2022-10-15, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag vet mycket väl vad VALU är, jag har själv serverat dig siffror från VALU tidigare i tråden, vilket du hade vetat om du haft vett att läsa folks inlägg ordentligt.

Uppenbarligen hade du inte koll eftersom du skrev: "Den källan beskriver bara att vissa partiers väljare (både män och kvinnor) är positiva till invandring. Den källan beskriver inte att svenska kvinnor är för massinvandring."

Citat:
Du påstår att svenska kvinnor vill ha massinvandring. Du får leverera dina källor.

Jag gjorde det stumpan och hjälpte dig även att tolka den enkla grafen när du inte kunde läsa innantill.
Citera
2022-10-15, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
https://www.youtube.com/watch?v=OBcwZ0Foqss

Den där gamla sexistiska skitsången. Riktigt osmaklig låt. Jag finner varken humor är något annat i den, den är bara skit. Men den är gammal och framförd av FI, som i princip inte längre finns.
Handlar den i övrigt om just vita män? och inte om män rent generellt? Och tror du på allvar att det är så alla svenska kvinnor känner om alla vita män? FI är en liten klick. Men svara gärna på mina frågor. Jag vill inte förpesta mina öron med den skiten, så berätta helst.
Citera
2022-10-15, 10:44
Medlem
Citat:
Återfinns faktiskt alla möjliga nationaliteter bland våldtäktsförövare, även etniska svenskar och andra nordeuropeér. Även om utlandsfödda är överrepresenterade i statistiken. Men tyvärr kommer inte kvinnor ifrån våldtäkter, även om vi skulle skicka ut varenda icke etnisk svensk. Våldtäkter skulle ske ändå. Det kan som sagt var inte kvinnor "rösta bort". Tyvärr.

Så eftersom våldtäkter alltid har förekommit så gör det inget om det ökar extremt mycket tack vare den politik som kvinnorna röstar fram?

Ja men då gör det väl heller inget om våldtäkterna ökar kraftigt pga att Sverige invaderas av ryssen. Vinnorna behöver alltså inte försvaras.
Citera
2022-10-15, 10:47
Medlem
Citat:
Uppenbarligen hade du inte koll eftersom du skrev: "Den källan beskriver bara att vissa partiers väljare (både män och kvinnor) är positiva till invandring. Den källan beskriver inte att svenska kvinnor är för massinvandring."

Jag gjorde det stumpan och hjälpte dig även att tolka den enkla grafen när du inte kunde läsa innantill.

Jo, jag har ju tidigare hänvisat till just VALU. Men just den grafen hade jag inte sett.

Nej stumpan, den visar enbart att manliga och kvinnliga väljare till vissa partier är positiva till invandring. Den visar inte att kvinnor är positiva till MASSinvandring.

Du påstår at just kvinnor är positiva till massinvandring. Seså. Leverera dina källor som bevisar ditt påstående. Annars är ditt påstående bara ett blaj-påstående som du har tagit ur röven eller från något incel-forum.
Citera
2022-10-15, 10:50
Medlem
Citat:
Jo, jag har ju tidigare hänvisat till just VALU. Men just den grafen hade jag inte sett.

Nej stumpan, den visar enbart att manliga och kvinnliga väljare till vissa partier är positiva till invandring. Den visar inte att kvinnor är positiva till MASSinvandring.

Jo för att det finns andra undersökningar som visar att en majoritet av kvinnorna röstar på partierna i vänsterblocket och dessa väljare är för massinvandring.
Citera
2022-10-15, 11:00
Medlem
Citat:
Så eftersom våldtäkter alltid har förekommit så gör det inget om det ökar extremt mycket tack vare den politik som kvinnorna röstar fram?

Ja men då gör det väl heller inget om våldtäkterna ökar kraftigt pga att Sverige invaderas av ryssen. Vinnorna behöver alltså inte försvaras.

