2006-07-19, 13:38
Medlem
Blackbeards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Haha, tråden om Cristiano Ronaldo var det väl detta skulle vara?

Som fotbollsspelare så har har en oerhörd talang, sen att
han gråter oavsett om han vinner/förlorar/tappar bollen/
blir utbytt/byter om.... ja ni fattar. Killen har ju inget vidare
psyke, vilket även speglade sig när han hade tänt över på
nåt träningsläger eller hur historen var.

Vore kul om United släpper honom till Spanien där hans spelstil
skulle komma mer till sin rätt. Varför inte Villareal eller Valencia?

Ska inte störa i eran privata uppgörelse mer.

Hur gick historien? har inte hört talas om ngt sånt... låter spännande.

Nej, jag tycker hur mkt jag än hatar honom över allt annat, så är det bättre för fotbollen om han stannar i Man utd, där han kommer bli nersparkad tills han förstår att det inte är okej att filma. men nu känner jag hatet medan jag skriver och jag är nästn beredd att gå in på din linje, vad som helst bara han kommer bort!
Citera
2006-07-19, 20:58
Medlem
Snoppzors avatar
Historien med att han snetände är något jag läst någonstans, hade hoppats att någon kunnit kunde flika in och dementera eller bekräfta.

Jag hatar honom också som person/filmare/cry baby. Men man kan inte säga annat än att han tillförde mycket till portugals spel i VM. Hade hellre sett att någon annan fått den talangen för han slösar bort så himla mycket av sitt anseende när han filmar.

Vi kan ju alltid hoppas att Batistuta och c/o i Quatr värvar honom
Citera
2006-07-20, 02:10
Bannlyst
Citat:
Position: Mittfältare.
Klubb: Man. United.
Kommentar: Har sagt att han vill till Real Madrid efter VM, bråket med Rooney kan även spela in.

Taget från AB så..

"Kan"
Citera
2006-07-20, 10:43
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Historien med att han snetände är något jag läst någonstans, hade hoppats att någon kunnit kunde flika in och dementera eller bekräfta.

Jag hatar honom också som person/filmare/cry baby. Men man kan inte säga annat än att han tillförde mycket till portugals spel i VM. Hade hellre sett att någon annan fått den talangen för han slösar bort så himla mycket av sitt anseende när han filmar.

Vi kan ju alltid hoppas att Batistuta och c/o i Quatr värvar honom

syftar du på träningen då ronaldo och ruud snetände på varandra så mycket så att ruud tillslut hånade ronaldos pappa? (aha! det är härifrån materazzi har fått familjehånidéen ifrån)

det hela slutade med att övriga unitedspelare fick gå bort med ruud medans ronaldo stack därifrån..gråtande.

har jag för mig att det gick till iallafall
Citera
2006-07-20, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
syftar du på träningen då ronaldo och ruud snetände på varandra så mycket så att ruud tillslut hånade ronaldos pappa? (aha! det är härifrån materazzi har fått familjehånidéen ifrån)

det hela slutade med att övriga unitedspelare fick gå bort med ruud medans ronaldo stack därifrån..gråtande.

har jag för mig att det gick till iallafall

Du syftar på den här händelsen?
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,822597,00.html

Van Nistelrooy sägs ha blivit irriterad på Ronaldos speciella förhållande till hjälptränaren och landsmannen Carlos Queiroz.
Van Nistelrooy ska vid upprepade tillfällen ha frågat Ronaldo om Queiroz är dennes pappa. Ett känsligt ämne då yttermittfältarens far gick bort i höstas.
Citera
2006-07-22, 12:17
Medlem
Han är fånge i sitt hem och kan inte visa sig ute utan att bli trakasserad av fansen, speciellt de kvinnliga.

*simmar ryggsim i en ocean av medlidande*

Grabben går på slak lina, förvisso har han talang i oändliga mängder men inte fan har han ännu lärt sig hur man P-A-S-S-A-R. Sist jag kollade på fotboll var det en ganska viktig färdighet... Hög tid för mama Cantaloupe att ingripa och huta vett i gödkalven.

Och det där med att grina, vad fan, jag grinar hårt & innerligt i en vecka varje gång Sverige åker ut -->
Det finns många fina ord för att beskriva varför, men riktigt överflödiga är dom. Dessutom rekomenderar doktorn att känslorna tillåts få spelrum efter ett hårt nerderlag istället för att gå runt som jävla maghony bokhyllan Mellberg.
Citera
2006-07-23, 11:30
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coreblast
Taget från AB så..

"Kan"

Men han ville väl till Real Madrid redan innan VM, och bråket med Rooney.
Sedan lär ju dock inte Rooney grejen, göra att han känner sig mer motiverad att stanna i England dock. Engelsmän verkar rätt långsinta.
Citera
2006-07-23, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Men han ville väl till Real Madrid redan innan VM, och bråket med Rooney.
Sedan lär ju dock inte Rooney grejen, göra att han känner sig mer motiverad att stanna i England dock. Engelsmän verkar rätt långsinta.

Ja eller det var iallafall innan Rooneyincidenten som han ville till RM.
Citera
2006-07-24, 22:59
Medlem
Cleopatras avatar
Vissa (Valencia) ger visst aldrig upp. Ronaldo vill helst till Real, ManU har sagt att man inte tänker sälja whatsoever, ändå envisas Valencia. Hur resonerar Juan Soler. Tidigare har Vanlencia sagt att Ronaldos utopiska övergång kommer att göra många lyckliga och att han trots sin ungdom förmår uträtta "important things" och att det borde finnas fler spelare med Ronaldos kvaliteter, men (underförstått) att det inte gör det.

Valencia president Juan Soler admits the club have asked Manchester United to name their price for Cristiano Ronaldo.

Soler, who on Monday unveiled close season signings Fernando Morientes and Asier Del Horno from Liverpool and Chelsea respectively, now wants to stage a third raid on the Premiership.

"I have always said it will be difficult," said Soler in remarks reported by www.marca.es. "But nothing is impossible. Until they tell us no several times we will not give up."

He added: "At the moment it's a priority for our technical department and we have until August 31 (when the transfer window closes)."

The Portugal international winger has been linked with Real Madrid and has previously expressed a desire to play in Spain.

"First we will negotiate with the English club and then the player," said Soler.

http://www.myfootballnews.co.uk/news_jump.html?player_id=757&story=674400
Citera
2006-07-31, 00:59
Bannlyst
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,864513,00.html

Citat:
Ronaldo säger till Record att han vill flytta till Spanien och spela i Barcelona eller Real Madrid och att han inte alls känner sig säker i England.
Citera
2007-07-12, 03:15
Bannlyst
Kul att läsa föregående kommentarer "Ronaldo är en filmare som bara står och stampar med bollen och aldrig kommer någon vart"

att vara Europas bästa fotbollsspelare vid 22 års ålder är inte så pjåkigt. Riktigt kul att se hur han utvecklat sitt psyke och sitt spel fysiskt.
Citera
2007-07-12, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Kul att läsa föregående kommentarer "Ronaldo är en filmare som bara står och stampar med bollen och aldrig kommer någon vart"

att vara Europas bästa fotbollsspelare vid 22 års ålder är inte så pjåkigt. Riktigt kul att se hur han utvecklat sitt psyke och sitt spel fysiskt.

Bäst i Europa?

Ärligt talat, grabben är helt sjuk mot t.ex Sheffield United i ligan.
Dock har han aldrig visat någon vidare kvalié i viktiga matcher såsom Champions League.

Bäst i Europa, nej. Krävs mycket bättre prestationer på den absolut högsta nivån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in