2022-10-11, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Så är det och därför är det komiskt med simps som krälar för kvinnor, men sådana soya-pojkar föraktas av kvinnor. De kan möjligen få försörja kvinnorna och även ta hand om barnen de knullat fram med en annan riktig man, men dessa soya-pojkar kommer aldrig få mer än förakt tillbaks.

Sveriges "män" består till stor del av sådana sådana här soya-pojkar men de kommer aldrig kunna förvara kvinnor ens om de försöker. Den andra gruppen "män" i Sverige är våldsamma negrer och araber men de kommer å andra sidan heller aldrig försvara kvinnorna, tvärtom. Det är ändå till den gruppen kvinnorna dras eftersom de söker starka män och föraktar soya-pojkar.

Vid ett krig med främmande makt kommer kvinnorna se de angripande männen som starka och då är det självklart dessa män de kommer dras till.
I krig blir kvinnor ganska brutalt behandlade, våldtagna och ser en del mord på egna barn osv. Inte direkt det första som gör en man attraktiv.
Citera
2022-10-11, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkrivSuddan
I krig blir kvinnor ganska brutalt behandlade, våldtagna och ser en del mord på egna barn osv. Inte direkt det första som gör en man attraktiv.

Sant men kvinnor dras ändå till starka män som tar för sig. Det är därför inte konstigt att kvinnors mest vanliga sexfantasi är att bli våldtagen.
Senast redigerad av m.g.t.o.w 2022-10-11 kl. 03:02.
Citera
2022-10-11, 03:01
Medlem
Citat:
Sant men kvinnor dras ändå till starka män som tar för sig. Det är därför inte konstigt att kvinnors mest vanliga sexfantasi är att bli våldtagen.
Det säger ni ständigt utan att någonsin ha någon källa mer än Hört på Flashback

Kan det vara som så att det är eran största sexfantasi snarare? Att både våldta, men även våldtas?

Förstår du sambandet med att kvinnor får trauman, psykisk ohälsa, livslånga problem osv med våldtäkt?

Nej, kvinnor i krig upplever inte främmande soldater som sexiga och inte heller våldtäkter som härliga.
Citera
2022-10-11, 03:02
Medlem
Citat:
Det säger ni ständigt utan att någonsin ha någon källa mer än Hört på Flashback

Kan det vara som så att det är eran största sexfantasi snarare? Att både våldta, men även våldtas?

Förstår du sambandet med att kvinnor får trauman, psykisk ohälsa, livslånga problem osv med våldtäkt?

Nej, kvinnor i krig upplever inte främmande soldater som sexiga och inte heller våldtäkter som härliga.

Detta är väl belagt i många undersökningar så det är bara att googla. Det finns kvinnor som drar det längre också

https://www.youtube.com/watch?v=a0VhDvRYCgE
Citera
2022-10-11, 03:09
Medlem
Citat:
Detta är väl belagt i många undersökningar så det är bara att googla. Det finns kvinnor som drar det längre också

På riktigt. Vi har mängder med både kvinnor men även en del män som flytt hit och har upplevelser såsom att våldtas av soldater och liknande.

Det är extremt otrevligt att sprida bilder om dem som sådana som skulle gillat det eller dragits genom attraktion till dem som utsatt dem.

Det är sällan kvinnor går till annan krigsmakt och då som regel på instinkt för att överleva till vilket pris som helst. De som utsätts för våldtäkter är offer. Det var inte fantasier för dem.

I USA våldtogs t.ex manliga slavar offentligt så de begick självmord i många fall efteråt. Skulle du själv vilja våldtas på samma vis? För det är inte mindre obehagligt för kvinnor och om de skulle uppskatta våldtäkt, skulle även du göra det.
Citera
2022-10-11, 03:12
Medlem
Citat:
På riktigt. Vi har mängder med både kvinnor men även en del män som flytt hit och har upplevelser såsom att våldtas av soldater och liknande.

Det är extremt otrevligt att sprida bilder om dem som sådana som skulle gillat det eller dragits genom attraktion till dem som utsatt dem.

