2012-09-29, 16:16
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Journalister antagligen? det är ju en tidning som delar ut priset. Måste nog hålla med ändå - 1: Messi, 2: Ronaldo , 3: Falcao.

Stort av dig som Real Madrid supporter.
Citera
2012-09-29, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Ja, om du inte förstått poängen med det jag skriver till dig så kommer du nog aldrig begripa det.
Istället för att komma med infantila ursäkter kan du poängtera vad du ville mena med din tämligen dåliga analog.

Citat:
Du påstår att en stor majoritet har enats om att Messi är bäst, när jag ber dig hitta alternativ som stryker ditt påstående utan att ta med partiska tyckare så väljer du istället för att anta utmaningen kommentera det språkliga kl 01.00 en fredagskväll på ett tveksamt forum.
För att göra en liknelse: Du ber alltså om källor till 10 "experter" som anser att Messi är bättre klockan halv ett på en fredagskväll i ett av de mest utvattnade diskussionsämnerna; Messi vs Ronaldo. Messi har vunnit epitetet världens bästa spelare de tre senaste åren, framröstad av världens experter och framstående fotbollsspelare. Det säger sig själv. Att du som Ronaldo-fanboy börjar grina så fort man skriver fakta ändrar inte faktumet att Messi anses vara världens bästa fotbollsspelare, och att denna diskussionen är rätt hjärndöd.

Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Måste nog hålla med ändå - 1: Messi, 2: Ronaldo , 3: Falcao.
Ser iniesta som bättre än Falcao, men annars har du rätt.
Senast redigerad av Viczey 2012-09-29 kl. 18:07.
Citera
2012-10-01, 08:53
Medlem
TheManWithNoNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Motivering till varför han är bäst?
Tycker han är så komplett en fotbollsspelare kan bli.
Citera
2012-10-01, 14:17
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Stort av dig som Real Madrid supporter.

Bara för han håller på Real så bör han inte tycka om Messi?

Jag avgudade Ronaldo i United, nu när han spelar i Real och är ännu mer komplett tycker jag han är bäst i världen. Han är så jag vill en spelare ska vara, det har inget med vilket lag Ronaldo spelar i. Sen verkar rätt många tro det, man inte kan tycka om spelare i olika lag. Du tycker ju Messi är bäst, det går jag ju inte emot för jag vet att båda är äckligt bra.

Jag är så less på folk som säger "Va, hur kan du säga Iniesta, Messi osv är bra på fotboll?! Du håller ju på Real Madrid?!".. Den frågan får man nästan jämt nuförtiden, vilket är väldigt sjukt.
Citera
2012-10-01, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Messi vann det här priset för tredje gången i rad, Ronaldo kom tvåa, långt efter Messi.

http://www.totalbarca.com/2012/news/messi-wins-the-third-onze-dor-in-a-row/

Vet inte vilka som röstar.

Onze Mundials läsare röstar.
Citera
2012-10-01, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale

Jag avgudade Ronaldo i United, nu när han spelar i Real och är ännu mer komplett tycker jag han är bäst i världen. Han är så jag vill en spelare ska vara, det har inget med vilket lag Ronaldo spelar i. Sen verkar rätt många tro det, man inte kan tycka om spelare i olika lag. Du tycker ju Messi är bäst, det går jag ju inte emot för jag vet att båda är äckligt bra.

Jag är så less på folk som säger "Va, hur kan du säga Iniesta, Messi osv är bra på fotboll?! Du håller ju på Real Madrid?!".. Den frågan får man nästan jämt nuförtiden, vilket är väldigt sjukt.

Sant. Jag gillar Falcao, Iniesta och Messi även om de spelar i rivaliserande klubbar. Jag gillade även Teteh Bangura skarpt när han spelade i AIK. Löjligt och hata spelare för den skull.

Jag tycker förövrigt evighetsdiskussioner är löjliga....Messi hit å dit, Ronaldo hit å dit. Löjligt som sagt, den som vinner Ballon Dor är bäst officiellt, det är de enda man kan konstatera. Sen får man tycka vad man vill om vem som är bäst, men palla tävla om det och håna folk för det.
Citera
2012-10-01, 18:59
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale

Brukar vara många som håller på Real som hatar Messi osv samtidigt som det är många Barcelona supportrar som hatar Ronaldo.
Citera
2012-10-01, 19:02
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Hur många mål gissar ni att Ronaldo lyckas göra i ligan i år?

Gör han 35-38 mål så är jag personligen väldigt nöjd, men över 40 hade varit galet ett tredje år i rad.
Citera
2012-10-01, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Hur många mål gissar ni att Ronaldo lyckas göra i ligan i år?

Gör han 35-38 mål så är jag personligen väldigt nöjd, men över 40 hade varit galet ett tredje år i rad.
Runt 42-43 mål. Tro mig
Citera
2012-10-03, 13:21
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalasfilm
Runt 42-43 mål. Tro mig
Messi kommer att ligga på 10-15 över det.
Citera
2012-10-03, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck

Hur är detta relevant med Ronaldos målskytte egentligen?
Citera
2012-10-03, 16:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck

Är inte det här en Ronaldo tråd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in