Citat:
Ursprungligen postat av
cidertider
Det var du som sa att ; hoppas Robin aldrig tilltalar mig igen. Du var fruktansvärt upprörd efter hans vittnesmål , och har tagit upp honom flitigt efter det. Du kallar "oss" absurda eftersom vi ogillar Isabellas beteende mot bl a Lukas , och hennes roll som mamma , att barnen är oroliga osv osv. Mycket vi inte gillar med henne. Men det har ingenting att göra med att en förälder inte får vara hemifrån , som du nu vill vända det till. Den biten handlar om att Isabella hellre är med Victor och hans son , än sina egna barn. Sen kastar hon busslass med skit på den person som stannade hemma och tog hand om de barn hon ratade. Tagga ner och kliv ner från dina höga hästar . Men inget vin nu , du blir så fruktansvärt ful i mun.
Stackars Johan tänker jag inte säga något om.
Nej jag var inte "fruktansvärt" upprörd.
Uttalandet var ett provokativt skämt på temat "du känner någon" som ni hela tiden kör.
Jag känner ingen av dom inblandade och börjar bli trött på att upprepa det.
Nej jag kallar er absurda för ert totala fördömande av Bella och ert absurda anklagande för allt hon någonsin gjort.
Hon jobbade hon kom hem sent det är naturligt att den som är hemma då lagar middag åt barnen och tar hand om större delen av marktjänsten.
Det är fullt naturligt att vara trött när man kliver upp fem på morgonen och åker iväg och jobbar och dessutom pluggar.
Ni valde att fördöma henne som mamma bara för att hon ens kom på tanken att jobba trots att en tidig återgång innebar karriärsmöjligheter bättre tjänst och bättre betalt.
Ni är totalt oxtokiga i ert fördömande av henne .