Citat:
Ursprungligen postat av
vasaboy28
Jag har vid ett flertal tillfällen visat brister i ditt resonemang och orimligheten i din verklighetsbild. Detta har resulterat i att du byter ämne eller helt enkelt inte svarar. Ditt finns flera exempel på det i denna tråd och föregångaren samt även i tråden om korruption inom riksbanken . se nedan
(FB) Är Riksbanken och dess ledamöter mer genomkorrupt än tidigare känt.
Det finns en problematik i att du återkommande visar på stora brister i dina resonemang men detta är sekundärt. Den primära problematiken finns att du fullständigt saknar förmåga att ta till dig feedback/kritik för att istället ägna dig åt patetiska härskartekniker(exempelvis som här ovan då du använder dig av "guilt by association" när du skriver till mig men blandar in skribenten DViking mfl) eller försöka leda diskussion ifrån det ursprungliga ämnet. Oavsett vad detta beror på(kanske någon slags diagnos?) så var det till en början möjligen något roande men har sedan gått över till att vara irriterande för många skribenter/läsare av denna tråd.
Att jag inte svarar stämmer väl inte. Folk klagar ju på att jag svarar för bra.
Däremot så finns det ju ingen anledning för mig att repetera ett svar som den jag skriver till inte klarar av att ta in. Det vore meningslöst. Hoppas att alla håller med mig här.
Var den tråden så lyckat av dig att lyfta fram. De som händer där är:
1. vasaboy28 påstår att RB ledningen ger stöd (skänker pengar) till företag de har aktier i.
2. Jag ställer frågan:
"Vilka beslut är det som de här personerna tagit ang stöd till enskilda företag?"
3. vasaboy28 säger till mig att googla fram svaret.
4. Jag invänder och menar att det måste väl finnas fakta till stöd för trådstarten.
5. vasaboy28 kommer då med det tunga svaret:
"Tar ni aldrig helg på Sveavägen 68..."
Således: vasaboy28 kommer med påståenden i trådstarten. Jag synar. Det var tomt på fakta.
Hur blev nu detta ett exempel på där jag far med osanningar?
----------
Nej, att DViking nämndes beror på DViking. Guilt by association är bara dina fantasier.
DViking skriv nyligen personangrepp där jag anklagades för falsarier. Men naturligtvis utan att visa någon giltighet för det. Så DViking blandade in sig själv.