Klart det är skit och dynga om våldtäkter ökar. Men kvinnor och män som är positiva till invandring, ser givetvis de positiva delar av invandringen: kvinnor, barn (och skötsamma män) får skydd undan krig och politisk förföljelse. Och kan i gengäld bidra till Sverige genom att arbeta och göra rätt för sig. Och komma hit med nya maträtter/nya kläder/ny musik. Det är generellt det som gör kvinnor och män positiva till invandring.

Vad män och kvinnor inte vill ha av invandringen är: massinvandring som gör att myndigheterna går på knäna, integrationsproblem, invandrare som utnyttjar välfärden/bidragssystemet, parallella och kriminella samhällen, ökade våldtäkter, förnedringsrån, skjutningar etc.

Men du måste ju inse att det finns båda delar av invandringen? Både de positiva och de negativa? och att folk som är positiva till invandring, är positiva till de positiva delarna av invandringen.

Jag är själv andra och tredje generationens invandrare. Har aldrig våldtagit någon och kommer aldrig våldta någon. Inte mina släktingar, kollegor etc. heller. Vi jobbar och gör rätt för oss. Följer Sveriges lagar. Vi är totalt emot de som kommer hit och missköter sig. De ska ut. De svärtar ner även vårt rykte och förstör för fina Sverige och för alla oss skötsamma (icke etniska svenskar och etniska svenskar) som bor här. Jag känner utländska kvinnor som stöttar brottsoffer för just våldtäkt, på olika vis.

Men oavsett om kvinnor skulle rösta bort invandringen, så kommer de ändå riskera att bli våldtagna, då det finns förövare även bland etniska svenskar/vita män.

Du får det att låta som att en röst på MP skulle ta bort klimathotet.
Och att en röst på SD skulle ta bort våldtäkter.
Så fungerar det inte. Förstått?
Citera
2022-10-15, 11:04
Medlem
Citat:
Jo för att det finns andra undersökningar som visar att en majoritet av kvinnorna röstar på partierna i vänsterblocket och dessa väljare är för massinvandring.

Som sagt: vart har du dian källor gällande att kvinnor är för massinvandring? Att vara för invandring är inte synonymt med att vara för massinvandring.
Seså. Källor nu.
Citera
2022-10-15, 11:15
Medlem
Citat:
Klart det är skit och dynga om våldtäkter ökar.

Nej kvinnorna säger att detta inte är något stort problem då de fortfarande är för massinvandring.

Citat:
Men kvinnor och män som är positiva till invandring, ser givetvis de positiva delar av invandringen: kvinnor, barn (och skötsamma män) får skydd undan krig och politisk förföljelse.

Men de får ju inte skydd Sverige då folket utsätts för så mycket skit. Förutom våldtäkter, misshandel och mord så får de även vara med om balkongflygningar när de försöker leva mer som svenskar.

Citat:
[/b] Vad män och kvinnor inte vill ha av invandringen är: massinvandring som gör att myndigheterna går på knäna, integrationsproblem, invandrare som utnyttjar välfärden/bidragssystemet, parallella och kriminella samhällen, ökade våldtäkter, förnedringsrån, skjutningar etc.

Och det är vad som sker.

Citat:
Men du måste ju inse att det finns båda delar av invandringen? Både de positiva och de negativa? och att folk som är positiva till invandring, är positiva till de positiva delarna av invandringen.

Inte när det gäller dagens flyktinginvandring av negrer och araber, då är det bara negativt. Går inte att jämföra med arbetskraftsinvandring av finnar en gång i tiden t.ex.

Citat:
Jag är själv andra och tredje generationens invandrare. Har aldrig våldtagit någon och kommer aldrig våldta någon. Inte mina släktingar, kollegor etc. heller. Vi jobbar och gör rätt för oss. Följer Sveriges lagar. Vi är totalt emot de som kommer hit och missköter sig. De ska ut. De svärtar ner även vårt rykte och förstör för fina Sverige och för alla oss skötsamma (icke etniska svenskar och etniska svenskar) som bor här. Jag känner utländska kvinnor som stöttar brottsoffer för just våldtäkt, på olika vis.

