Skönt att diskutera Messi i Ronaldo-tråden. Det tyder på att man verkligen följer trådens syfte för det går inte att diskutera en spelare utan att jämföra honom med någon annan, fast jag ska ge det ett försök.
Något jag upptäckt på sistone är att Ronaldo vill vara kvar i samba-liret och därför han onödiga finter som han egentligen inte behöver göra. Jag tycker han använder sina starkaste sidor alldeles för sällan, dvs - snabbhet och skott. Han har blivit en mer "lagspelare", ja. Men när man besitter sådant skott som killen har så tycker jag att han ska ta mer initiativ och slå mer bollar på mål. Det är faktiskt sällan målvakten greppar hans skott och Benzema brukar alltid vara snabb på att hugga till.
Barcelona supportrar är bland de smutsigaste människorna, så äckligt enögda. Ni hyllar Guardiola, jag hyllar Rijkaard. Ni hyllar messi, jag hyllar Ronaldinho. Guardiola införde ett snabbare passningsspel i 4-3-3 och får helt plötsligt all cred för det Rijkaard byggde upp man får självklart inte glömma Cruyff.
Slutsats Ronaldinho= Bar hela barcelona
Messi= Blir bärd av hela barcelona.
Barcelona supportrar är bland de smutsigaste människorna, så äckligt enögda. Ni hyllar Guardiola, jag hyllar Rijkaard. Ni hyllar messi, jag hyllar Ronaldinho. Guardiola införde ett snabbare passningsspel i 4-3-3 och får helt plötsligt all cred för det Rijkaard byggde upp man får självklart inte glömma Cruyff.
Slutsats Ronaldinho= Bar hela barcelona Messi= Blir bärd av hela barcelona.
Slutsats Ronaldinho= Bar hela barcelona
Messi= Blir bärd av hela barcelona.
Så alla som håller på Barca är enögda? Du känner alltså alla de tiotals miljoner som håller på Barca?