kvinnor som är underdånig boskap. Om den "underdåniga boskapen" skulle råka "mopsa upp sig" mot dig, kommer hon märka ditt hat mot kvinnor som är mänskliga. Och då kommer hennes respekt och känslor för dig falla. Du får nog börja inse att kvinnor är människor, med människors alla både positiva och negativa egenskaper. Kan du inte detta, så kommer du bli en olycklig man. För jag kan säga dig detta: alla kvinnor, hur feminina de än är och med vilka fina värderingar de än har, kommer att ha mänskliga sidor som du inte kommer gilla. Din drömkvinna finns inte. Kvinnor som vet sitt värde som människor kommer nämligen vara just människor.
Citat:
Du läste inte hela mitt inlägg. Du kommer aldrig finna en kvinna som i alla situationer kommer vara "underdånig boskap". En sådan kvinna finns inte. Tro mig på mitt ord. Jag känner kvinnor från alla möjliga kulturer/länder. Alla kvinnor oavsett ursprung har sina sidor som kommer reta gallfeber på dig, utifrån vilka sidor du beskriver att du inte vill ha hos en kvinna.
Ett hett tips: skaffa en sexdocka att ha sex med och en hushållerska som du betalar för att sköta ditt hushåll. Vill du ha barn får du anlita en surrogatmamma och en nanny som sedan tar betalt för att ta hand om barnet/barnen. Så får du din drömtillvaro.
Men ska du ha en kvinna, så får du ändå fatta att hon kommer ha mänskliga sidor, oavsett hennes ursprung. Afrikanska kvinnor har skinn på näsan och kommer säga sin mening. Sydlänningar har inte svårt att "mopsa upp sig" även om sydländska kvinnor i många fall är både feminina och med fina värderingar (jag vet, är sydlänning själv och har många sydländska kvinnor i släkten). Asiatiska kvinnor vet sitt värde och kommer kräva specialbehandling, även när du anser att de "inte förtjänar det". Osv. osv. Men visst: fortsätt lev du i tron att svenska kvinnor är skräp och övriga kvinnor är prinsessor. Du kommer bli besviken när ditt luftslott spricker.
Och givetvis är svenska kvinnor värda att försvara i krig.
Ett hett tips: skaffa en sexdocka att ha sex med och en hushållerska som du betalar för att sköta ditt hushåll. Vill du ha barn får du anlita en surrogatmamma och en nanny som sedan tar betalt för att ta hand om barnet/barnen. Så får du din drömtillvaro.
Men ska du ha en kvinna, så får du ändå fatta att hon kommer ha mänskliga sidor, oavsett hennes ursprung. Afrikanska kvinnor har skinn på näsan och kommer säga sin mening. Sydlänningar har inte svårt att "mopsa upp sig" även om sydländska kvinnor i många fall är både feminina och med fina värderingar (jag vet, är sydlänning själv och har många sydländska kvinnor i släkten). Asiatiska kvinnor vet sitt värde och kommer kräva specialbehandling, även när du anser att de "inte förtjänar det". Osv. osv. Men visst: fortsätt lev du i tron att svenska kvinnor är skräp och övriga kvinnor är prinsessor. Du kommer bli besviken när ditt luftslott spricker.
Och givetvis är svenska kvinnor värda att försvara i krig.
Citat:
Nej. Läs mitt inlägg igen. Läs om, läs rätt. Jag skriver att de negativa egenskaper du ser hos svenska kvinnor, finns hos alla kvinnor. Detta beror på att kvinnor är människor och människor har både negativa och positiva sidor.
Finns gott om svenska kvinnor som är extremt feminina till utstrålning och utseende. Men som även har de negativa sidor du skriver om. Och finns gott om extremt feminina kvinnor med annat ursprung, men som även har de negativa sidor du nämner.
SÅ vill du ha en kvinna, så får du ta att hon kommer ha ett gäng av de negativa sidor du beskriver. Oavsett vilket ursprung hon har. Kvinnor är inte underdånigt boskap utan negativa sidor. Kvinnor är människor med både positiva och negativa sidor.
Och samtliga kvinnor är värda att försvara i krig. Både svenska och andra.
Finns gott om svenska kvinnor som är extremt feminina till utstrålning och utseende. Men som även har de negativa sidor du skriver om. Och finns gott om extremt feminina kvinnor med annat ursprung, men som även har de negativa sidor du nämner.
SÅ vill du ha en kvinna, så får du ta att hon kommer ha ett gäng av de negativa sidor du beskriver. Oavsett vilket ursprung hon har. Kvinnor är inte underdånigt boskap utan negativa sidor. Kvinnor är människor med både positiva och negativa sidor.
Och samtliga kvinnor är värda att försvara i krig. Både svenska och andra.