Citat:
Ursprungligen postat av Viczey
Ännu en gång så har du fel, det börjar bli en vana. Jag har redan länkat en video från 2008 med några av RVPs frisparkar, testa att läsa föregående sida.
Att göra 5 frisparksmål vore bra med en bra ratio, med koeffecienten 0,064 mål per frispark så är det rätt dåligt.
Nej, du har fel om det också.
Eftersom du gör påståendet att Ronaldo är världens bästa frisparksskytt så ligger bevisbördan på dig. Förstår du?
Du har länkat en video där han gör fem (!) mål utspridda genom flera år!! Detta är för bra för att vara sant

RVP har aldrig gjort över fem mål på frispark på en säsong, det kan jag lova.
Jag behöver inte visa ett skit, eftersom alla som har fler hjärnceller än två fattar att Ronaldo är bäst i världen på frisparkar. Kollade igenom förra sidan och där nämndes Rooney. Ja, där snackar vi klasskillnad på frisparkar spelarna emellan.
Citat:
Ursprungligen postat av PeanutBread
Det är väl rätt uppenbart att haser inte kan så mycket om spelare utanför united, pinsamt värre.
Du som kan så sjuuukt mycket ska nu ta och ta fram en spelare som gjort över fem mål på frispark på en säsong. Eller vad fan, jag är snäll. Du kan ta fram fyra mål.
Sen är det väl sant att Ronaldo missar en del, men han gör jävligt många mål och det är det som räknas.