2008-04-03, 20:15
Medlem
Alla kan inte komma överens om att Ronaldo filmar löjligt mycket ?
Citera
2008-04-03, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis

Nej, för han gör inte det. Har du öht sett några matcher med honom?
Citera
2008-04-03, 20:34
Medlem
ischs avatar
Citat:

Räknar du senaste två åren så filmar han inte mer än genomsnittlig yttermittfältare i PL. Om du tycker att det är mycket så är det upp till dig. Dock så finns det nog få spelare som verkligen så så mycket smällar utan att få något med sig som Ronaldo.
Citera
2008-04-03, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Räknar du senaste två åren så filmar han inte mer än genomsnittlig yttermittfältare i PL. Om du tycker att det är mycket så är det upp till dig. Dock så finns det nog få spelare som verkligen så så mycket smällar utan att få något med sig som Ronaldo.

Spot on!
Citera
2008-04-03, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av isch

Kunde inte sagt det bättre själv.
Citera
2008-04-03, 22:04
Medlem
Jag har sett 20-25 av Uniteds matcher och Ronaldo har varit med i flertalet av dom. Lite roligt att Christinas negativa sidor brukar nämnas av de flesta kommentatorer och experter som Jonas Dahlquist och Jens Fjellström. Vi är iallafall överens men inte jag med er tydligen. Han är en skicklig spelare men filmare ? Definitivt. Hans patenterade ramla utan att någon rör mig och titta på domaren i luften är lite rolig =).
Citera
2008-04-03, 22:12
Bannlyst
Citat:
Jag har sett 20-25 av Uniteds matcher och Ronaldo har varit med i flertalet av dom. Lite roligt att Christinas negativa sidor brukar nämnas av de flesta kommentatorer och experter som Jonas Dahlquist och Jens Fjellström. Vi är iallafall överens men inte jag med er tydligen. Han är en skicklig spelare men filmare ? Definitivt. Hans patenterade ramla utan att någon rör mig och titta på domaren i luften är lite rolig =).

Vad har de sagt? Det enda jag hört dem säga är att han är världens bästa spelare. Och det är inte ofta han ramlar utan att någon rör i honom, du är väldigt partisk bara för att du hatar honom. Direkt när han ramlar så antar du att det är en ren filmning även fast du inte ens sett situationen, såna personer är ganska typiska. Som någon nämnde innan, han filmar inte mer än någon annan. Visst har/gör filmar han ibland, men absolut inte så mycket som du vill få det till. Dessutom får han sjukt mycket stryk under matcherna, alla småsparkar som han får på bena varje match gång efter gång.
Citera
2008-04-03, 22:17
Medlem
Alex P. Keatons avatar
I fallet Ronlado handlar det mycket om ungdomssynder. Men stämplar är svåra att tvätta bort och det får han lida för nu. Lär ta ett antal år att tvätta bort den helt och hållet. Om han ens lyckas.
Citera
2008-04-03, 22:30
Medlem
Han har ju fått gult kort mot både Fulham och Derby denna säsong för filmning.
Citera
2008-04-03, 22:31
Medlem
Och ja, jag hatar Christina.
Citera
2008-04-03, 22:46
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Till att börja med innebär inte varning för filmning automatiskt att man har filmat.Domare gör ju trots alls misstag. Sedan säger ju ingen att han helt slutat filma, utan att han gör det mer sällan alternativt inte mer än någon annan.
Citera
2008-04-03, 22:48
Bannlyst
Citat:

Dock var den mot Fulham så felaktig som den bara kan bli. Ironiskt att han fick gult för filmning mot Derby, vilken match menar du? Han filma ju till sig straff mot Derby iallafall hemma.

HAHA och please, Christina är så jävla svenskafans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in