2008-06-29, 23:34
Medlem
Hur skall det gå för pojken? Finns det någon möjlighet att erhålla Fifa Player of the Year nu med tanke på det mediokra EM han gjorde?
Citera
2008-06-29, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pete_Blakk
Hur skall det gå för pojken? Finns det någon möjlighet att erhålla Fifa Player of the Year nu med tanke på det mediokra EM han gjorde?

Frågan är ju vem som annars ska få priset? Var ju inte direkt någon jättehit i detta EM som ens var nära på att hota honom. Fast de brukar ju hitta kryphål för att inte ge priset till någon klubb i England, så man vet aldrig.
Citera
2008-06-29, 23:37
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pete_Blakk

Det skulle jag tro. Just nu känns det som att det står mellan honom och Torres. Dock har Ronaldo ett försprång med två titlar mot en. Det känns som att de andra kandidaterna inte kom upp i samma nivå i EM, så det är inte bara Ronaldo som inte levt upp till förväntningarna.
Citera
2008-06-29, 23:44
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Han hade inte ens platsat på det spanska mittfältet, tänk vad han hade förstört deras spel med menlösa finter för att sedan bli av med bollen. Nä känns som att hans tid är över, minns hur fort Kaká gick från världens bäste till att bara vara "en av de bästa" och där har CR hamnat nu
Citera
2008-06-29, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Han hade inte ens platsat på det spanska mittfältet, tänk vad han hade förstört deras spel med menlösa finter för att sedan bli av med bollen. Nä känns som att hans tid är över, minns hur fort Kaká gick från världens bäste till att bara vara "en av de bästa" och där har CR hamnat nu

Säg det efter nästa säsong så kan jag se om jag ska hålla med dig. Seriöst, Ronaldo gör ett mål och två assist på tre matcher, det är väl knappast dåligt. Du skämmer bara ut dig med ditt skitsnack.
Citera
2008-06-29, 23:49
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Säg det efter nästa säsong så kan jag se om jag ska hålla med dig. Seriöst, Ronaldo gör ett mål och två assist på tre matcher, det är väl knappast dåligt. Du skämmer bara ut dig med ditt skitsnack.

När det mesta går genom Ronaldo i Portugals spel så räcker inte 1 mål och 2 assist, han var ju anledningen till att dom inte kom längre än till kvarten så många bollar som han tappade. Alla är väl ganska överens om att han var en stor flopp
Citera
2008-06-29, 23:53
Bannlyst
Citat:
När det mesta går genom Ronaldo i Portugals spel så räcker inte 1 mål och 2 assist, han var ju anledningen till att dom inte kom längre än till kvarten så många bollar som han tappade. Alla är väl ganska överens om att han var en stor flopp

Haha men herregud. Han gjorde inte sin bästa turnering, som du säger. Men du säger ju för helvete att hans tid är över, antingen är du cpskadad eller så kan du helt enkelt inget om fotboll.
Citera
2008-06-29, 23:55
Bannlyst
Att Ronaldo floppade i Em säger ju sig självt, när det väl gällde gick han och gömde sig som vanligt. Sopjävel
Citera
2008-06-29, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
Att Ronaldo floppade i Em säger ju sig självt, när det väl gällde gick han och gömde sig som vanligt. Sopjävel

Vadå som vanligt? När mer har han gjort det?
Citera
2008-06-29, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Vadå som vanligt? När mer har han gjort det?
Min personliga åsikt är att han inte håller när det väl gäller, missar straffar i semifinalen och finalen i CL osv. Men jag är partisk, så jag är väl inte bästa att döma.
Citera
2008-06-29, 23:59
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbee

Ronaldo floppade inte, Portugal gjorde det. Något som berodde på att de inte har en bra anfallare. Nuno Gomes och Helder Postiga håller inte EM-klass.
Citera
2008-06-30, 00:00
Medlem
Citat:

Tycker inte att Torres visade något heller i detta EM, iaf inte något som var i närheten av vad man förväntade sig av årets mest haussade striker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in