2009-01-09, 16:41
Medlem
Quorthons avatar
Det är förstås inte att vara självgod att tycka att man är störst, bäst och vackrast? Eller menar du att Ronaldo aldrig någonsin får osaklig kritik? Eftersom du nyss skrev att han förtjänar ALL kritik han får.
Citera
2009-01-09, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Det är förstås inte att vara självgod att tycka att man är störst, bäst och vackrast? Eller menar du att Ronaldo aldrig någonsin får osaklig kritik? Eftersom du nyss skrev att han förtjänar ALL kritik han får.

Det är han själv som har satt sig i den sitsen.
Citera
2009-01-09, 16:57
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superkid
Betyder ju inte att man förtjänar all skit man kan få, eller hur? Om någon av dessa Ronaldo-hatare skulle få för sig att hugga huvudet av honom med en machete, skulle det då vara välförtjänt eftersom han satt sig i den sitsen med sin attityd?

Nej, bara för att man kan tyckas vara självgod så förtjänar man inte allt ont.
Citera
2009-01-09, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dippersripper
Knappast. Enda yttern av riktig klass han har att tillgå (sorry unitedfans), vore ju förbannat korkat att sälja om han inte hade en ersättare.

Han kunde få en hel del yttrar med klass för pengarna Real erbjöd.
Citera
2009-01-09, 17:05
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon

Läsförståelsen är inte på topp märker jag. Jag skrev "lägg där till...".
Citera
2009-01-09, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superkid

Om vi nu ska vara sådana så är fallet ju likadant med Gerrard, det är HAN och ingen annan som såg till att han står åtalad för misshandel. Även om vi hamnar en bit från ämnet nu.

Sen för att återgå till ämnet, vissa verkar tycka att skador på andra lags spelare är något man hoppas på.
Citera
2009-01-09, 17:39
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Om vi nu ska vara sådana så är fallet ju likadant med Gerrard, det är HAN och ingen annan som såg till att han står åtalad för misshandel. Även om vi hamnar en bit från ämnet nu.

Sen för att återgå till ämnet, vissa verkar tycka att skador på andra lags spelare är något man hoppas på.

Haha, du är ju så jävla, ja... Vad fan har Gerrard med saken att göra?
Citera
2009-01-09, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lanafish
Haha, du är ju så jävla, ja... Vad fan har Gerrard med saken att göra?

Få se här, det var en parallell med situationen som Gerrard är i nu. Det är inte någon annan som misshandlat DJn, vilket väldigt många påstod.
Citera
2009-01-09, 19:52
Medlem
Citat:
Få se här, det var en parallell med situationen som Gerrard är i nu. Det är inte någon annan som misshandlat DJn, vilket väldigt många påstod.

Och det vet du?
Citera
2009-01-09, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesPiraten
Och det vet du?

Formulerade mig lite klumpigt i förra posten.

Det jag ville komma fram till var: Det är Gerrard som ställt till det, inte hans polare (dock har de ställt till för sig själva) eller något Manchester United fan som ställt till det för honom.
Citera
2009-01-09, 20:53
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Formulerade mig lite klumpigt i förra posten.

Det jag ville komma fram till var: Det är Gerrard som ställt till det, inte hans polare (dock har de ställt till för sig själva) eller något Manchester United fan som ställt till det för honom.

Åter igen Henrik, för säkert 20 gången nu, kan du sluta dra in gerrard eller liverpool i varje jävla liknelse du någonsin gör?
Citera
2009-01-09, 21:29
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanafish
Läsförståelsen är inte på topp märker jag. Jag skrev "lägg där till...".
Andemeningen är densamma oavsett vad du lägger till från ursprungsinlägget. Att Ronaldo förtjänar all kritik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in