2022-10-06, 11:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Alla som är för öppna gränser borde väl välkomna Putin om han kommer, finns noll skäl att försvara ett land som står för öppna gränser.
Det finns nog en och annan som hellre vill ha en svensk regeringschef än en rysk.
Citera
2022-10-06, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det finns nog en och annan som hellre vill ha en svensk regeringschef än en rysk.

Varför då. är du rasist?
Ska inte invandrare välkomnas in i det svenska samhället nu längre?
Citera
2022-10-06, 11:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Givetvis ska vi försvara vårt land, vårt folk, våra kvinnor och män..
En feminist skulle givetvis kontra med ”vad menar du med våra kvinnor? Tror du att du äger kvinnorna? Det här är varför feminism behövs! Blablabla…”
Citera
2022-10-06, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
<..>Är svenska kvinnor värda att försvara i krig mot bakgrund av deras feministiska ideologi?
Vapenföra män antas väl försvara både barn, ungdomar, åldringar och icke-stridsdugliga. Har svårt att se att de ska kunna välja bort just fertila feministiska kvinnor

Dessutom finns det gott om kvinnor i försvarsmakten.
Citera
2022-10-06, 11:38
Avslutad
Citat:
Varför då. är du rasist?
Mig veterligt finns det inget land i världen som vill styras av utländsk makt.
Citera
2022-10-06, 11:40
Medlem
Citat:
Mig veterligt finns det inget land i världen som vill styras av utländsk makt.

Låter väldigt rasistiskt att inte släppa in Putin, varför ska ryssar särbehandlas?
Citera
2022-10-06, 11:43
Avslutad
Citat:
Låter väldigt rasistiskt att inte släppa in Putin, varför ska ryssar särbehandlas?
Ungefär som du tycker att ukrainarna är rasister som inte lägger sig platta för Putin som du skulle ha gjort?
Citera
2022-10-06, 11:44
Medlem
Citat:
Ungefär som du tycker ukrainarna är rasister som inte lägger sig platta för Putin som du skulle ha gjort?

Enligt svenska värderingar så är det så ja, varför är det plötsligt annorlunda med ryssar?
Citera
2022-10-06, 11:45
Medlem
Z.Topeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Mot bakgrund av den pågående konflikten i Ukraina (egentligen mellan väst och Ryssland), så kan man inte utesluta att Sverige dras in i ett framtida storkrig. I synnerhet om vi blir medlemmar i NATO.

Min fråga till er är följande: svenska kvinnor står bakom en feministisk politik. Många män anser att en sådan politik missgynnar dem på flera sätt. Sverige kan nog beskrivas som världens mest feministiska och gynocentriska land.

Är svenska kvinnor värda att försvara i krig mot bakgrund av deras feministiska ideologi?

Är du ledsen att du inte har framgång hos svenska kvinnor?
Hur ska jag i krig veta vem av dem som är SD eller F!

Ska alla ha burka utom feministerna?
Citera
2022-10-06, 11:46
Medlem
Citat:
Varför då. är du rasist?
Jag är rasist, släng ut niggerblattarna till deras skithåls hemländer så blir Sverige svenskt igen
Citera
2022-10-06, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PKsluddret
Jag är rasist, släng ut niggerblattarna till deras skithåls hemländer så blir Sverige svenskt igen

Jag håller med dig och vi är inga hycklare med den inställningen. PK-svenskarna som står för öppna gränser och som hävdar att vi är rasister är däremot hycklare när de inte välkomnar Putin.
Citera
2022-10-06, 11:49
Avslutad
Citat:
Enligt svenska värderingar så är det så ja, varför är det plötsligt annorlunda med ryssar?
Nej det har aldrig varit i linje med svenska värderingar att låta vem som helst leda Sveriges regering bara för att de vill. Man måste tillhöra landet Sverige och man måste bli demokratiskt vald av medborgarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in