2008-06-30, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Im Mclovin
Förstod inte så mycket av det du sa men.

Han blir knappast bättre i Real Madrid..Han kommer bara bli en mes och sämre o sämre för varje dag som går precis som Beckham.

Jag menade att spelare generellt inte presterar på topp om de spelar i en klubb de inte vill vara kvar i. Jag sa inget om att han blir bättre i RM, det blir han antagligen inte. Men det blir ju spanjorernas problem.
Citera
2008-06-30, 18:48
Medlem
Maniks avatar
Jag tror att det är skitsnack att han inte kommer prestera om han blir kvar. Vi snackar om proffs, inte trotsiga småungar. Killen är ung och har chans att bli en av de största någonsin. Då slänger man inte bort ett år för att man tvingas kvar i en klubb man har kontrakt med.
Citera
2008-06-30, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Manik
Jag tror att det är skitsnack att han inte kommer prestera om han blir kvar. Vi snackar om proffs, inte trotsiga småungar. Killen är ung och har chans att bli en av de största någonsin. Då slänger man inte bort ett år för att man tvingas kvar i en klubb man har kontrakt med.

Ronaldo är en trotsig skitunge så man vet fan aldrig.
Citera
2008-06-30, 21:39
Medlem
Citat:

Får faktiskt hålla med Kenta där, Ronaldo beter sig som en skitunge såväl på som av planen. Sedan är motivationen inget man kan kontrollera så lätt som det kan verka, först när man känner sig "hemma" och trivs bra kan man prestera på topp. Därmed inte sagt att "hemma" för denne "karl" är Spaniens huvudstad, men det vet inte han om.
Citera
2008-06-30, 23:13
Medlem
suocas avatar
Klart han vill lämna ManU. När de spelar mot Barca ser man tydligt att de inte har kvaliten att mäta sig med de bästa, ingen spelare av hans kaliber ska nöja sig med att spela i ett lag som går ut som mål att spela defensivt. Alla spelare (undantag backar) vill spela offensiv fotboll, bara idioter säger nåt annat. När han ser hur Real Madrid spelar är det inte konstigt att han vill till spanska ligan där man vårdar boll och spelar sitt eget spel oavsett motstånd i de bästa lagen.
Citera
2008-06-30, 23:14
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suoca
Klart han vill lämna ManU. När de spelar mot Barca ser man tydligt att de inte har kvaliten att mäta sig med de bästa, ingen spelare av hans kaliber ska nöja sig med att spela i ett lag som går ut som mål att spela defensivt. Alla spelare (undantag backar) vill spela offensiv fotboll, bara idioter säger nåt annat. När han ser hur Real Madrid spelar är det inte konstigt att han vill till spanska ligan där man vårdar boll och spelar sitt eget spel oavsett motstånd i de bästa lagen.

Påstår du att Man U får ut för att spela defensivt? Eller syftar du på Barcamatchen?
Citera
2008-06-30, 23:22
Medlem
suocas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Påstår du att Man U får ut för att spela defensivt? Eller syftar du på Barcamatchen?

syftar på Barcamatcherna ja
Citera
2008-06-30, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av suoca
syftar på Barcamatcherna ja

Det spelas 60 matcher på en säsong, kolla de andra 58 istället.
Citera
2008-07-01, 00:23
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Det spelas 60 matcher på en säsong, kolla de andra 58 istället.

+1
Citera
2008-07-01, 00:36
Medlem
kennedy8s avatar
Ni får säga vad ni vill om Ronaldo!

Eftersom jag e Chelsea Supporter, Så kan jag fan inte låta bli att hylla den fjollan

Han Spelar faktiskt genialt som fan! Han e lätt världens Bäste Fotbollsspelare När han e på Topp..Vad kan stoppa honom??
Citera
2008-07-01, 00:45
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kennedy8
Eftersom jag e Chelsea Supporter, Så kan jag fan inte låta bli att hylla den fjollan

Vad menas?
Citera
2008-07-01, 00:50
Bannlyst
Citat:
Får hålla med kenta angående det, Ronaldo är som klippt och skuren för en reklamfilm angående hur en skitunge skall bete sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in