2022-10-09, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Du bemötte inget av det du citerade så varför citerade du då?

Jo, det var exakt det jag gjorde. Läs om, läs rätt.
Citera
2022-10-09, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Du försökte låtsas som att dom inte är feminister när det är vad dom kallar sig själva och vad vi kallar dom. Bara för att du är en misslyckad loser till feminist så är du väl inte mindre feminist för det? En ung feminist kanske är en loser men hon vill bli som Zara och ser upp till Zara och papegojar manshatet som Zaras spyr ur sig så vad är den ideologiska skillnaden menar du? Är din extremt jävla förvirrade ståndpunkt nu att manshat handlar om vad man har i plånboken? För det gör det inte.

Är dom feminister har dom massa gemensamt. Dom tänker likadant och hatar likadant och har exakt samma offerkofta.

Så kända feminister och 14-19 åriga feminister är alltså "hotet" med andra ord? Kvinnor över 20 brukar börja kunna tänka själva, nämligen. Och de tänker definitivt helt själva efter 25 års ålder. faktiskt så är det endast kända kvinnor och 14-18 åringar jag vet om, som har varit/är rabiata feminister.
Citera
2022-10-10, 00:13
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Så kända feminister och 14-19 åriga feminister är alltså "hotet" med andra ord? Kvinnor över 20 brukar börja kunna tänka själva, nämligen. Och de tänker definitivt helt själva efter 25 års ålder. faktiskt så är det endast kända kvinnor och 14-18 åringar jag vet om, som har varit/är rabiata feminister.

Suck det var bara ett namn av några jag skrev så åldersgruppen på deras fans varierar ju kraftigt men Von Wachenfeldt är ju tveklöst lika sjuk i huvudet som Zara så igen är din poäng nonsens.

Hotet? Mot oss? Jag har inte anklagat feminister för att vara något hot. Tråden handlar om hotet mot Sverige och om kvinnor förtjänar att försvaras så vet inte riktigt vad du menar. Nice försök till söndra och härska förresten med mgtow.
Citera
2022-10-10, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Suck det var bara ett namn av några jag skrev så åldersgruppen på deras fans varierar ju kraftigt men Von Wachenfeldt är ju tveklöst lika sjuk i huvudet som Zara så igen är din poäng nonsens.

Hotet? Mot oss? Jag har inte anklagat feminister för att vara något hot. Tråden handlar om hotet mot Sverige och om kvinnor förtjänar att försvaras så vet inte riktigt vad du menar. Nice försök till söndra och härska förresten med mgtow.

Har Von W. fans? Det tror jag knappast. Jag har inte hört talas om henne på bra många år.
På vilket vis är Zara "sjuk i huvudet"? Jag vet knappt ett skit om henne. Men en av mina manliga äldre släktingar gillar hennes sångröst mycket, så pass att han har köpt någon platta med henne.

Uppenbarligen är ju feminismen ett hot, enligt många antifeminister. Ett hot mot män.
Finns det ett hot mot Sverige från annan makt, så är det hot om sabotage eller hot om kärnvapenkrig. Detta kommer drabba oss alla som bor här. Vi kommer alla stå lika försvarslösa. Inte bara kvinnorna. I övrigt pågår det redan ett hot mot Sverige, i Sverige, som redan kvinnor är drabbade av. Oskyldiga kvinnor och oskyldiga barn har blivit skjutna och tom. ihjälskjutna i de gängkrig som pågår inhemskt.

m.g.t.o.w verkar för blyg för att skriva till dig... Lite orolig att det ska verka "helt sjukt". Men jag försöker få honom att mjukna upp lite och våga ta första steget. Kan vara början på en ny fin vänskap. Manlig vänskap. Med skägg och hela kittet.
Citera
2022-10-10, 01:32
Medlem
Citat:
Det är bara moderaterna (när "öppna era hjärtan"-Fredde var partiledare), MP och C som har uttalat sig om att de vill ha "en generös flyktingpolitik". Vad jag har hört.

Trams, hela 7K höll med honom.

Citat:
Jo, det var exakt det jag gjorde. Läs om, läs rätt.

Nu ljuger du igen.
Citera
2022-10-10, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Precis som att ordet cowboy innehåller både ko och pojke och därför måste betyda antingen en hybrid mellan en ko och en pojke eller en kalv av hankön.

Eller en pojke som jobbar med kor, tänkte du aldrig på det?
Citera
2022-10-10, 01:39
Medlem
Citat:
Trams, hela 7K höll med honom.

Nu ljuger du igen.

