Citat:
Låter som det gamla vanliga att endast en Ferrari är gott nog. Och priset får inte vara mer än för en Dacia.Och finns inte det är det gråt och skrik.
Citat:
Kanske är så att ett korridorsrum med del i kök i en studentkorridor är klart bättre.Så har vi gamlingar fått bo. I bästa fall. Utan att gråtlipa.
Citat:
Myztico visar sin logiska skärpa här. Frågan var om det gick/fanns bostäder.När det visade sig finnas börjar Myztico blanda in tyckande. Så förvånande.
Citat:
Dröjde länge innan jag skaffade bil.Men det är ju ett val. Antingen glider man omkring i bil eller sparar ihop en kontantinsats.
Citat:
Endast en Ferrari till priset av en Dacia är gott nog.
Citat:
Ja, den bank som inte levererar kundtillfredställelse överlever inte.Sedan har du något logikproblem här. Att maximera vinst är också nödvändigt för att överleva.
Men det är klart att det berättar dom inte i Proletären.
Citat:
Ja, att reducera bankkontor och automatisera processerna är ett viktigt steg i att hålla ned kostnaderna och därmed avgifter och boränta.
Det är därför man lagt ned majoriteten av alla bankkontor och automatiserat alla processer så att man numera inte kan flytta eller använda större summor pengar utan en veckas planering.
Prova att försöka göra en överföring på en miljon till någon och se hur tillfredsställd du blir.
Prova att försöka göra en överföring på en miljon till någon och se hur tillfredsställd du blir.Ja, jag flyttar en miljon då och då. Har det upplåst sedan länge.
Att väljarna har röstat fram en Riksdag som valt att trakassera bankerna får du ta med väljarna. Det är inte bankernas fel, att väljarna väljer en Riksdag som trakasserar bankerna, som indirekt skapar olägenhet för bankernas kunder.
Citat:
Tvärtom rekommenderar jag dig att starta Snälla Firman AB och sälja till bra priser och ha god service så du konkurrerar bort alla osunda.När kan du komma igång med det?
Citat:
Till skillnad från många andra ägnar jag mig inte åt trosfrågor. Det finns gott om andra för dig att prata sådant med.Byggnadskostnaden är ungefär lika i hela landet. Råvarorna kostar detsamma och Byggnads och Transport gör ingen skillnad.
Citat:
Om du läst denna så kan du väl förklara hur matematiken/logiken ser ut då?Innan du ger upp att förklara, så rekommenderar jag att du börjar. Du har inte levererat något som påminner om förklaring, utan ägnat dig åt känslobaserad tro.