2023-03-21, 06:59
Bannlyst
Det här mordet är utan tvekan något av det mest ondskefulla och meningslösa jag stött på. Fruktansvärt!
Citera
2023-03-21, 07:52
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerArne
Vilka svärmorsdrömmar som dömdes. Mina fördomar om hals och ansiktstatueringar besannas mer och mer. Man ser sällan dessa vita heltatuerade juvelerna spela schack. Nu får de iallafall träna på luffarschack på kåken vilket passar dessa luffare väl.
Jag känner till släkten och deras umgänge genom bekanta. Du har helt rätt... Den skapades när White och Trash möttes.

Det var liksom givet att apa-Kim skulle bli som han blev. En preventiv lösning på problemet hade varit att föredra men nu får vi hoppas på en slutgiltig istället.
Citera
2023-03-21, 07:54
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Yes hårt kroppsarbete som förr, synd att vi inte har fler gruvor i drift. Nä vika kuvert och göra smörknivar i trä är vad dessa parasiter behöver göra nu för tiden. Jävla daltande.
Du ska inte låta en apajävel som Kim gå i närheten av verktyg som korpar och släggor. Du ser ju vad som händer när han har kniv. Billig tvål är vad vi behöver i kristider som dessa och Kim och co. är en slutgiltig lösning på det problemet.
Citera
2023-03-21, 07:56
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Gym och träning bör för övrigt förbjudas på alla anstalter för grova våldsbrottslingar, det ligger knappast i allmänhetens intresse att dessa kan bibehålla eller förbättra sin fysik.
Fittnyllen som Kim är nog måttligt intresserade av träning om det inte finns steroider. Att anstränga sig och behöva tänka till är inte hans grej.
Citera
2023-03-21, 08:06
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svaagdricka
Någon värre parad av bidragspaddor blandat med wt-orangutanger än de på Kim H:s facebooksida har sällan skådats. Och de har inte heller avfrändat avskummet.
Det är dessa som sossestaten lärt oss underhålla.

Och ovanpå det, Anne Rambergs draksådd av vänsterliberala jurister och opinionsbildare som låter ett sådant vider som Kim H gå lös trots tidigare upprepad brottslighet. Third strike and your out borde vara normen.

Citat:
Ursprungligen postat av Klammeri
Glädjande att aset Kim kommer avtjäna livstid och att även hans golande pedofil till halvbror Tom Halvorsen sitter inne för grovt narkotikabrott
Ja, för varje ansiktstatuerad WT-fitta med "loyalty" fult gaddat någonstans på kroppen finns det 10 medberoende släktingar och vänner. Det finns bara folk som bekräftar när de känner sig som offer. Det finns ingen som sätter gränser och kallar en spade för en spade.

Hur länge har peddot kvar att sitta inne?

Smuts.
Citera
2023-03-21, 09:29
Medlem
bbwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av debattoer
Dödsstraff har ju den nackdelen att det är irreversibelt och förr eller senare blir någon oskyldig dömd. Isoleringscell blir ju som ett utdraget dödsstraff då man lär ska dö snabbare utan mänsklig beröring. Skulle någon oskyldig bli dömd så kan man ju alltid släppa ut vederbörande när sanningen kommer i dagen.

Acceptabla förluster i sammanhanget.
Citera
2023-03-21, 09:37
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klammeri
Glädjande att aset Kim kommer avtjäna livstid och att även hans golande pedofil till halvbror Tom Halvorsen sitter inne för grovt narkotikabrott

Skit rinner i släkten helt enkelt, nedströms.
Citera
2023-03-21, 11:07
Medlem
Är det bara jag som tycker att hela sällskapet är kul?
Ulf Sandberg och Tim plus Kim.

Hahhaha. Det är roligt ändå

Lite som att Ronald Weasley skulle bli jagad utav sina tvillingbröder.

Men frågan är: varför?
Citera
2023-03-21, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Yes hårt kroppsarbete som förr, synd att vi inte har fler gruvor i drift. Nä vika kuvert och göra smörknivar i trä är vad dessa parasiter behöver göra nu för tiden. Jävla daltande.
Jag är glad för deras skull. De känner sig nog glada med det ändå.
Det är dessutom gulligt.

-Hej vad sitter du inne för?

Tim: Äsch
Kim: det var ju ändå Ulf
Tim: som fick sitt
Kim: för tritt
Tim: och tratt.

- Hm.
Senast redigerad av Forthenord 2023-03-21 kl. 11:16.
Citera
2023-03-21, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Eftersom båda gärningsmän utförde brotten mot Ulf tillsammans så borde båda gärningsmännen solidariskt dömas för mordet. Men det är förstås omöjligt i humanitära stormakten. Hade båda gärningsmännen knivhuggit Ulf så hade förmodligen båda friats för mord då man inte hade kunnat fastställa just exakt vilket knivhugg som dödade. Så sjukt är faktiskt rättssystemet i Sverige.

Som "tur" är så var ju dessa två stjärnor inte direkt några kriminella masterminds som fickringer under ett pågående brott och dessutom filmar det. Så denna gång hade vi ju som sagt "tur" att brottslingarna var så WT-korkade att de samlade ihop all bevisning mot sig själva.

Tyckte jag hörde något om detta på TV - själva filmen "räddade" förmodligen han som filmade från att själv dömas till mord.

Hade det inte funnits någon film så hade förmodligen båda dömts för dådet.
Citera
2023-03-21, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Visst kan man se på folk att de är lågintelligenta? Inte bara tatueringarna som gör det, det är hela ansiktsstrukturen och de tomma ögonen. Aldrig att en människa med det utseendet hade kunnat jobba på mitt jobb som kräver universitetsutbildning och intelligens. Jag kan dock inte sätta fingret på vad i utseendet som definierar den lågintelligenta uppsynen.

Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Det är närvaron i blicken som saknas.

Man kan se att den mest komplexa tankegången de kan utföra är hur de snabbast möjligt kan råna nån för att få ihop till nästa fix. Konsekvenser, vad är det? Andra människors känslor och lidande???

Helt rätt, jag som träffat personen kan intyga att man märker omgående att det är helt tomt i huvudet när man ser Kim.
Helt tomma ögon och man ser direkt att det inte är någon hemma.
Det första jag tänkte när jag träffade honom första gången var att här har vi en riktigt hjärndöd snubbe.
Senast redigerad av Kebabfrulle 2023-03-21 kl. 11:22.
Citera
2023-03-21, 11:36
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Tyckte jag hörde något om detta på TV - själva filmen "räddade" förmodligen han som filmade från att själv dömas till mord.

Hade det inte funnits någon film så hade förmodligen båda dömts för dådet.

Knappast troligt. Går det inte att bevisa vem som använt mordvapnet så fälls ingen för mord. Filmen gjorde bevisningen stark, annars hade det funnits betydande risk för att båda fått gå friade. Och även om båda fällts i tr så hade minst en fått sin dom upphävd av hovrätten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in