Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
SVT VALU görs genom att intervjua dem som kommer ut från vallokalerna och just har röstat. Så den får med sympatierna från alla som röstar.
Men det finns gott om andra undersökningar som presenteras i media då och då och de har alltid visat att kvinnor vill ha massinvandring. Om du har blundat för alla dessa får du googla fram dem själv, jag har servat en källa på ett silverfat åt dig stumpan.
Nej somalierna utgör ett mycket större hot då de befinner sig i Sverige och begår övergrepp mot både kvinnor och män redan idag. Detta tycker dock int kvinnorna är något problem då de vill fortsätta med massinvandring. Då finns det heller förstås inget skäl att försvara kvinnorna mot övergrepp.
Jag vet mycket väl vad VALU är, jag har själv serverat dig siffror från VALU tidigare i tråden, vilket du hade vetat om du haft vett att läsa folks inlägg ordentligt.
Du påstår att svenska kvinnor vill ha
massinvandring. Du får leverera dina källor. Att källhänvisa visar nämligen på två saker:
1. Du har läst källorna själv.
2. Du har själv källkritiskt granskat dem.
Det ger också mig möjlighet att:
3. Källkritiskt granska dina källor som du har läst.
Så, seså. Fram med dina källor nu! (om du har några och inte bara kommer med blaj-påståenden som du har hört någon annan hatare blaja ur sig, utan att den andra blajaren har några som helst källor osv.).
Återfinns faktiskt alla möjliga nationaliteter bland våldtäktsförövare, även etniska svenskar och andra nordeuropeér. Även om utlandsfödda är överrepresenterade i statistiken. Men tyvärr kommer inte kvinnor ifrån våldtäkter, även om vi skulle skicka ut varenda icke etnisk svensk. Våldtäkter skulle ske ändå. Det kan som sagt var inte kvinnor "rösta bort". Tyvärr.