2008-05-04, 02:40
Medlem
Maniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av someuse
Skönt att hemfalla åt sådana ideer när man inser att man kanske inte ordbajsar bra nog?

Du gör bara bort dig. Sluta skriva här.

Förövrigt vill jag bara, än en gång, påpeka att jag hatar Ronaldo.
Citera
2008-05-04, 08:34
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manik
Du gör bara bort dig. Sluta skriva här.
Oj!? Där kom du... Från Flashbacks allra anrikaste tyckarhörna eller?
Så när Kenta börjar snacka om att jag verkar mentalt efterbliven så ska jag vadå? Hålla med, vara tyst, ordbajsa tillbaka? Vad föreslår du?
Jag föreslår, som en kontring, att du skriver allt vad du kan, närhelst du kan. Pajas.
Senast redigerad av someuse 2008-05-04 kl. 09:13.
Citera
2008-05-04, 09:12
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Blir man bäst i världen för att man gör två mål i en semifinal? Isåfall kanske man kan utnämna Gerard Pique till världens bästa spelare.
Citat:
Ursprungligen postat av pjucko
Så vad har Kaka gjort förutom att näta 2 gånger borta mot United (varav det ena målet var en gåva från Evra)? Såg att han satte en straff borta mot Bayern i kvartsfinalen i CL förra året, i år rosade han ju inte precis marknaden mot Arsenal.

Förresten måste Kaka ha hittat på nåt exceptionellt, förutom att näta mot United, för att kalla det Unitedlag som spelade mot Milan för världsklass är fanimig att ta i.
Blir bara larvigt att kommentera Kaka´s skeptiker -07.
Ronaldo var det vi diskuterade ju. Kom igen!
Citera
2008-05-04, 10:51
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
http://img240.imageshack.us/my.php?image=nanipokalqw2.jpg

Jag vet att Nani inte är Ronaldoklass. Men min poäng är att Ronaldo inte heller var lika bra som han är nu när han kom. Det var samma visa då, folk klagade på att Ronaldo var egoistisk och inte var mogen i sitt spel och filmade hela tiden. Samma sak nu med Nani.

Jag vet inte vad jag ska tro om den bilden. Har Nani muskler som han inte använder?
Citera
2008-05-04, 11:34
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Du kanske inte förstod riktigt vad jag menade. Skrev jag att vemsomhelst kan spela i den fria rollen?
Jag skrev Rooney med anledning av att han är en ungefär lika bra fotbollspelare. Han har snabbheten, förmågan att ta sig förbi en försvarare och skottet, även om det inte riktigt har funkat för honom i år.
Jag ber om ursäkt, jag kanske ska förklara lite tydligare nästa gång, eller rita en bild.

Och nej Isch; Rooney är ingen dålig avslutare, hans skjuter bara en aning mer på kraft. Får han en bra start på nästa säsong så är han en given kandidat till skytteligavinnare.

United skulle vara ännu bättre, om inte oslagbara, om de hade en Ronaldotyp på andra kanten också. Då menar jag ett nyförvärv, förslagsvis Quaresma, för Nani håller inte för PL.

Jag sa inte att Rooney var en direkt dålig avslutare men han är ingen naturlig striker som gör mål på varje läge. Dock så sliter han och jobbar hela tiden och skapar enormt massa lägen, både för sig själv och sina medspelare. Kollar du över året så kommer du se att han försöker att placera in mer bollar nu för tiden istället för att enbart gå på kraft och tyvärr har det inte resulterat i så många mål som det borde.
Citera
2008-05-04, 11:37
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Visst är Nani duktig, men knappast Ronaldoklass. Ronaldo har bättre teknik, men dessutom en fysik som är av absolut toppklass. Lägger Nani på sig fem kilo muskler kan han bli något för PL i framtiden, men just nu ställer jag mig tveksam.

Fast Nani är inte inköpt för att ta en starterplats i år utan tanken är att han skall spelas in i laget och komma in i PL. Men tanke på de skador, avstängningar och problem vi hade i början på året gjorde att han fick spela mer än vad som var tanken. Han är fortfarande för oslipad för att vara en starter i United och släpper bollen i fel lägen om han ens släpper den ihuvudtaget men visst finns det en god chans att han blommar ut till att bli något riktig bra när han mognat till lite.
Citera
2008-05-04, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fprincefuckaur
Din avatar skriker objektivitet...

Ja, jag hatar honom mer än någon annan men kan ändå inse att han är en jävligt skicklig spelare och en väldigt giftig sådan. Men jag vidhåller att han är precis likadan som för ett par år sedan, en riktigt grinig filmare som är så sjukligt jävla arrogant mot både medspelare, motståndare och domare.
Citera
2008-05-04, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Ja, jag hatar honom mer än någon annan men kan ändå inse att han är en jävligt skicklig spelare och en väldigt giftig sådan. Men jag vidhåller att han är precis likadan som för ett par år sedan, en riktigt grinig filmare som är så sjukligt jävla arrogant mot både medspelare, motståndare och domare.

Nu går du fan överstyr. Att säga att Ronaldo är arrogant mot sina medspelare, vad i helvete grundar du det på?!!!
Citera
2008-05-04, 13:16
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Jag sa inte att Rooney var en direkt dålig avslutare men han är ingen naturlig striker som gör mål på varje läge. Dock så sliter han och jobbar hela tiden och skapar enormt massa lägen, både för sig själv och sina medspelare. Kollar du över året så kommer du se att han försöker att placera in mer bollar nu för tiden istället för att enbart gå på kraft och tyvärr har det inte resulterat i så många mål som det borde.

Man saknar Rooneys mål där han skjuter utifrån, fruktansvärt hårt men också fruktansvärt skruvat. De skotten där bollen ser ut att vara på väg över mitt ovanför målet men sedan dyker till vänster. Har för mig att hans första PL-mål var så.
Citera
2008-05-04, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av someuse
Blir bara larvigt att kommentera Kaka´s skeptiker -07.
Ronaldo var det vi diskuterade ju. Kom igen!

Ungefär lika larvigt som att diskutera huruvida Ronaldo är världens bästa fotbollsspelare den här säsongen.
Citera
2008-05-04, 20:30
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjucko
Ungefär lika larvigt som att diskutera huruvida Ronaldo är världens bästa fotbollsspelare den här säsongen.
I en hyllningstråd till honom möjligtvis. Inte annars.
Citera
2008-05-04, 23:00
Bannlyst
http://youtube.com/watch?v=s0fVNr3Phxc&feature=related
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här