Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Jag har sett 20-25 av Uniteds matcher och Ronaldo har varit med i flertalet av dom. Lite roligt att Christinas negativa sidor brukar nämnas av de flesta kommentatorer och experter som Jonas Dahlquist och Jens Fjellström. Vi är iallafall överens men inte jag med er tydligen. Han är en skicklig spelare men filmare ? Definitivt. Hans patenterade ramla utan att någon rör mig och titta på domaren i luften är lite rolig =).
Vad har de sagt? Det enda jag hört dem säga är att han är världens bästa spelare. Och det är inte ofta han ramlar utan att någon rör i honom, du är väldigt partisk bara för att du hatar honom. Direkt när han ramlar så antar du att det är en ren filmning även fast du inte ens sett situationen, såna personer är ganska typiska. Som någon nämnde innan, han filmar inte mer än någon annan. Visst har/gör filmar han ibland, men absolut inte så mycket som du vill få det till. Dessutom får han sjukt mycket stryk under matcherna, alla småsparkar som han får på bena varje match gång efter gång.