2023-02-07, 10:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
De är garanterat inte födda av svenska kvinnor. Trots att Sverige och svenskarna tog emot deras tacksamma föräldrar med öppna armar och erbjöd en fristad från fattigdom och krig, sitter de ändå här och hatar på svenskar. Det är märkligt.

Ja det kan absolut vara en förklaring, vi har kanske att göra med ”män” som inte känner sig lojala till Sverige ändå av olika anledningar.
Citera
2023-02-07, 10:59
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hur dåliga SVENSKA kvinnor är. Trots att många här troligtvis är födda av svenska kvinnor.. Jag tror absolut inte att det ute i verkliga livet är såhär, för normala hedervärda män har inte det tankesättet.
Det kan inte vara just därför då?
De är uppfostrade av sina svenska mammor som inte hade tid med dem, utan hade fullt upp med att uppvakta alfahanarna på Stureplan och shoppa i stället?

Och så detta jävla springande hemma av en massa "extrapappor" som skulle sitta och klia sig i kalsongerna på söndagfrukost med samma skyldiga utseende och floskler som grabben veckan före.
Citera
2023-02-07, 11:00
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja, naturligtvis klarar de inte ens mönstringen.
Men lille pluttan då, har du hitat en liten mobbarkompis nu?
Hur gick det när du mönstrade?
Citera
2023-02-07, 11:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Det kan inte vara just därför då?
De är uppfostrade av sina svenska mammor som inte hade tid med dem, utan hade fullt upp med att uppvakta alfahanarna på Stureplan och shoppa i stället?

Och så detta jävla springande hemma av en massa "extrapappor" som skulle sitta och klia sig i kalsongerna på söndagfrukost med samma skyldiga utseende och floskler som grabben veckan före.

Berättade du precis din egen livshistoria?
Så om jag som svensk kvinna är besviken på min svenska far, då ska jag vägra svenska män? Eller va?

Men tack för förklaring, då har du både blottat varför du hatar svenska kvinnor OCH att du är lite extrem i ditt tänkande samt fördomsfull och med en oförmåga att tänka att alla inte är lika bara för din mor eventuellt var på det sätt du beskriver.

(Erkänner att denna mot-kommentaren var lite väl under bältet om någon skulle få för sig att påpeka det)
Citera
2023-02-07, 11:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Hahahaha vilken idiot. Tror du fega män av annan härkomst som inte äns vågar försvara sitt eget moderland utan flyr till trygga Sverige skulle försvara Sveriges feminist kvinnor vid händelse av krig?

Nädu, dom skulle återigen lägga benen på ryggen och fly till nästa trygga land långt bort från Sverige trots gratis tillgång till svensk fitta och höga bidrag utan motkrav.. .
Ja det är ju det några stycken av er deklarerat att ni kommer att göra. Men ni är inte så mycket att bry sig om.
Citera
Medlem
Citat:
Kul att du känner dig starkare av tanken att ni är rätt många ”haha”. Om du på riktigt har sådana tankar så har du inte ens i en armé att göra, du vet det va? Du som har dig rätten att tala för så många män.

Jag behöver bli starkare men korrigerade bara din lögn stumpan.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Men lille pluttan då, har du hitat en liten mobbarkompis nu?
Hur gick det när du mönstrade?

Nämen, kom det någon och störde dig i ditt kvinno mobbande
Citera
Medlem
Nej vi blir väl kvar medan männen flyr till Syrien
Citera
2023-02-07, 11:06
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Älskar att du blev så upprörd av tanken. Puss på dig

Ja jag blev gapskrattande "upprörd" över dina idiotsvar här på forumet..

Rena lyteskomedin.. Men man kanske inte får skratta åt förståndshandikappade dårar som du..

Bara bra att du bekräftar bilden hur dumma i huvudet kvinnor i Sverige är
Citera
2023-02-07, 11:07
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Typisk galen tok-kärring att gagga på som en senildement papegoja om något som bara existerar i hennes egen bisarra fantasivärld..

Kallar du anti-feministerna här på forumet för senildementa papegojor bara för att de inte vill offra sina liv för de taskiga svenska kvinnorna som utnyttjar dem så otroligt mycket?

Är du medveten om hur kränkta de kommer att känna sig nu?
Citera
2023-02-07, 11:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Jag behöver bli starkare men korrigerade bara din lögn stumpan.

Det låter som du är i en psykos. En enmans armé som ska vägra försvara svenska kvinnor för det finns de som röstar på MP och du får högre elräkning.
Citera
2023-02-07, 11:08
Avslutad
Citat:
Ja jag blev gapskrattande "upprörd" över dina idiotsvar här på forumet..

Rena lyteskomedin.. Men man kanske inte får skratta åt förståndshandikappade dårar som du..

Bara bra att du bekräftar bilden hur dumma i huvudet kvinnor i Sverige är

Ja det är nog bäst att du flyttar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in