2008-06-30, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
Min personliga åsikt är att han inte håller när det väl gäller, missar straffar i semifinalen och finalen i CL osv. Men jag är partisk, så jag är väl inte bästa att döma.

Han missar en straff i straffläggningen, händer vem som helst. Sen att han gjorde 1-0 målet och tokdominerade matchen samt blev utsedd till matchens lirare skiter du i totalt. Men en CL-final kanske inte är stor nog, nåja.
Citera
2008-06-30, 00:00
Bannlyst
Ryktas om att Ronaldo ska ej till Real madrid för Man united släpper inte honom.

Man united <3
Citera
2008-06-30, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Ronaldo floppade inte, Portugal gjorde det. Något som berodde på att de inte har en bra anfallare. Nuno Gomes och Helder Postiga håller inte EM-klass.
Nej, men det visste de flesta innan em, att förutspå Portugal som segrare vid em-slutet var ju bara pinsamt, var i och för sig mest 14 åriga tjejer och kuddbitare som påstod det.

Men enligt mig floppade Ronaldo, för en spelare som jämförs med de största, som t.ex Zidane och sedan göra en såpass medioker turnering det är för mig en flopp.
Citera
2008-06-30, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
Nej, men det visste de flesta innan em, att förutspå Portugal som segrare vid em-slutet var ju bara pinsamt, var i och för sig mest 14 åriga tjejer och kuddbitare som påstod det.

Men enligt mig floppade Ronaldo, för en spelare som jämförs med de största, som t.ex Zidane och sedan göra en såpass medioker turnering det är för mig en flopp.

Du gör bort dig mer och mer. Det är jävligt lätt att vara efterklok, men Portugal kom trots allt till final i förra EM samt semi i VM, varför skulle man vara pinsam om man trodde på dem nu? Flera spelare som gjort bra säsonger i sina klubblag.
Citera
2008-06-30, 00:06
Bannlyst
Att släppa Ronaldo känns som ren idioti då det knappast finns särskilt många spelare där ute som kan kompensera för honom om han behåller dagsformen. Sen kan man fråga sig hur han kommer prestera den fortkommande säsongen, såvitt vi vet kan han likaväl vara bitter p.g.a. faktumet att han måste stanna i Man Utd och därav prestera sämre? Får iochförsig hoppas att han är mer proffesionell än så.
Citera
2008-06-30, 00:07
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Haha men herregud. Han gjorde inte sin bästa turnering, som du säger. Men du säger ju för helvete att hans tid är över, antingen är du cpskadad eller så kan du helt enkelt inget om fotboll.

Du tycker väl Ronaldo är så jävla snygg med tanke på hur mycket du försvarar honom, du kollar på killar medans jag kollar fotboll. Hans tid som världens bästa spelare är över ja
Citera
2008-06-30, 00:09
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Du tycker väl Ronaldo är så jävla snygg med tanke på hur mycket du försvarar honom, du kollar på killar medans jag kollar fotboll. Hans tid som världens bästa spelare är över ja

Självklart, samma med Kaka. Messi har också peakat.
Citera
2008-06-30, 00:11
Medlem
Klart Ronaldo är grym, men givetvis så får väl hans EM klassas som en flopp då hans prestationer mäts med en annan måttstock än andras då han är klassad som världens just nu bästa spelare. Hade han inte haft det epitetet så hade hans EM varit ok.
Citera
2008-06-30, 00:16
Medlem
Maniks avatar
Jag tycker inte att flopp är ett orättvist benämning på Ronaldos EM. Han lyckas i princip i en match - mot Tjeckien. Med det sagt tycker ändå att det vore rent ut sagt löjligt om han inte får utmärkelsen världens bästa spelare i år.
Citera
2008-06-30, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Im Mclovin
Ryktas om att Ronaldo ska ej till Real madrid för Man united släpper inte honom.

Man united <3

Ja, för det är ju genialt att tvinga en spelare att vara kvar mot sin vilja, de brukar prestera skitbra då

Synd att han tar det där beslutet, men gör han det tror jag inte det bästa Manu kan göra är att tvinga honom kvar och ev sätta honom i reserverna. Sedan ska man inte vara för lätta på foten heller, utan försöka få ut så mkt som möjligt för spelaren. Detta förstår ju såklart jänkarna, Gill och Whiskeynyllet också.
Citera
2008-06-30, 15:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
Ja, för det är ju genialt att tvinga en spelare att vara kvar mot sin vilja, de brukar prestera skitbra då

Synd att han tar det där beslutet, men gör han det tror jag inte det bästa Manu kan göra är att tvinga honom kvar och ev sätta honom i reserverna. Sedan ska man inte vara för lätta på foten heller, utan försöka få ut så mkt som möjligt för spelaren. Detta förstår ju såklart jänkarna, Gill och Whiskeynyllet också.

Förstod inte så mycket av det du sa men.

Han blir knappast bättre i Real Madrid..Han kommer bara bli en mes och sämre o sämre för varje dag som går precis som Beckham.
Citera
2008-06-30, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Im Mclovin
Förstod inte så mycket av det du sa men.

Han blir knappast bättre i Real Madrid..Han kommer bara bli en mes och sämre o sämre för varje dag som går precis som Beckham.
Kommer bli en mes? Det är han ju redan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in