2007-07-12, 11:59
Medlem
Sobbes avatar
Förstår att småbrudarna gillar honom men vuxna karlrar , nej har aldrig gillat honom.
Citera
2007-07-12, 15:08
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobbe
Förstår att småbrudarna gillar honom men vuxna karlrar , nej har aldrig gillat honom.
Till skillnad från dig så ser vi främst till hans fotbollskunnande istället för hans sex appeal. Förstår om du föredrar mer maskulina män.
Citera
2007-07-15, 20:03
Medlem
Pavement_boys avatar
Jag antar att trådskaparen inte har upplevt sin 10 årsdag än...
Citera
2007-07-15, 20:20
Medlem
Säga vad man vill, men killen har en enorm skicklighet.

jag hatar filmning i alla dess former och jag hatar när även han gör det. men i vissa situationer förstår jag om dom semi-filmar?.

Det är när det kommer en idiotiskt tackling och spelarna hoppar undan för att undvika skada. enda som jag kan förstå.
Citera
2007-07-15, 20:25
Medlem
Sobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Till skillnad från dig så ser vi främst till hans fotbollskunnande istället för hans sex appeal. Förstår om du föredrar mer maskulina män.

Klart ja gör

Nej men jag förnekar inte hans skicklighet på ngt sätt, tål bara inte spelare som lägger sig ner så fort de kommer i kontakt med en motståndare. Kan erkänna att han va grym denna säsong, men gillar honom ändå inte.
Citera
2007-07-18, 14:32
Medlem
Eastons avatar
C.Ronaldo har en unik talang, men har VÄLDIGT mycket att lära innan han lär bli hyllad och ihågkommen som en Legend. Just nu är han bara en simpel pissråtta som stannar upp spelet med sitt divspel och filmningar.
Citera
2007-07-18, 15:07
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
C.Ronaldo har en unik talang, men har VÄLDIGT mycket att lära innan han lär bli hyllad och ihågkommen som en Legend. Just nu är han bara en simpel pissråtta som stannar upp spelet med sitt divspel och filmningar.

...säger en kille som hejar på chelsea.. frågan är om man utdsupportrarna har samma syn som du har?

jag kan iallafall personligen säga att jag inte skulle byta han mot någon annan spelare just nu.
Citera
2007-07-18, 15:24
Medlem
Mr Magoos avatar
CR har utvecklats enormt under SAF´s ledning. Numer är det väldigt sällan som han filmar. Han drar på sig mycket frisparkar beroende på att motståndarna inte hänger med helt enkelt.
CR är idag Ligans bäste och mest sevärde spelare. Hysterisk form nästan under hela säsongen. Jag hoppas att han bevarar formen och dominerar ännu mer 2007/2008. Vidare måste CR nämnas som en av top 3 spelarna i världen, om inte den just nu bäste.
Citera
2007-07-20, 01:11
Medlem
Det är ju en väldigt bra spelare när han är på humör. Man kommer ju inte ifrån att det är väldigt mycket krypande på gräset i mellanåt.
Citera
2007-07-20, 14:51
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henriks
Det är ju en väldigt bra spelare när han är på humör. Man kommer ju inte ifrån att det är väldigt mycket krypande på gräset i mellanåt.

Oftast beror det på att ingen hänger med Ronaldo när han sätter fart och därför använder oschyssta medel.
Citera
2007-07-20, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo
CR har utvecklats enormt under SAF´s ledning. Numer är det väldigt sällan som han filmar. Han drar på sig mycket frisparkar beroende på att motståndarna inte hänger med helt enkelt.
CR är idag Ligans bäste och mest sevärde spelare. Hysterisk form nästan under hela säsongen. Jag hoppas att han bevarar formen och dominerar ännu mer 2007/2008. Vidare måste CR nämnas som en av top 3 spelarna i världen, om inte den just nu bäste.

Håller ABSOLUT INTE med om att C. Ronaldo ens skulle vara i närheten av de tre bästa i världen.
En spelare som har bevisat så fruktansvärt lite, och som har presterat så fruktansvärt medelmåttigt, på den absolut högsta nivån, har inte gjort sig förtjänt utav att kallas en av de tre bästa spelarna i världen.
Citera
2007-07-20, 16:48
Medlem
RyanGiggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mombeki
Håller ABSOLUT INTE med om att C. Ronaldo ens skulle vara i närheten av de tre bästa i världen.
En spelare som har bevisat så fruktansvärt lite, och som har presterat så fruktansvärt medelmåttigt, på den absolut högsta nivån, har inte gjort sig förtjänt utav att kallas en av de tre bästa spelarna i världen.

Förra säsongen var han nummer 1 i världen eller möjligtvis nummer 2 efter Kaká, hur kan du säga att han presterar medelmåttigt när han blev bästa spelaren i Premier League som är världens bästa liga, jag kan hålla med om att han inte var bäst i CL men att säga att han presterar medelmåttigt är verkligen inte sant
GLORY GLORY MAN UNITED
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in