Det är sällan kvinnor går till annan krigsmakt och då som regel på instinkt för att överleva till vilket pris som helst. De som utsätts för våldtäkter är offer. Det var inte fantasier för dem.

I USA våldtogs t.ex manliga slavar offentligt så de begick självmord i många fall efteråt. Skulle du själv vilja våldtas på samma vis? För det är inte mindre obehagligt för kvinnor och om de skulle uppskatta våldtäkt, skulle även du göra det.

Du kan tycka det är hur otrevligt som helst men kvinnor är inte alltid trevliga. Vad du än tycker om saken så stämmer det jag skrev och att våldtäkt är en mycket vanlig sexfantasi hos kvinnor. Googla så hittar du massor av källor på det.

Som du såg av min länk finns det även kvinnor som ordnar en våldtäkt och sedan sätter dit mannen för det.
Citera
2022-10-11, 03:25
Medlem
Citat:
Du kan tycka det är hur otrevligt som helst men kvinnor är inte alltid trevliga. Vad du än tycker om saken så stämmer det jag skrev och att våldtäkt är en mycket vanlig sexfantasi hos kvinnor. Googla så hittar du massor av källor på det.
Som kvinna kan jag upplysa dig om att våldtäkt inte anses vara manligt eller trevligt.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.cedaredgecolorado.com/DocumentCenter/View/1668/Common-Myths-About-Sex-Assault%3FbidId%3D&ved=2ahUKEwi1yeu6gNf6AhXJS_EDHW _JApY4FBAWegQIAhAB&usg=AOvVaw14johh91eWKC5hF5o_PrC -

Citat:
Myth: Since women have rape fantasies, they often derive sexual pleasure from being
raped.
Fact: Most women do have sexual fantasies which involve being seduced, or forced into
sexual acts.
This is with a person of their choice and under circumstances in which they are in
control (it’s their fantasy!)
These fantasies have little to do with what rape is really like and do not include
the pain and violence associated with rape.

Det var ju en väldigt bra förklaring eller snarare motsägelse till ditt påstående om att kvinnor underförstått skulle vilja våldtas av främmande soldater.

Det är väldigt äckligt att göra sådana uttalanden när alla i samhället vet att våldtäkt är en traumatisk upplevelse och att det givetvis är en förstärkning av trauman i krig där våldtäkter även många gånger är långt brutalare än vad de är i fredstid om vi generaliserar.

Dina våldtäktsfantasier står för dig. Det du borde komma med är underlag på att kvinnor njuter av att våldtas i krig. Du lär knappast komma med sådana eftersom det är felaktigt påstående om du gör det.
Citera
2022-10-11, 03:33
Medlem
Citat:
Som kvinna kan jag upplysa dig om att våldtäkt inte anses vara manligt eller trevligt.

Kvinnor förstår sällan sig själva ens, de säger ofta att de vill ha en snäll omtänksam man osv men sedan nobbar de dessa män (soya-pojkar) stenhårt och väljer en hormonstinn babian.

Du kan mentalt tycka vad du vill om det men det finns ofta en inre konflikt i kvinnor mellan det de tror att de vill ha och det de verkligen väljer i praktiken. Det är därför tjejer så ofta råkar illa ut när de umgås med negrer, kan sluta med att de får halsen avskuren men det hindrar inte kvinnor för att fortsätta dras till våldsamma negrer.

Myth: Since women have rape fantasies, they often derive sexual pleasure from being
raped.
Fact: Most women do have sexual fantasies which involve being seduced, or forced into
sexual acts.
Detta som du citerade är förstås motsägelsefullt också, det är ingen myt utan de skriver i nästa stycke att det är fakta. Att tvinga någon till sex är våldtäkt. Ditt citat bekräftar alltså det jag skrev.
Senast redigerad av m.g.t.o.w 2022-10-11 kl. 03:59.
Citera
2022-10-11, 06:29
Avslutad
Citat:
Kvinnor förstår sällan sig själva ens, de säger ofta att de vill ha en snäll omtänksam man osv men sedan nobbar de dessa män (soya-pojkar) stenhårt och väljer en hormonstinn babian.