Med tanke på att du är en mytoman så saknar du trovärdighet.

Citat:
Men oavsett om kvinnor skulle rösta bort invandringen, så kommer de ändå riskera att bli våldtagna, då det finns förövare även bland etniska svenskar/vita män.

Antalet brott, inte minst grova våldsbrott, har ökat extremt mycket pga massinvandringen. Att det aldrig varit 0 är inget argument för att acceptera en extrem ökning.

Den som inte håller med om det borde heller inte ha något problem om ryssen invaderar Sverige och våldtar kvinnor, de behöver alltså inte försvaras.

Citat:
Du får det att låta som att en röst på MP skulle ta bort klimathotet.
Och att en röst på SD skulle ta bort våldtäkter.
Så fungerar det inte. Förstått?

Nej en röst på MP förvärrar klimathotet då de är motståndare till kärnkraft och för en massa stolligheter.

En röst på SD idag kommer heller inte ta bort våldtäkterna, det som krävs är massutvisningar. Sker inte det kommer kriminaliteten öka.
Citera
2022-10-15, 11:15
Medlem
Citat:
Som sagt: vart har du dian källor gällande att kvinnor är för massinvandring? Att vara för invandring är inte synonymt med att vara för massinvandring.
Seså. Källor nu.

Sluta vara pinsam, du har fått källor.
Sluta bete dig som en femåring.
Citera
2022-10-15, 11:40
Medlem
Citat:
Nej kvinnorna säger att detta inte är något stort problem då de fortfarande är för massinvandring.

Men de får ju inte skydd Sverige då folket utsätts för så mycket skit. Förutom våldtäkter, misshandel och mord så får de även vara med om balkongflygningar när de försöker leva mer som svenskar.

Och det är vad som sker.

Inte när det gäller dagens flyktinginvandring av negrer och araber, då är det bara negativt. Går inte att jämföra med arbetskraftsinvandring av finnar en gång i tiden t.ex.

Med tanke på att du är en mytoman så saknar du trovärdighet.

Antalet brott, inte minst grova våldsbrott, har ökat extremt mycket pga massinvandringen. Att det aldrig varit 0 är inget argument för att acceptera en extrem ökning.

Den som inte håller med om det borde heller inte ha något problem om ryssen invaderar Sverige och våldtar kvinnor, de behöver alltså inte försvaras.

Nej en röst på MP förvärrar klimathotet då de är motståndare till kärnkraft och för en massa stolligheter.

En röst på SD idag kommer heller inte ta bort våldtäkterna, det som krävs är massutvisningar. Sker inte det kommer kriminaliteten öka.

Och fortsatt har du inte kommit med någon källa kring att just kvinnor är för just MASSinvandring. Seså. Visa dina källor nu. Och sluta med allt blaj.
Citera
2022-10-15, 11:44
Medlem
Citat:
Sluta vara pinsam, du har fått källor.
Sluta bete dig som en femåring.

Jag har fått en källa om att (manliga och kvinnliga) väljare av vissa partier är positiva till invandring.

Det du påstår är dock att just kvinnor är för just MASSinvandring. Och det är alltså detta jag vill se dina källor på.
Citera
2022-10-15, 11:47
Medlem
Citat:
Och fortsatt har du inte kommit med någon källa kring att just kvinnor är för just MASSinvandring. Seså. Visa dina källor nu. Och sluta med allt blaj.

Citat:
Jag har fått en källa om att (manliga och kvinnliga) väljare av vissa partier är positiva till invandring.

Det du påstår är dock att just kvinnor är för just MASSinvandring. Och det är alltså detta jag vill se dina källor på.

Jag vet att logiska slutsatser är svårt för dig att klara av stumpan men du kanske kan be en man hjälpa dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in