2025-09-02, 14:24
Medlem
Svenska fängelser är väl att jämföra med ett 3+ stjärnigt hotell antar jag, så det går nog ingen nöd på honom. Och har han någon hotbild mot sig så blir han väl bara förflyttad till en annan avdelning/anstalt med likasinnade. Han går nog runt och spelar Allan så gott han kan därinne. Kanske snart dags för permission också, för att han har "skött sig så bra"...
Citera
2025-09-20, 21:09
Medlem
Någon som vet om något är offentligt där det framgår var en person sitter som går begära ut. Har inte koll själv
Senast redigerad av Beritdenvilde 2025-09-20 kl. 21:16.
Citera
2025-09-25, 21:18
Medlem
Kim sköter sig inte. Stod i tidningen eller radion att han kastade stolar pga nekad permission om jag minns rätt...
Citera
2025-09-27, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittnamnfrans
Kim sköter sig inte. Stod i tidningen eller radion att han kastade stolar pga nekad permission om jag minns rätt...
Han vet nog inte vad "sköta sig" betyder...
Citera
2025-11-12, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittnamnfrans

Kim ska inte sköta sig, han kan inte sköta sig och ska heller inte lära sig att sköta sig.

Kim ska sitta där han sitter så länge det bara går, och med tanke på hans Brundingener lär det bli jävligt länge

That's it
Citera
Igår, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
I fallet Ljung räknade jag från det han blev gripen, dvs samma dag som han tog livet av MO, får ändå inte ihop det och är ganska nyfiken på beräkningssättet
du hade rätt jag läste på fyllan och blev arg, Allan ballan. KV räknar en månad som 30 dagar. Sen kan man ju få ny dom vilket läggs på den gamla. Sen kan man få dagar av sin del som bestraffning för misskötsamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in