Ja, men fortsatt: det var han som hade makten då. Och detta "öppna era hjärtan"-tal höll han efter att han röstats fram som statsminister. Straxt därefter blev det en ny regering (med sossarna i spetsen) som skärpte till asylinvandringen rejält.

Nej. Jag svarade på ditt inlägg. Att du inte förstod svaret, innebär inte att jag ljuger. Jag svarade på ditt inlägg. Förstått?

Nå. Hur går det med ditt inlägg om landsförräderi till JordenIsPlatt? Han har sett din och min konversation om detta. Så du kan gott skriva till honom. Han bits inte, jag lovar. Gladare människa på FB får man förmodligen leta efter. Han skrattar typ, nästan jämt!
Senast redigerad av TomatKungen 2022-10-10 kl. 01:41.
Citera
2022-10-10, 01:50
Medlem
Citat:
Ja, men fortsatt: det var han som hade makten då. Och detta "öppna era hjärtan"-tal höll han efter att han röstats fram som statsminister. Straxt därefter blev det en ny regering (med sossarna i spetsen) som skärpte till asylinvandringen rejält.

Nej. Jag svarade på ditt inlägg. Att du inte förstod svaret, innebär inte att jag ljuger. Jag svarade på ditt inlägg. Förstått?

Nå. Hur går det med ditt inlägg om landsförräderi till JordenIsPlatt? Han har sett din och min konversation om detta. Så du kan gott skriva till honom. Han bits inte, jag lovar. Gladare människa på FB får man förmodligen leta efter. Han skrattar typ, nästan jämt!

Ja det var han som hade makten men alla inom hela 7K höll med honom, Mona Sahlin tackade honom t.o.m. för att han stod upp för detta.

Jag känner fortfarande inte JordenIsPlatt och du ljuger fortfarande.
Citera
2022-10-10, 01:58
Medlem
Citat:
Ja det var han som hade makten men alla inom hela 7K höll med honom, Mona Sahlin tackade honom t.o.m. för att han stod upp för detta.

Jag känner fortfarande inte JordenIsPlatt och du ljuger fortfarande.

Och? Makthavare höll med honom. Folket hade inte röstat fram det.

Du känner inte mig heller, men mig kan du obehindrat skriva till och tom. kalla mig både för lögnare (vilket jag inte är) och för landsförrädare (vilket jag inte är). Varför är du plötsligt så harig när det kommer till JordenIsPlatt. Han är riktigt rolig att debattera med! Skön stil. Även om vi inte tycker lika i saker och ting, så är han ändå alltid skoj att slänga några inlägg med. Du borde testa! Jag tror inte han kommer bli sur för att du ser honom som en landsförrädare.
Citera
2022-10-10, 02:12
Medlem
Citat:
Och? Makthavare höll med honom. Folket hade inte röstat fram det.

Du känner inte mig heller, men mig kan du obehindrat skriva till och tom. kalla mig både för lögnare (vilket jag inte är) och för landsförrädare (vilket jag inte är). Varför är du plötsligt så harig när det kommer till JordenIsPlatt. Han är riktigt rolig att debattera med! Skön stil. Även om vi inte tycker lika i saker och ting, så är han ändå alltid skoj att slänga några inlägg med. Du borde testa! Jag tror inte han kommer bli sur för att du ser honom som en landsförrädare.

Jo folket röstade på partier som stod för detta.

Varför är du så begeistrad av JordenIsPlatt och tror du jag ska vara det? Varför tror du att jag ska lita på din åsikt om honom när du är en mytoman?
Citera
2022-10-10, 02:40
Medlem
Qualatexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Som det var tidigare, att blint fördela den bara till män, var det bra?
Men det har ju heller aldrig förekommit, så på vilket sätt är påståendet relevant för frågeställningen?
Citera
2022-10-10, 02:42
Medlem
Citat:
Jo folket röstade på partier som stod för detta.

Varför är du så begeistrad av JordenIsPlatt och tror du jag ska vara det? Varför tror du att jag ska lita på din åsikt om honom när du är en mytoman?

Nej. Partiernas inställning till detta med "öppna våra hjärtan"-Fredde i spetsen, kom efter valet. Sedan kom ett nytt val, där oppositionen (de rödgröna) vann. Och då började det en mer restriktiv asylpolitik, under deras mandatperiod.

För det förta är jag som sagt var inte en mytoman.
För det andra så har vi redan olika åsikter om honom: du anser honom vara en landsförrädare. Jg anser honom inte vara en landsförrädare.
Nej, men skit i att skriva till honom då. Din förlust.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in