Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Så eftersom våldtäkter alltid har förekommit så gör det inget om det ökar extremt mycket tack vare den politik som kvinnorna röstar fram?
Ja men då gör det väl heller inget om våldtäkterna ökar kraftigt pga att Sverige invaderas av ryssen. Vinnorna behöver alltså inte försvaras.
Klart det är skit och dynga om våldtäkter ökar. Men kvinnor och män som är positiva till invandring, ser givetvis de positiva delar av invandringen: kvinnor, barn (och skötsamma män) får skydd undan krig och politisk förföljelse. Och kan i gengäld bidra till Sverige genom att arbeta och göra rätt för sig. Och komma hit med nya maträtter/nya kläder/ny musik.
Det är generellt det som gör kvinnor och män positiva till invandring.
Vad män och kvinnor
inte vill ha av invandringen är: massinvandring som gör att myndigheterna går på knäna, integrationsproblem, invandrare som utnyttjar välfärden/bidragssystemet, parallella och kriminella samhällen, ökade våldtäkter, förnedringsrån, skjutningar etc.
Men du måste ju inse att det finns båda delar av invandringen? Både de positiva och de negativa? och att folk som är positiva till invandring, är positiva till de positiva delarna av invandringen.
Jag är själv andra och tredje generationens invandrare. Har aldrig våldtagit någon och kommer aldrig våldta någon. Inte mina släktingar, kollegor etc. heller. Vi jobbar och gör rätt för oss. Följer Sveriges lagar. Vi är totalt emot de som kommer hit och missköter sig. De ska ut. De svärtar ner även vårt rykte och förstör för fina Sverige och för alla oss skötsamma (icke etniska svenskar och etniska svenskar) som bor här. Jag känner utländska kvinnor som stöttar brottsoffer för just våldtäkt, på olika vis.
Men oavsett om kvinnor skulle rösta bort invandringen, så kommer de ändå riskera att bli våldtagna, då det finns förövare även bland etniska svenskar/vita män.
Du får det att låta som att en röst på MP skulle ta bort klimathotet.
Och att en röst på SD skulle ta bort våldtäkter.
Så fungerar det inte. Förstått?