Citat:
Ursprungligen postat av
cidertider
Fantastiskt , du inte bara kan och vet bäst , du är tankeläsare också. Önsketänkande att han skulle bry sig om Victor och Bella , när hans dotter är på väg till sjukhus. Tror du blandar ihop hur I skulle tänka på, för I kanske t.om skulle be Victor komma till hotellet......eller ? Undrar vem som är den största muppen i den här tråden ?!
Jag tycker tankarna om Victor verkar mala hela tiden
Fhl Att du hade stört i det.
C Va...
L Ja, för jag ringde henne då när hon var på väg hem när de höll på med Junie,
ambulansen och det,
då ringde jag Bella men då pratade hon i telefon med Victor. Så
blev hon arg för att jag ringde och störde det.
C Och sen ringde du en gång till och det var då du störde.
L Ja. Och sen var hon arg när hon kom hem för att... Jag störde hennes idylliska liv.
Fhl Mm. Eeh, sen... vi har tittat lite i telefoner och sånt där.
Hon skriver till dig då den 25:e
efter att ni har... ambulans och allt börjar åka mot Stockholm då, att "tänk för helvete på
vad du säger". Vad handlar det om?
L Hon satt fram i ambulans och pratade. Jag satt bak. Jag tyckte att livet sög för att jag
hade precis sett min dotter dö i famnen och fått igång hennes hjärta.
Då sade jag något
om att jag är alldeles för nykter för det här eller vad jag sade. Då... hon fli... hon flippar
till vad hon än säger för hon tycker att man får inte säga minsta lilla fel (ohörbart
00.24.03) gång i livet och då skulle vi (ohörbart 00.24.06) barnen. Jag tyckte bara att
livet inte var så jättekul efter allt det där. Det kunde inte hon begripa.
Fhl Mm. Var det tal någonting om Victor då också?
L Nej, då pratade inte jag... Jag tänker inte typ på honom mer än nödvändigt för det...
Fhl Nej, hon påtalar att det handlar om något bråk om Victor.
L
Jag sade väl något (ohörbart 00.24.32) "du kan väl ringa och prata med din jävla
Victor" eller något "istället för att bry dig om vad jag säger".