2022-10-20, 00:02
Medlem
Pratade just med en som är bekant med en av GMs Mor, Kim ska ha tydligen ha erkänt. Verkar som H N kmr bli skyldig till endast medhjälp då ? Hoppas på livstid för dem båda iaf men tror dock inte så fallet blir.
Citera
2022-10-20, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radar13
Ut med namnen på jävlarna!! Tur för dom att polisen redan tagit dom annars hade dom spöats sönder och samman för att sen slängas i hamnen!!!

Nej det hade inte hänt. Ingenting hade hänt, det hade snart varit bortglömt.
Citera
2022-10-20, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av copybird
Nej det hade inte hänt. Ingenting hade hänt, det hade snart varit bortglömt.

Precis folk vågar knappt stå på sig själva i den stan hahaha hur fan skulle dom då våga stå upp för någon annan?
Citera
2022-10-20, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handbromsen
Pratade just med en som är bekant med en av GMs Mor, Kim ska ha tydligen ha erkänt. Verkar som H N kmr bli skyldig till endast medhjälp då ? Hoppas på livstid för dem båda iaf men tror dock inte så fallet blir.

Intressant, oavsett tror jag inte han smiter undan minst en 10a på kåken. Håller tummarna för livstid jag med men men .
Citera
2022-10-20, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handbromsen

Ja H lär bara bli medskyldig. Nu är ju frågan NÄR ska K ha erkänt. hur lång är processen efter de?
om 3 dagar har det gått en månad..
Citera
2022-10-20, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarien89
Ja H lär bara bli medskyldig. Nu är ju frågan NÄR ska K ha erkänt. hur lång är processen efter de?
om 3 dagar har det gått en månad..

Bör ju underlätta en hel del med ett erkännande tänker jag.
Citera
2022-10-20, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Bör ju underlätta en hel del med ett erkännande tänker jag.

ja jag känner ju likadant & tänker likadant. att de bör ju gå lite fortare nu
Citera
2022-10-20, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evildoris
H*mpus är väl från Vimmerby hållet från början tror jag
*=A

Svar ja. Gick i parallellklass till storebrorsan Linus. Stökiga jävla syskon hela bunten som skulle bråkas och jävlas redan på mellanstadienivå. Av någon anledning är jag inte förvånad alls.
Citera
2022-10-20, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillyThePoop
Om du tänker på H*mpus, så ja. Tyvärr. Har, förutom när han är full som ett ägg, bara goda erfarenheter av honom. Han hänger med pundare/idioter för det mesta.

Haha. Well… då har vi olika erfarenheter. Både han och Linus var några av de stökigaste jävlarna man kände till (enstaka invandrare undantaget) under barndomen/ungdomen.
Citera
2022-10-20, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexenhammer
Svar ja. Gick i parallellklass till storebrorsan Linus. Stökiga jävla syskon hela bunten som skulle bråkas och jävlas redan på mellanstadienivå. Av någon anledning är jag inte förvånad alls.

Brodern Rasmus kallas/kallades för ”Bullen” varför vet jag ej , men vill minnas han var en riktig lowlife pundare , tog det han kom åt. Har dock ingen större koll på denna familj annars.
Citera
2022-10-20, 21:07
Medlem
Har inte följt detta så mycket och helt missat denna tråd tyvärr. Såg Efterlyst nu och bröt fan ihop.
Så ursäkta om jag ber om fakta - Vad vet vi ..? Finns häktningsframställan?
Citera
2022-10-20, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yogawoman
Har inte följt detta så mycket och helt missat denna tråd tyvärr. Såg Efterlyst nu och bröt fan ihop.
Så ursäkta om jag ber om fakta - Vad vet vi ..? Finns häktningsframställan?

Ingen verkar veta något mer ingående än vad media redan har släppt tyvärr. Det finns mest skvaller om personerna i fråga här i tråden samt lite andra fup på personerna .

Vad sa dom på efterlyst om du pallar dra det stora hela?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in