Du kan mentalt tycka vad du vill om det men det finns ofta en inre konflikt i kvinnor mellan det de tror att de vill ha och det de verkligen väljer i praktiken. Det är därför tjejer så ofta råkar illa ut när de umgås med negrer, kan sluta med att de får halsen avskuren men det hindrar inte kvinnor för att fortsätta dras till våldsamma negrer.

raped.
sexual acts.
Detta som du citerade är förstås motsägelsefullt också, det är ingen myt utan de skriver i nästa stycke att det är fakta. Att tvinga någon till sex är våldtäkt. Ditt citat bekräftar alltså det jag skrev.
Du blandar nog ihop det med vad du själv vill. Det är därför du i händelse av krig inte skulle bekämpa fienden, du hoppas istället att fienden kommer och våldtar dig.
Citera
2022-10-11, 07:34
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Har Von W. fans? Det tror jag knappast. Jag har inte hört talas om henne på bra många år.
På vilket vis är Zara "sjuk i huvudet"? Jag vet knappt ett skit om henne. Men en av mina manliga äldre släktingar gillar hennes sångröst mycket, så pass att han har köpt någon platta med henne.

Uppenbarligen är ju feminismen ett hot, enligt många antifeminister. Ett hot mot män.
Finns det ett hot mot Sverige från annan makt, så är det hot om sabotage eller hot om kärnvapenkrig. Detta kommer drabba oss alla som bor här. Vi kommer alla stå lika försvarslösa. Inte bara kvinnorna. I övrigt pågår det redan ett hot mot Sverige, i Sverige, som redan kvinnor är drabbade av. Oskyldiga kvinnor och oskyldiga barn har blivit skjutna och tom. ihjälskjutna i de gängkrig som pågår inhemskt.

m.g.t.o.w verkar för blyg för att skriva till dig... Lite orolig att det ska verka "helt sjukt". Men jag försöker få honom att mjukna upp lite och våga ta första steget. Kan vara början på en ny fin vänskap. Manlig vänskap. Med skägg och hela kittet.

ROKS får mer miljoner för varje år och har fått miljarder vi det här laget, vad den nya Von Wachenfeldt heter som är chef vet jag inte men det spelar ingen roll för det är uppenbarligen exakt samma människa. Vi har inte mindre nazifeminism idag än för 20 år sen, det kan ju inte ens du påstå.
Zara är en psykopat, hon är så otroligt stolt över sitt manshat. Hon är dessutom en produkt skapad av män så hennes hyckleri är så brutalt att hon är en farlig människa för alla i hennes närhet och att hon är total cancer för unga tjejers hjärnor är det ingen tvekan om.

Bara simps och incels är rädda för kvinnor. Sabotage absolut men EMP är ju otroligt mycket mer sannolikt än kärnvapen som till 99% är nonsens så vilket kön som är bäst rustat får vi väl se men moderna krig handlar inte om gränser utan om tillgångar så ja "klassiska krig på fält" tiden är ju över. Tiden då random män dör för random kvinnor är också över så därför tråden är intressant.

Jag anser att det inte finns någon makt inom svensk partipolitik och folk överskattar ankdammen Sveriges suveränitet och frihet från globalismen något helt enormt så rösta är bara ett slöseri med sin tid. Så jag tror jag väljer mina vänner själv men som sagt det var ett gulligt försök till söndra och härska.
Citera
2022-10-11, 11:21
Medlem
Citat:

raped.
sexual acts.

Det här stämmer mycket bra och kvinnor själva(den lite mer intelligenta sorten skulle jag tro) har vittnat om detta.
Citera
2022-10-11, 11:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pelle.snus
Det här stämmer mycket bra och kvinnor själva(den lite mer intelligenta sorten skulle jag tro) har vittnat om detta.
Och vad är du själv, en nobbad sojapojke eller en hormonstinn babian?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in