2025-09-02, 14:24
Medlem
Svenska fängelser är väl att jämföra med ett 3+ stjärnigt hotell antar jag, så det går nog ingen nöd på honom. Och har han någon hotbild mot sig så blir han väl bara förflyttad till en annan avdelning/anstalt med likasinnade. Han går nog runt och spelar Allan så gott han kan därinne. Kanske snart dags för permission också, för att han har "skött sig så bra"...
Citera
2025-09-12, 10:44
Medlem
Jag är en ganska avtrubbad person men detta blev jag väldigt berörd av. Jag såg det på Nyhetsmorgon sen efterlyst. Jag har aldrig känt ett sånt hat mot någon och en sån djurisk vilja att skada någon. Pga av brottet så har k hotbild mot sig och kommer bli placerad på ro avd. Ro är för personer med hotbild golare, kvinomördare, hemska brott osv(smuts) MEN!!! Det är också tunga stabila farliga herrar som har hotbild pga att dem är soldater (inte smuts) jag skulle väldigt gärna vilja veta var k sitter. Jag tycker att han förtjänar lite kärlek. Tack på förhand!
Citera
2025-09-14, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beritdenvilde
Jag är en ganska avtrubbad person men detta blev jag väldigt berörd av. Jag såg det på Nyhetsmorgon sen efterlyst. Jag har aldrig känt ett sånt hat mot någon och en sån djurisk vilja att skada någon. Pga av brottet så har k hotbild mot sig och kommer bli placerad på ro avd. Ro är för personer med hotbild golare, kvinomördare, hemska brott osv(smuts) MEN!!! Det är också tunga stabila farliga herrar som har hotbild pga att dem är soldater (inte smuts) jag skulle väldigt gärna vilja veta var k sitter. Jag tycker att han förtjänar lite kärlek. Tack på förhand!

Enligt OT/Barometern så är det så här:

"Nyligen ansökte den dömde mördaren om en så kallad lufthålspermission, en kortare permission som enbart personer som dömts för långa straff kan söka. Kriminalvården avslår ansökan."

"Myndigheten menar att en utevistelse inte överväger riskerna med den. Kriminalvården hänvisar bland annat till att mannen nyligen ska ha tagit sönder en av anstaltens stolar när han blev upprörd på personalen."

Var han sitter framgår dock inte, men det bör väl inte vara så svårt att få reda på om du har såna kontakter inom den världen?

Men jag antar du spelar lite allan_ballan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in